Toppieee makkelijk leren :)

niets te verbeteren!!! TOP.

Zeer vergelijkbaar met het echte CBR examen

Na super veel oefenvragen geoefend te hebben via de CBR app. Raadde mijn vriend aan het via deze site nog nog een paar keer te oefenen. Ik heb toen een aantal oefen examens gedaan en raakte gelijk in paniek. Ik was niet gewend aan de tijdsdruk en de manier van vragen stellen. In tegenstelling tot de cbr app van het CBR zelf, kwamen de oefenexamens van Wegrijden.NL veel meer overeen met het daadwerkelijk cbr theorie examen. Ik ben geslaagd en heb inmiddels ook mn praktijk gehaald. Ik kan en zal het iedereen die nog dat rotte theorie cbr examen moet halen jullie oefenexamens aanbevelen! Bedankt.

1e keer mijn examen gehaald

De stof is duidelijk uitgelegd en er zijn gelukkig genoeg relevante oefenexamens, daardoor heb ik mijn theorie in 1x gehaald!

Snel en goed geleerd met gelijke vragen

Ik heb al mijn examen gehaald met behulp van wegrijden.nl

Realistische examenvragen, erg handig bij het leren

De omgeving werkt prima, de vragen zijn ook goed vergelijkbaar met wat je op het examen krijgt. Een prima keuze waar ik in één keer mijn motortheorie heb gehaald met slechts één fout.

Dit helpt echt om in 1 keer te slagen

Eerst het boek doornemen en dan oefenen tot je geen of nauwelijks een fout maakt.

Duidelijk makkelijk te leren

Ik heb veel baat bij het leren

Een super fijne website om je theorie op te oefenen ik had die van de scootertheorie en en was vrijwel hetzelfde als het echte examen.

Prima mee kunnen oefenen!

Heel fijn en uitgebreid!

Ik vond de theorie van wegrijden.nl erg fijn! Ik heb gemerkt dat je zo veel mogelijk vragen moet maken en goed je fouten moeten terug lezen om zo inzicht te krijgen in de vragen. De uitleg van de gemaakte fouten was erg fijn en duidelijk. Ik zou wegrijden.nl zeker aanbevelen!

Ervaring is oke met de site

Ik vind de site duidelijk alleen begrijp ik niet dat als ik veel fouten maak ik toch geslaagd ben. Hoe kan dat?

Dat ze goed zijn

Inschrijven was betalen en aan de slag ze zijn goed

Goede leermethode

Met wegrijden theorie ben ik in 1 keer geslaagd bij het CBR 19 November 2020 heb ik mijn rijbewijs ook in 1 keer gehaald. Goede uitleg en in je eigen tempo leren heeft bij mij een prettige ervaring op gedaan ook is het les matriaal gelijk aan de CBR theorie. Voor de gene die nog bezig zijn Wegrijden.nl online theorie oefeningen en uitleg van vragen hiermee kan jij ook in 1 keer slagen. Groet Carla

top

lijkt erg op het cbr examen

super!

Echt veel gehad aan de oefenexamens want op het echte examen kwamen er instinkvragen net als bij de oefenexamens!

Een complete cursus

Ik heb deze online theoriecursus voor de bromfiets gebruikt voor mijn theorie-examen. Ik ben in een keer geslaagd en ben heel blij dat ik deze cursus genomen heb. Het is ook nog eens veel goedkoper dan die dure theorie lessen!

Een perfect manier om je theorie te leren.

Een mooi en duidelijk manier om je theorie onder de knie te krijgen. Alles wordt goed uitgelegd en op de cursist afgestemd.

mijn ervaring is erg goed

de oefen opdrachten komen eigenlijk gewoon overeen met je theorie examen en daar heb ik erg mijn voordeel uit gehaald. heb ook andere examens gedaan maar deze beviel me toch wel het beste

Overzichtelijk duidelijk en werkend

Mooi overzichtelijke plaatjes, duidelijke teksten en precies zoals op het examen. Dat werkt fijn en prettig vooral met wat zenuwen in je lijf, is het wel zo prettig als het een beetje bekend is.

Is een heel werkbaar programma

Ik had geen enkele moeite om het programma te begrijpen

Duidelijke vragen

Duidelijke vragen en heldere beelden

Hiermee autotheorie in 1x gehaald

Hiermee autotheorie in 1x gehaald zonder fouten!

Helemaal super, zonder deze oefenexamens wat het niet gelukt!

Een fijne ervaring, het geeft een goed inzicht over wat je kan verwachten op je echte eindexamen van het CBR. Het lijkt heel erg op elkaar in de manier van vraagstelling, de plaatsje, voorbeelden en situaties. Ik had 10 examens gekocht 2 dagen voordat ik mijn theorie examen had. Ik was van de 10 examens bij het oefen progamma 9 keer gezakt en 1x geslaagd. Zelf bekeek ik het alleen maar positief echt dacht: het is dan nu wel fout maar dan weet ik wel precies wat ik kan verwachten en bij soortgelijke vragen kan ik terug denken aan me oefen examens. Uiteindelijk dan ook in 1x geslaagd!!

duidelijke afbeeldingen en motivatie uitleg

Prima studiesite

Haparandadam 2