als je op het laatste moment nog even moet leren

ja want ik heb mijn examen met 9 fout gemaakt!

Goed en leerzaam

Goed en leerzaam en reël!

Çok iyi bir hizmet veriyorsunuz

Türkçe theori examen için onlein ders verirseniz iyi olur

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

Het is een makkelijke site en werkt goed.

Heb het eerst gebruikt voor de trekker theorie en nu voor de auto theorie.

Top in 1x geslaagd voor mijn motor theorie

Zou beter zijn als het startpakket een uur extra bevat. Verder is het heel accuraat. Sommige vragen kwamen zelfs exact hetzelfde voor in mijn echte examen.

Uitstekende voorbereiding

Vragen komen overeen met het echte examen, daardoor is het een prima manier om te oefenen!

In 1 keer geslaagd!

Mijn scooter in 1 keer gehaald door wegrijden.nl Nu net een pakket voor mijn auto gekocht en hebben weer zoveel geluk te hebben!! Erg fijn dat er in een soort PowerPoint alle theorie word uitgelegd met daarna oefen vragen. Met als slot oefen examens!

Goede examens en ook leuk om te doen Heb er veel van geleerd

Erg compleet.

De cursus is erg compleet, zo kwam ik bijvoorbeeld wat dingen tegen die niet behandeld werden in theorietoppers. Er worden wel minder ezelsbruggetjes gegeven in deze cursus, maar alsnog is het goed te leren.

Fijne uitgebreide feedback op je fouten

Ik ervaar de examens op wegrijden.nl heel waardevol. Door naderhand je fouten te kunnen bekijken leer je veel van wat je nou precies fout doet. Je krijgt een stuk gerichter leveranties.

Prima voor elkaar

Overzichtelijk en makkelijk in gebruik voor een redelijke prijs

Goed uitgelegd. Echt een aanrader

Theorie voor de bus gedaan. Alle 3 onderdeel geslaagd in 1x. Ben zeer tevreden. Nu voor de vrachtwagen gekocht. Code 95 heel goed uitgelegd. Echt een aanrader!

Mijn ervaring met wegrijden. Nl was goed in een keer geslaagd was heel dichtbij van die cbr toetsen.

Je kunt zo heel goed je examen oefen beter als alleen het boek lezen

Heel handig om zo de theorie te leren!

Leren uit een boek is best lastig. Door vragen door te nemen krijg ik de stof makkelijker in mijn hoofd. Vooral leer ik met de vragen dat het gaat om heel goed lezen.

Goede en overzichtelijke cursus die mij echt verder gaan helpen.

Ik merk dat ik graag achter de laptop ga zitten om weer verder te gaan met de cursus. Dit omdat de cursus goed in elkaar zit en makkelijk te lezen is. Heb er veel vertrouwen van gekregen.

Wegrijden maakt het examen haalbaar

Ik moet nog examen doen maar voel mij zeer geholpen door 'wegrijden'. Duidelijk, overzichtelijk en to the point

Een aanrader voor beginnende chauffeurs

Goede duidelijke lesstof. Examen opgaven behandelen alle aspecten en geven ook duidelijke uitleg. Onbeperkt oefenen en training.

Top uitleg! En goede vragen

De uitleg can de theorie is erg goed en de vragen checken gelijk of je de theorie snapt! Heel goed

Ik vind goed

Ik heb veel geleerd van wegrijden.nl

Gemakkelijk

Werkt erg fijn

SUPER!

Het leert heel gemakkelijk. Alles wordt duidelijk verteld en uitgelegd met plaatjes. Het geen wat je leest leer je ook goed begrijpen door de plaatjes die er bijstaan. Verder een goede en redelijke prijs voor wat je koopt!

Makkelijk en overzichtelijk

Voor iedereen te doen, aanschouwlijk :)

Ik heb een proefpakket gekocht van 7,50 voor 5 oefenexamens en heb deze prima kunnen leren.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam