Nuttig om te oefenen maar iets te specifiek/streng

Ik vond het een fijn idee om vast wat oefenexamens te maken voor mijn theorie-examen. Echter heb ik niet het idee dat het CBR even streng is als wegrijden of het evenveel op elkaar lijkt. Ik had bij de proefexamens van wegrijden vaak een onvoldoende omdat ze bij gevaarherkenning (naar mijn mening) streng waren en best technisch op de stof ingingen. Ze vroegen veel naar specifieke vragen die bij het theorie-examen (bij mij) helemaal niet naar voren kwamen. Kortom, goed om alle kennis te testen maar ik weet niet zeker of de proeftoetsen realistisch zijn voor de theorie-examens. Dit kan liggen aan mijn specifieke examen. Maar ter vergelijking had ik bij Wegrijden regelmatig onvoldoendes en bij mijn theorie-examen in ruim geslaagd.

Ik kreeg super goede uitleg en kon goed oefenen. De man die ons alles heeft uitgelegd is echt super, door hem onthoude ik veel meer en daardoor ben ik geslaagd.

Top dat ik zo mijn examens kan oefenen

Ik ben blij dat ik zo mijn theorie examen thuis kan oefenen, ik ga hierdoor zelfverzekerder mijn echte examen in. En dat ik kan zien welke vragen ik achteraf onjuist beantwoord heb.

Overzichtelijk en betaalbaar

Duidelijke site, je krijgt veel informatie en erg goed betaalbaar.

Goeie examens

Het zijn goeie en duidelijk examens die je een goed beeld geven van wat je kunt verwachten, goeie voorbereiding!

Heb het 2 dagen en heb nu al meer geleerd dan ik bij een andere site had in 1 week.

Ik vind het een geweldige site,want ik heb tot nu toe al veel meer geleerd. Ik heb een week lang op een andere site gezeten en ik vond het heel onhandig had 15 euro betaald en nu betaal ik maar 10 euro en vind het geweldig!

Super goeie oefenexames, echt aanrader

Goeie oefenexamen vragen, verschillende soorten, goeie timing.

Helemaal top!

Dankzij jullie gehaald!

Supergoed!

Eerste keer theorie niet gehaald. Toen via deze site geoefend. Deze vragen komt zo goed als overeen met de vragen bij het CBR! Bij elke vraag (goed of fout) krijg je de uitleg waarom. Zo leer je het écht! Aanrader!

Zeer goede user interface, reageert goed. Kwaliteit van de vragen zijn goed. Originele vragen en goede uitleg. Geld dubbel en dwars waard.

De examens zijn een goede weergave van de examens van het CBR - het heeft mij enorm geholpen!

Door de proefexamens van Wegrijden te maken was ik beter voorbereid op het theorie examen bij het CBR. De vraag en antwoord stelling waren waarheidsgetrouw waardoor ik bij het echte examen bij de eerste vraagstelling minder zenuwen had. Een echte aanrader!

Zeer tevreden over zowel de site als de theorie vragen

Gebruiksvriendelijke site met veel oefenvragen voor theorie examen tractor.

Goede voorbereiding

Ik kan me goed voorbereiden op het examen

geweldig heb er echt wat aan.

goede duidelijke plaatjes. en de vraag stelling is ook ok. nu nog slagen voor mijn examen.

dezelfde vragen als het examen het controleren van de vragen met uitleg is handig

Precies het zelfde als bij het cbr toppie

Super goed examen

slecht

kan niets terugzien als je de examens gemaakt hebt is het over en uit

Ik vond hier de antwoorden op veel van de vragen waarmee ik problemen had tijdens eerdere examens. U kunt hier veel vragen van cbr vinden.

Goede uitdaging

Goede uitdaging voor het leren van je auto theorie.

Je leert goed hoe die examens in elkaar zitten

De oefentoetsen lijken qua vragen veel op de 3chte CBR examen. Alleen wordt er bij Wegrijden meer vragen gesteld over de motor zelf en bij het echte CBR examen niet

Voorbereid

Goede proefexamens, zijn vergelijkbaar met de cbr!

Het is heel fijn

Het is heel fijn je leert hele veel er mee. Echt handig. Super tevreden met dit website.

Goed en snelle cursus

Ik vindt de cursus erg duidelijk en je leer het super snel!

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam