Prima oefenmateriaal

Er is veel oefenmateriaal en het werkt fijn, het enige jammere is dat vanwege mijn slechte wifi soms de plaatjes niet laden, waardoor ik de vragen niet binnen 8 seconden kan beantwoorden.

Ik ben al 10 jaar bezig met rijbewijs en hoop dit keer wel te halen.

Geeft een goed beeld van waar je staat. Middagje geleerd paar oefenexamens gedaan. En geslaagd met maar één fout.

Duidelijk

Het is goed koop vergeleken met andere site en het is goed

Goeie vragen, niet te duur

Ik ben een tegoed van 5 credit gekocht dat was niet heel duur en er zitten goede cbr examen vragen in.

Goeie leer stof.

Goeie oefeningen en herhaling

Had het niet zo goed verwacht top service

Ik vond het een goeie site

Hele fijne en duidelijke site! Zeer leerzaam.

Een fijne website om te oefenen en de fouten die je maakt krijg je goed feedback op en weet wat je nog moet leren.

beter dan de vorige!

hoi, ik heb eerst een andere oefen programe gehad maar dat was 3 keer niks en had maar 3 verschillende toetsen en hier heb je meteen 10 toetsen en je hebt automatisch 7 uur en als je niet genoeg hebt uren meer hebt kan je nog altijd bij warderen dus ik raad dit progamma zeker aan!!

Fijne service

Handige methodes om de leerstof mee te oefenen en fijne, adequate service.

4 sterren

Helemaal goed

Duidelijk en beknopt

Heel overzichtelijk en duidelijk. Beknopt, dus geen lappen tekst. Heel fijn zijn de 20 oefenvragen na elk hoofdstuk.

slecht

je krijgt vragen die je niet eens hoeft te weten en krijgt niet te horen waarom je het fout hebt. geld verspilt

Uitstekende site voor te oefenen.

Hele fijne site om je examens op te oefenen. Genoeg keuzes uit examens en goed vergelijkbaar met de cbr examens.

Duidelijke vragen met goede uitleg

De vragen zien er niet precies hetzelfde uit als op het CBR maar de inhoudt is hetzelfde.

ziet er goed uit met duidelijke plaatjes

foto's zijn goed zichtbaar wat de omgeving wil zeggen

Super fijne methode!

Ik ben nog aan het leren maar dat gaat tot nu toe erg goed, ik ben de eerste keer gezakt maar ga het nu anders proberen met deze methode.

Geen betere manier om voor te bereiden voor theorie examen

Erg toegankelijk en makkelijke manier om te oefenen voor theorie examen. Wat helpt is dat bij foute antwoorden een motivatie staat waarom

Heel anders dan het echte examen

ander soort vragen dan in het echte examen. De echte vragen hebben een andere opzet. Vrij frustrerend Wat wel goed is dat de vragen over het algemeen moeilijker zijn dan in het echt De uitleg bij foute antwoorden is erg vaag. Soms staat er wel een uitleg maar die is op meerdere manieren te interpreten

Niet goed

Ik vind het niet heel duidelijk , en bij het juist inloggen , zegt hij geen toegang ?

Erg tevreden mee, lijkt precies op CBR-examen.

Veel proefexamens voor een goede prijs

Gebruiksvriendelijke site met duidelijke info

top

fijn hoop dat het overeenkomt met cbr~!

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam