steengoed

het is duidelijk weergegeven en heel goed te volgen dus Top

Gewoon prima

Prima vragen, doet gewoon wat het verkoopt. Volgens mij waren er wel dubbele vragen, maar geen idee.

Uitgebreide motivatie vind ik heel goed werken.

Werkt erg goed!

Ik vind het een hele mooie en goede manier om te leren. Het is net als bij het cbr zelf.

Deze website is prima

Deze website is heel nuttig, Ik raad deze site aan iedereen aan.

Type vragen komen redelijk overeen met echte theorie

Door de snel-cursus een paar keer door te nemen en de examenvragen allemaal een keer te oefenen (totdat je ze allemaal gehaald hebt) heb je de vorm van het theorieexamen wel redelijk goed te pakken. Uiteindelijk met ruime marge m'n theorieexamen gehaald.

Perfecte training om jezelf klaar te stomen voor het theorie-examen

Perfecte training om jezelf klaar te stomen voor het theorie-examen

Fijne uitleg en veel oefenmateriaal.

Theorie brommer/scooter

Voor mij als jongen met autisme zijn de examens heel goed te maken en ik krijg veel zelfvertrouwen

Goede vragen met instinkers ertussen.

De examens bevatten duidelijke vragen maar ook vragen die je goed moet lezen om het goed te begrijpen. Er zitten ook instinkers tussen die je lekker scherp houdt. Ik heb deze examens wel als moeilijker ervaren in vergelijking met het CBR examen. Top oefenmateriaal!

Uitstekende oefening voor het theorie-examen rijbewijs

Na bij verschillende websites een aantal proeftoetsen gedaan te hebben, beviel de software en moeilijkheidsgraad van wegrijden.nl me het meest. De toetsen die je hier krijgt zijn aanzienlijk moeilijker dan degene die ik zelf kreeg bij het CBR. Als je meerdere oefentoetsen achter elkaar slaagt bij wegrijden.nl, slaag je met het grootste gemak voor je theorie-examen bij het CBR. Dankzij de pittige vragen realiseer je je meermaals dat je de theorie toch niet zo goed begreep als je had gedacht. Hierdoor heb ik een hoop gaten in mijn kennis ontdekt en kunnen vullen. Resultaat bij het CBR: twee fouten bij gevaarherkenning en nul fouten bij theorie en inzicht.

Zinvol en makkelijk dashboard

Ik check alle vragen na afloop, ook de goedgemaakte. Zo controleer ik of mijn argumenten juist waren. Verbeterpunt voor de site is dat niet alle uitleg helpend is. Soms is de uitleg namelijk meer een herhaling van het juiste antwoord.

Goede oefenexamens met duidelijke feedback

Fijn dat je ook wat 'instinkers' hebt, zo leer je de vragen echt goed lezen. Goede examens met veel verschillende vragen. Ik heb het gekocht ter aanvulling van mijn ANWB pakket om nog extra te oefenen.

Mede dankzij de duidelijk digitale boeken en de digitale examens. ( en mijn eigen inzet natuurlijk) Ben ik in 1 keer geslaagd voor het theorie examen C1. Beide onderdelen van het examen in 1 keer ( 1 fout en de andere 3 fouten)

een goede weerspiegeling van het CBR examen

Super geweldige toetsen, ideaal als voorbereiding voor het examen.

Ik vind het een top site, waar ik mn theorie goed kan oefenen. Meerdere mensen in mijn omgeving zijn in een keer geslaagd doordat ze hier hebben geoefend voor hun theorie. Heel leerzaam!

Slecht

Slecht ik heb wat gekocht maar kan nergens inloggen

Net als het echte examen, zodat ik verwacht vertrouwd het examen in te gaan.

Jammer dat ze op de site je laten denken dat je onbeperkt gratis examens kan maken. Dat is dus niet zo, maar voor niets gaat de zon op. Dus toch een pakket gekocht. Maar je krijgt 20x een examen. Dus niet 20 examens. Dus een 2de keer het zelfde examen maken gaat wel van je tegoed af. Maar goed als ik met die 20 mijn theorie haal hoor je mij nergens meer over. Verder ziet het er goed uit en lijkt het zelfde te zijn als het echte CBR examen. Lijkt mij dus een goede training.

Super fijn

Je leert heel snel hoe de vragen op het examen gaan. Hoop dat ik hiermee ga slagen. Leren word wel leuker hierdoor

Precies dezelfde vraagstelling als het CBR

Qua vraagstelling lijken de proefexamens echt heel erg op die van het CBR. Daar zitten behoorlijk wat instinkers bij dus heel fijn dat te oefenen. Het enige wat ik als tip zou geven is dat de manier waarop het is vormgegeven je nu slecht kan zien welk antwoord je hebt ingevuld omdat je direct door gaat naar de volgende vraag. Ook vind ik het feit dat de antwoorden steeds om en om oplichten verwarrend werken.

Het lijkt net een examen en goede uitleg over de vragen die je fout hebt

Een super goeie methode om te leren

Alles is duidelijk en netjes ingedeeld. Uitleg is simpel en word goed verteld en de oefen examens lijken erg veel op die van het cbr

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam