Duidelijk en overzichtelijk

Het werkt goed en duidelijk alleen zou ik de uitleg achteraf makkelijker vinden als het er gelijk bij zou staan zonder dat je het aan hoef te klikken eerst links onderin. Verders werkt het top

Het hele goede examens

Ik had 20 examens gekocht en geen 1 gehaald maar toevallig wel maar 5 fouten op het echte theorie examen en toen ik examens aan het nakijken was kwam ik er achter dat soms mijn antwoorden werden veranderd waarom ik het examen faalde jammer dat ze het zo doen. Ik zal wel een paar examens aanraden maar ga niet bij kopen omdat je ze allemaal niet haald

Top examens

Goede examens om mee te oefenen speciaal omdat gevaarherkenning goed kan worden geoefend dmv aftellen.

Makkelijk en overzichtelijk

Fijne en goede site die je erg goed helpt

slecht

te duur, verkeerde knoppen: als ik de ene indrukte telde hij de andere.

Simpel met een goede uitleg

Het is simpel te gebruiken en naast dat je ziet of je wel of niet geslaagd bent kun je alle vragen herzien met extra uitleg en je kan zien waar je nog extra mee moet oefenen in een leersysteem. Wel zie ik nog verbeteringen want ik had verwacht dat je 20 verschillende examens kreeg waar je eindeloos mee kan oefenen. Dit is niet het geval. Je kan 20 examens maken en je kan kiezen uit 40 examens. Dus je kan niet eindeloos oefenen met 20 oefenexamens

Goed kunnen leren voor mijn examen

Goede en duidelijke site

Snel gevonden, goede informatie, makkelijk te bestellen en goede kwaliteit.

Super overzichtelijke manier van oefenen!

Hele fijne manier om met de theorie aan de slag te gaan!

Hele fijne site om goed te leren!

Heel fijn om te gebruiken alles is heel duidelijk

Goed om het op deze manier te oefenen

Het is heel veel wat je allemaal moet weten. Het boekje is lastig te lezen , zulke ontzettende lange zinnen. Daarom zijn we blij met de proefexamens dat leert makkelijker en je kan de foute antwoorden checken.

Goed progamma werkt goed

Alles werk naar behoren

overzichtelijk en goede examens om te oefenen

Veel verschillende en ook moeilijke vragen dus een goede manier om veel voor het theorie examen te oefenen, hopelijk slaag ik in 1 keer.

Uitmuntend

Gisteren mijn 1e proefles gehad voor op de motor. Alles Corona proof voelde me lekker op mn gemak. Kan dit zeker aan iedereen aanraden. Wil je kwaliteit kies dan voor Rijschool Expert.

Lastig dus heel goed

Goeie examens om te leren voor motorrijbewijs. Waren veel instinkers erbij net zoals het CBR altijd doet, helaas door corona werd mijn theorie steeds geannuleerd dus ik kon lang genoeg oefenen.

Goede overzichtelijke site en proefexamens

Ik vind de site en proef examens van wegrijden.nl erg overzichtelijk en het is super fijn dat er bij alle antwoorden een uitleg staat waarom iets zo is!

Ik kan nu 93 dagen online leren SUPER dank u wel

Heldere bruikbare examens

Je krijgt waar voor je geld en de Proef examens zijn goed Samen gesteld

Het geeft me vertrouwen en traint m'n inzicht vermogen.

Het is een handige manier om de theorie op een praktische manier te leren begrijpen. Door de oefenvragen en testen kan ik mijn inzicht vermogen trainen, in plaats van alleen maar de theorie uit het boek te leren. Het geeft me vertrouwen.

Heel fijn theorie boek

Het werkt heel fijn en je hebt genoeg tijd.

Prima training

Functionaliteit van de site was eerst even zoeken en inlogpagina is niet heel goed te vinden. Inhoud van de examens is prima.

Goede theorie uitleg

Goede theorie uitleg, alleen beetje oude examen vragen

verkeerde antwoorden

Ik heb de toetsen gemaakt en bij sommige vragen ingevuld zoals het zou moeten zijn en gaf die aan dat het fout was. dit later nog na gevraagd en was dus goed. hier door gezakt met mijn eerste examen.

Heldere lesstof

De voorbeelden zijn goed. Bij fout antwoord voldoende aanvullende en begrijpbare uitleg.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam