je krijgt geen examens, maar tokens om examens te doen. dat vind ik misleidend.

Ik dacht dat ik 20 examens kreeg, die ik tot in den treure zou kunnen oefenen. Het zijn echter tokens, en als die op zijn, dan kan je weer nieuwe kopen. Dat vind ik niet echt fair. Wel slim, niet eerlijk. Als ik het koop, wil ik er ook over kunnen beschikken.

Alles wat je nodig hebt om je theorie te halen!

Duidelijk, goede lesstof, naar mijn mening up to date met het cbr. Een vriend van mij heeft het ook al gehaald met deze site!

Een fijne manier om te leren voor je theorie-examen.

Ik had hier al mijn theorie-examen gevolgd voor mijn scooter. Dit was een groot succes & heb zojuist ook een pakket gehaald voor mijn theorie-examen voor de auto. Top site om hier te leren!

Zeer makkelijk en goed

Goed om te oefenen

Ik heb een pakket van 20 examens gekocht en het is echt perfect om goed te oefenen en om zeker te weten dat je je theorie examen gaat halen.

Erg handig en makkelijk in gebruik

Heel fijn om goed voorbereid te zijn op het examen!

Heel goed en echt

Ik vind het een hele goede site omdat het heel erg lijkt op het echte examen en alle plaatjes zijn heel duidelijk!

Gaat goed

Super fijn om mee te oefenen!

Je kunt alle antwoorden terug zien en het is een heel fijn en overzichtelijk programma

Werkt erg fijn en goed om vergelijkbare Examen vragen te oefenen

Werkt goed en fijn helemaal top alleen sommige vragen zijn beetje vaag vooral de vragen met remmen, gas los laten of, niets. De andere onderdelen daarintegen zijn goed

Prima leerstof

Heldere en relevante vragen die overeenkomen met het echte examen. Zeer duidelijke uitleg als je een vraag fout hebt beantwoordt.

top kwaliteit

uitgebreid toegang tot hulpmiddelen.

Super voorbereiding voor examen

Geef wegrijden.nl een 9 omdat alles super aangegeven is en omdat de website aan alle verwachtingen voldoet, het enige wat ik nog verwacht ik vele voldoendes!

Prettige voorbereiding op het echte theorie examen

Op de site deed ik alle oefenexamens fout maar uiteindelijk toch geslaagd in 1 keer, dus zeer tevreden!

Goede oefening

Heb de dag voor mijn theorie 5 examens gekocht om mee te oefenen. Ik ben ook geslaagd🎉 hele fijne website

Goed, fijne cursus

Fijne cursus. Jammer dat ik soms foutmeldingen krijg en dat ik er niet in kom. Verder alles goed :)

Duidelijke en goede theorie examens

Ik ben nog bezig met leren maar ik vind het een super fijne site om te leren

SUPER LEERMATERIAAL.

HEB ER VEEL VAN GELEERD. ECHT EEN AANRADER.

Hiermee mijn theorie examen gehaald!

Ik had 5 examens gekozen en ze alle 5 gemaakt binnen 24 uur voor het examen.

Fijne en duidelijke oefenexamens met uitleg na afloop

Na het maken van de oefenexamens is het heel gemakkelijk om na te zien welke vragen je fout beantwoord hebt. Ook de uitleg waarom, is duidelijk. En het is prettig dat je ruim de tijd krijgt om de oefenexamens te maken. Bij andere websites zijn de oefenexamens slechts een week geldig, nu heeft mijn dochter een aantal weken de tijd om te oefenen voor het echte examen.

Heel erg goed

Goed omschreven vragen en goede uitleg als je het fout had, waarom het antwoord niet klopte.

geslaagd!

verschillende toetsen gemaakt en duidelijke uitleg bij de vragen. verder geen theorie geleerd, alleen gedaan met deze toetsen. alle vragen goed beantwoord bij mijn theorie-examen!

klantvriendelijk bij problemen.

Bij een probleem bij het terug van mijn examens hebben ze dit perfect opgelost. Verder is het makkelijk te gebruiken. zeker een aanrader om je theorie examen te leren.

Goed maar duur

Heeft mij zeker geholpen maar vind het eigenlijk te duur

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam