Goed geïnformeerd, daarna product snel ontvangen.

Top bedrijf , snelle levering

Goede prijs, prima kwaliteit

Goede prijs, goede kwaliteit, snelle levering

Hele goede site

Zeer tevreden zeer goede service

Tijd tussen bestelling en aflevering was supersnel!

In mijn specifieke geval zocht ik een nieuwe lithium Ion batterij voor mijn Olight Seeker zaklamp, een 3.7V 4500 mAh met typenummer 26650. En die zijn bijna nergens meer verkrijgbaar. Dus dat ik die hier heb gevonden stemt mij zeer gelukkig. Inmiddels is mijn zaklamp weer klaar voor gebruik, en naar ik hoop voor weer een paar jaar licht in de duisternis bij het uitlaten van mijn honden. Ik ben een zeer tevreden klant!

Prima product, lage prijs

Mooie waterschoentjes, vallen wel groot! Snelle verzending.

bestelling zoals beloofd voor een net iets lagere prijs

zie titel

Op tijd geleverd

Eerste keer dat ik hier iets heb besteld. Prijzen zijn in mijn optiek redelijk en het product is snel bezorgd.

Alles goed

Fijne website, mooie prijs voor wat ik zocht en op tijd geleverd.

Ontzettend goed bedrijf

Ontzettend goed bedrijf snelle levering goede service snel geleverd

Volledig volgens afspraak geleverd tegen een zeer scherpe prijs.

Prima shop

Op tijd en goed verpakt

Ik had rubbers besteld voor mijn Nordic Walking stokken Ze waren hier het goedkoopste gelijk maar nog 2 extra besteld en was ik nog goedkoper uit dan bij een ander website Snelle levering Dezelfde rubbers zaten ook onder mijn stokken

Ruim assortiment voor de outdoor liefhebber

Op zoek naar een KeySmart - SmartCard kwam ik bij Gearwulf.nl terecht. Wow, wat een uitgebreid assortiment voor outdoor activiteiten. Gelijk maar een paar Karabijnhaken van Nite Ize erbij besteld. De levering kwam keurig enige dagen (weekend ertussen) later.

Alles verliep zpals je mag verwachten. 0 klachten. Makkelijk besteld, binnnen aangegeven tijd thuisbezorgd.

Gewoon goed geregeld

Heb de bestelling geplaatst, de communicatie is goed en het is allemaal netjes op tijd bezorgd. Goed verpakt en in goede conditie.

Goed product, snelle levering

Goedkoop , en snelle levering

Nette service en goed product

Keurig geholpen en het product precies zoals beschreven.

TOP

Het originele artikel voor een scherpe prijs en zeer snel geleverd.

Helemaal tevreden

De bestelling werd vlot afgehandeld en ik zie er naar uit om de wandelstokken te gebruiken in de Oostenrijkse bergen

mooie website,gebruiksvriendelijk.

Kwaliteits merken,pakje snel ontvangen in goede orde. Gearwulf.nl,hier koop ik nog. mvg. Mark

Snelle levering en zeer goede kwaliteit/prijs

Via bol.com op de site van Gearwulf gekomen. Overzichtelijk website. Prijs/kwaliteit is zeer goed. En wij hadden de Dutch Oven QT6 met de lid lifter rond 13;00 uur besteld en de volgende dag is deze rond 15:00 uur geleverd. We hebben de Dutch Oven nog niet uitgeprobeerd. Maar qua gebruik zal deze ook goed zijn.

top Tevreden..

Na telefonisch contact. Alles goed geregeld.

Goede service en snel bij mij thuis. Ben erg blij met deze product.

Aankoop mes

Snelle levering, duidelijke mail