Pluspunten

Hierdoor heb ik mijn theorie examen gehaald. Je kunt hiermee makkelijk en snel voor je theorie oefenen.

Af en toe zijn de plaatsjes een beetje onduidelijk, dit kan nog verbeteren ten opzichte van het echte theorie examen.

Pluspunten

De oefenexamens zijn representatief.

Pluspunten

Goede voorbereiding voor werkelijke examen.

Sommige oefenvragen zijn hetzelfde

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik heb mijn theorie examen gehaald en ik denk dat door de oefen examen je hebt geleerd maar geeft je ook een goed beeld hoe je ervoor staat

Thuis hebben we niet veel geld, ik zelf ook niet. Hetbis het goedkoopste aanbod wat ik ben tegen gekomen, alleen het is wel prijzig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De tentamens zijn op dezelfde manier gedaan als op het examen en je kunt bij motivatie altijd zien waarom iets zo is.

Ik vond het echt belachelijk dat de toetsen die je al genaakt hebt, niet opnieuw kon doen zonder dat daar een credit vanaf gaat. Ook werd ik zot van de pop-up melding als je credits op zijn. 1 keer is genoeg. Niet bij elke actie een nieuwe melding in je scherm. Zeer irritant.

Pluspunten

Relevante vragen. Eerste examen niet gehaald, toen met een ander online aanbieder geoefend. Die kwam matig overeen met het echte CBR examen. Wegrijden had goede examens die wel overeenkwamen met het CBR examen. Alle theorie kwam terug in de examens.

Als je tegoed op is, maar je wilt bv. nog een aantal vragen terug zien, dan verschijnt er iedere keer wanneer je terug gaat naar het hoofdmenu een pop-up met de mededeling dat je tegoed op is. Beetje irritant, als je een paar vragen terug wilt lezen en je deze pop-up continue moet wegklikken.

Pluspunten

2 dagen aan het leren en oefenen geweest en in 1x geslaagd voor me motor theorie

Een app zou handig zijn om onderweg te oefenen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Theorie boek is heel uitgebreid.

Pluspunten

Maakt waar wat men beloofd. Goede lesstof, prima examens.

Helaas zijn de examens niet compatibel met elke internet browser, en dan heb ik het in mijn geval over de voorrang sleepopdrachten die niet werken in de mozilla firefox browser.

Pluspunten

Doordat ik de examens kon oefenen en kon wennen aan de vragen (en antwoorden + beargumentering) heb ik mijn motortheorie kunnen halen!

Pluspunten

Goede kwaliteit

Het was niet duidelijk dat het herhalen van tentamens van je tegoed af zou gaan

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Veel toetsen

Te moeilijke toetsen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De inlog-flow was goed op orde en ik kon duidelijk zien wat ik bestelde.

Het lijkt een goed idee, maar dit bedrijf en alle gelieerde bedrijven hebben hun leerstof helaas niet op orde. Ik heb het hele boek van Vekabest (hoofdbedrijf achter wegrijden.nl, theorieleren.nl, etc) voor rijbewijs B gelezen en deze was onvolledig up to date met alle verkeersregels. Ik weet dit, omdat ik ook 10 proefexamens via de ANWB site heb gedaan en daar dingen genoemd en bevraagd werden die simpelweg in niet behandeld worden in het Vekabest theorie boek. Hierdoor heb ik dus 300 pagina's gelezen en moest ik vervolgens hopen dat ik via de ANWB theorie examens de volledige voorbereiding voor mijn theorie examen heb gehad. Ik heb mijn theorie examen vanmorgen gehaald, maar door te rekenen op de volledigheid in de het lesmateriaal van wegrijden.nl/theorieleren.nl/Vekabest wel onnodige stress ervaren. Terugkijkend had ik liever het lesboek en de proefexamens van ANWB afgenomen (40 euro in totaal). Die gaven mij veel meer zekerheid.

Pluspunten

Examens zijn bijna identiek aan die van het cbr echt top!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Betaalbare theorie-examens, goede uitleg bij situaties.

Veel afbeeldingen bij oefenexamens zijn van zeer slechte kwaliteit, waardoor je vragen vaak niet goed kan beantwoorden. Ook komen er zeer regelmatig dezelfde vragen terug in de examens.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Teveel dezelfde vragen in de oefenexamens.

Pluspunten

Precies zoals het cbr

2 sterren: slechter dan verwacht

De toetsen zijn goed maar betalen per examen i.p.v. onbeperkt voor periode is eeg slecht

Pluspunten

Mooie overzichtelijke site, in 1 keer geslaagd voor mijn AM theorie!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Oefenexamens geven een goed beeld van het echte examens. Je gaat hierdoor goed voorbereid je examen in.

Aan het einde van een oefenexamen krijg je gelijk een overzicht te zien. Op het echte examen werkt het niet zo. Dan moet je zelf op het knop: 'overzicht' klikken. Misschien kan dit bij de oefenexamens ook zo...

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam