Waanzinnig goed

Super want tot nu toe voor 3 rijbewijzen in 1 keer geslaagd! En nu op naar de 4e. Vooral de oefenexamens zijn super goed en actueel.

Alles was goed goed oevening wat in cbr kom

Goed voorberijd ik ben blij mee danke

Goede examens

De theorie examens voor het auto theorie examen hebben alle 3 de onderdelen en dit vindt ik erg fijn!

Heel erg duidelijk, voor iedereen te begrijpen.

Meer geleerd als 8 avonden theorie bij rijschoolhouder.

Overzichtelijke manier van leren die zelfvertrouwen geeft.

Doordat het oefen-examen veel lijkt op het examen van het CBR, leer je op een overzichtelijke en veilige manier de theorie die zelfvertrouwen geeft.

veel boeken en weinig oefenen en GEEN GELD TERUG!

afhandeling en betaling gaat snel. wat krijg je voor je geld. 1 online boek, 365 pagina's goed uitgelegd maar zware kost. 1 uur oefenexamens ( kun je er precies 2 maken ) bijkopen kan maar is echt heel duur. ik heb 1,5 uur gebruikt en was er klaar mee, vroeg mijn geld terug maar geen reactie meer, dus makkelijk verdient. ik vind het een slechte keuze om hiervoor te kiezen. inmiddels een veel betere gevonden waar ik wel blij van wordt.

Good

I just wish you can still check your exams to review after you consumed the amount of time you bought.

Fantastisch, de leerstof is erg duidelijk en de toetsen zijn erg duidelijk en leerzaam!

Heb nog maar twee hoofdstukken geleerd en toetsen opgestuurd maar vind het fijn de leerstof meerdere keren te kunnen bestuderen voordat ik de toetsen kan maken en doorsturen. Ben hier erg blij mee en ben met plezier aan het leren! Vriendelijke groet Silvana Vermeer.

Goede methode om te leren

Ik vind het een leerzaam programma methodes inzichten van je fouten

Beperkt aantal representatieve vragen.

CBR had hele andere vragen; tegenvaller dus

Najlepiej przygotowująca strona internetowa do egzaminów teoretycznych w CBR

Nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko jasne i klarowne a co najważniejsze-pytania pokrywają się z tymi na egzaminie w CBR. Jeśli podczas nauki zdajesz testy to napewno zdasz w CBR,polecam każdemu kto uczy się do egzaminów teoretycznych tu w Holandii.

• Poleciłbyś nas? Tak

Veel verschillende soorten vragen die je echt tegen zou kunnen komen op het examen. Daarnaast is de uitleg bij de vragen kort maar duidelijk waardoor deze makkelijk te begrijpen is en het niet saai wordt. De 10 oefenexamens zijn ook erg handig.

Great for practicing the theory test

Wegrijden helped me pass my motorcycle theory test first time! Highly recommend for anyone studying for their theory tests.

Duidelijk en overzichtelijk

Alles wordt prima en overzichtelijk uitgelegd. Speedtest is erg fijn.

Dikke prima, theorie in één keer kunnen halen.

Heb me theorie in één keer met dit pakket kunnen halen, zonder het boek hoeven open te slaan. :'D

Goede vragen, die precies lijken op het officiële CBR-examen.

Fijne vragen en ook een fijn idee dat ze precies lijken op de vragen uit de officiële examens. Verder een goede uitleg bij elke vraag waarom je welk antwoord moet kiezen. Erg handig voor als je de stof wel al kent, maar gewoon nog meer moet oefenen.

Voldoende

Somige vragen zijn niet op het boek

Lastige vragen, maar dat is juist wat je nodig hebt

Gebruiksvriendelijk

Ideaal om je voor te bereiden op de examens

Hele fijne manier van leren en voorbereiden

Perfecte voorbereiding

Het is overzichtelijk en duidelijk en goede vragen.

Prima site helpt veel met het snappen

Uitstekkend programma

Ze hebben mooie pakketen, waarbij het niet begint vanaf €25 maar ook bij scooter al begint vanaf €9,99. Een goeie deal voor je geld, alle lesstof wordt duidelijk weergegeven! Uitstekend programma!

Goed lesmateriaal

Het is duidelijk en een betrouwbare bron van informatie aleen het gaat veel over een tram die wij hier niet hebben.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam