Was helaas ik begonnen op een andere website, maar ik leerde hier veel meer. Bovendien is alles actueel, een aanrader!

Goed, wel relatief duur voor wat je krijgt.

Goeie vragen maar wel relatief duur.

Compleet

Zeker de motivatie, is bijzonder handig en leerzaam.

Top site

Raad deze site echt aan! Je kunt er goed mee oefenen.

Zeer goede examenhulp

Goede ondersteuning om aan het examen te wennen en op de echte vragen antwoorden te geven.

Goede vergelijkbaar met een cbr examen.

In sommige examens zitten dezelfde vragen dat is het enige minpuntje.

Fijn dat je fouten antwoorden worden uit gelegt

zwaar

Motorrijlessen geweldig maar tja dan moet je ook je theorie gaan halen. Al jaren mijn autorijbewijs dus dach ik ga een paar theorielessen online doen voor allemaal gezakt. Ik dach WAT toch maar mijn theorieboek lezen er is in de tussentijd zoveel veranderd. Weer opnieuw een aantal examens gekocht en voor de meeste geslaagd en geweldig dat je je op deze manier kan voorbereiden op het echte werk. 3 juli is het zover mijn theorie examen. Dus nog een paar keer het boek lezen en hier oefenen en nog eens oefenen.

Realistisch en doet wat het beloofd

Theorie examen in een keer gehaald. Het examen op wegrijden.nl bevat de moeilijkere vragen en is daarom een goede voorbereiding. Ook de gevaren herkenning is goed te oefenen.

niet helemaal goed

Ik dacht laat ik een proefexamen maken en dan kijk ik mijn vragen terug. En dan zie ik dat ik bij vragen B heb aangekruist terwijl ik C had aangekruist. beetje gek

Top site

Als je dit goed leert slaag je 100%. Een kleine week dit geoefend en vandaag mijn theorie gehaald. Hoofdstukken vaker herhalen en verschillende oefenexamens maken. Zeer tevreden.

Prima om te oefenen

Je kan p5ima oefenen, alleen jammer dat je elk examen maar een keer kan doen en niet vaker kan herhalen. Dat haf ik niet helemaal goed begrepen bij de bestelling

Goede examens en leer methodes

Goede examens bieden ze aan met goede uitleg dus zeker aanbevolen om te gaan gebruiken voor de theorie te gaan beheersen

geslaagd !!!!!

Beste oefensite ever in een keer grslaagd

Zeer tevreden heb in een keer geslaagd

duidelijk

Je krijgt duidelijke vragen en duidelijke antwoorden die je bij het Cbr ook kan krijgen:)

Onduidelijk

Ik vond de foto’s bij de gevaarherkennings vragen zeer onduidelijk. Erg jammer. Ik heb mijn theorie examen ook niet gehaald, vond het allemaal heel verwarrend.

zeer goed samengesteld pakket, in 1 keer hierdoor theorie motor gehaald

Leermiddelen zijn divers en daardoor op maat te maken. Foto's en videos kunnen langzaam wel update gebruiken, maar animaties zijn prima. Goede (niet perfecte) overeenstemming met CBR examen vragen. Veel dank voor deze mooi samengestelde online cursus.

Goed en betrouwbaar!

Heel fijn deze dienst

Na 8 uur examen training, in 1x met maar fout geslaagd voor echte examen!

Perfect even goed leren maar dan lukt het makkelijk

Actuele examenvragen en goede uitleg

Actuele examenvragen en goede uitleg erbij. Snel beschikbaar na betaling.

Pluspunten

Super duidelijk zijn jullie deze site is mijn aangeraden door een vriendin en nu raad ik deze site iedereen gewoon aan .ben nu bezig met leren ,maar denk wel zeker dat er een slagings kans is zo duidelijk zijn ze...

Ga zo door!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede toetsen Gebruiksvriendelijk

Je kunt de toetsen maar 1x maken, dit is heel vervelend!

Pluspunten

Bereidt je goed voor op het echte examen met realistische voorbeeldvragen.

Wat meer uitleg over de inhoud van het examen. Wanneer je dit voor het eerst doet, kan het wat onduidelijk zijn.

Pluspunten

De examens zijn erg goed en vergelijkbaar aan het CBR-examen. Ik vind het heel fijn dat je je tegoed kan opwaarderen.

Wat ik nog wel heel handig zou vinden is dat je het ook per één examen kan opwaarderen.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam