Alle vragen zijn net als de cbr examen. De motivaties zijn ook nog heel duidelijk

Very good

I have tried other websites as well, but wegrijden.nl is the best good one.

Het is een geweldige en informatieve site. Het helpt enorm om goed te leren.

Heel handig vragen

prima product, alleen niet eerlijke info

Jammer dat je het gedane examen niet nogmaals niet nogmaals kunt doen, op deze manier kun je nog beter leren van je fouten. Dit staat helaas niet vermeld op de site. Vandaar dat ik geen aanbeveling doe!

Goede en duidelijke vragen, helemaal naar realiteit

De vragen zijn duidelijk en heel reëel, echt heel goed.

Fijne oefen examens

Het is fijn dat er overal bij beschreven staat "waarom" iets zo is.

Overal goed, soms een beetje verwarrend met de verschil tussen de verschillende pakketten

Goed! Duidelijk en fijn

Goede afwisseling van uitleg

Het is duidelijk en werkt makkelijk

Dit is een top site

hoi hoi Heb je twijfels om welken reden dan ook dit is een top site heerlijk oefenen en leren goed overzichtelijk en voor een eerlijke prijs wat wil je nog meer en dan hoppen dat je dan in 1 keer slaagt !!!!!

Hulpzaam

Wel hulpzaam, soms vragen die je niet kon weten

Het is goed.

Het is prima.

Werkt niet op mobiele telefoon

Ten eerste stond er een fout op de website de cursus zou 1 week beschikbaar zijn als je doorklikt was het een maand. De inlogcode werkte niet op een ander toestel ,en op je mobiel is het erg traag en is bladeren ook niet mogelijk. Er is nergens een telefoonnummer te vinden alles gaat via de mail. Ik heb gemaild maar de klacht wordt ontkent ,nu heb ik mijn geld teruggevraagd.

Goede vragen dus ik leer veel

Ik ben blij dat ik zo lekker kan oefenen. Het gaat steeds beter. Zonder proefexamens red je het echt niet.

Duidelijk

Heel duidelijk en makkelijk leren, het voorlezen is ook handig

Gewoon fantastisch en makkelijk

Ik vind het super fijn dat ik me zo kan inleren.

TE GEK

Ik heb hierdoor in 1 keer mijn brommertheorie gehaald en nu ben ik bezig met mijn autotheorie,ik ben fan!!!! Duidelijke uitleg en alsje meer uitleg wilt over een vraag kan je hun altijd mailen en je krijgt dan altijd antwoord!Zeer tevreden dus...

geweldig

Ik leer zo goed mijn theorie en kan na gaan of ik goed heb geleerd

Super goede site om te oefenen voor je auto theorie!

Ik heb al verschillende theorie sites geprobeerd. Maar deze stijgt boven alle anderen uit. Super handig dat je zowel het theorie boek, examens als de theorie cursus allemaal bij elkaar hebt. Zeker een aanrader!

Prima vragen, feedback en interface/design

Erg goedkoop is het niet maar wel een essentiële voorbereiding wat uiteindelijk het geld waard zal zijn. Mooi design en systeem in tegenstelling tot vele anderen. Je kunt oefenexamens niet, zonder extra credit te spenderen, overdoen (waardoor je een gemaakte fout beter onthouden zal, eigen overweging dus). Een zeer enkel vraag is discutabel, maar dat zal ook bij het CBR het geval kunnen zijn.

Helpful practice exams, some updates needed

The program is easy to use and is a bit harder than what your would get in the real exam. There are important updates needed like the speed limits are no longer 130km on motorways etc

Examens hebben geholpen

Goede plaatjes en vraagstellingen

ik heb er echt van geleerd.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam