Pluspunten

De vraagstellingen lijken exact op deze van het CBR.

Soms kloppen de keuzes niet met het eindantwoord en pakt het systeem een andere dan aangegeven.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede oefenmogelijkheden

Te moeilijke testen itt werkelijk theorie examen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Steeds dezelfde vragen, ik voel me wel enigszins bekocht

Meer vragen en niets steeds dezelfde

Pluspunten

Fijn werken en overzichtelijk

Soms kon ik het boek met theorie-uitleg niet openen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Leerzaam, makkelijk te gebruiken, inhoudelijk

Soms loopt het examen vast, maar gaat de tijd wel gewoon door. Lijkt op een bug in het systeem.

Pluspunten

makkelijke site

dat je geoefende examens opnieuw mag doen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goede vragen, die je ook op een examen kan verwachten. Alles is duidelijk. De uitleg bij de antwoorden is ook erg fijn. Ook fijn dat je een aantal examens kunt kopen, je hebt ook sommige websites waar je voor een bepaald aantal uur toegang kunt krijgen tot examens, maar ik vond het veel fijner dat ik zelf kon bepalen wanneer ik de examens deed.

Pluspunten

Realistische toetsen, komen overeen met de echte cbr toets. Ik ben in een keer geslaagd mede dankzij deze site.

Prijs is misschien wat hoog

Pluspunten

Inderdaad perfect vergelijkbaar met het echte CBR theorie examen. Makkelijk te begrijpen en met een duidelijke rechtoe rechtaan leeromgeving.

Marketing, jullie zijn een top bedrijf maar waren voor mij moeilijk te vinden! Ik hebvia google op algemene zoektermen een oefenomgeving voor mijn motor theorie examen gezocht en later via mondelinge tips op jullie directe. Beide opties koste het ietswat moeite jullie te vinden.

Pluspunten

Realistische proefexamens. Hierdoor ook mijn theorie A in 1x gehaald.

Pluspunten

Zeer leerzaam! Met andere lesprogramma's merkte ik dat de stof niet helemaal overeenkwam met de examens, hier was dat wel het geval. Ook de moeilijkheidsgraad is gelijk. Ik heb er zeker erg veel aan gehad, en met het gebruiken van deze methode mijn examen gehaald!

De service werkte niet altijd naar behoren. Twee keer sloot mijn toets af in het midden van een examen. Hierna ging het gemaakt examen niet van mijn examen tegoed af, maar het was wel vervelend als je benieuwd bent naar je beoordeling en je mag helemaal overnieuw beginnen.

Pluspunten

Goede vragen net als het examen. Ik heb hier geleerd hoe ik de vragen moet benaderen.

Pluspunten

Fijne manier van leren die ook op het echte CBR-examen lijkt. Door bij jullie de puntjes op de i te hebben gezet heb ik gisteren in 1x mijn motor theorie gehaald

Pluspunten

Leuke duidelijke materialen. Examen online oefenen was goed en effectief.

Uitleg bij markeringen na een examen. Mogelijk een verwijzing naar theoriehoofdstuk?

Pluspunten

Fijne examens met vragen welke redelijk overeenkomen met vragen op het CBR examen. Veel onderwerpen welke je in het theorie makkelijk over het hoofd ziet en hierdoot scherp blijft op details. Mede dankzij oefeningexamens hierop mijn motor theorie gehaald!

Veel spelfouten. Vaak dubbele vragen. Liep soms tegen onlogische vragen in combinatie met antwoorden aan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

In de nacht voor mijn theorie-examen heb ik aangemeld voor 5 oefenexamens en heb veel van geleerd. De examen gehaald.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Fijne vragen, fijn dat er een tijdsbalk bij staat, makkelijk in gebruik, snel de code ontvangen

- Vaak dezelfde vragen, zeker als je meerdere examens heb gekocht zoals ikzelf (20) - Bij gevaarherkenning word er vaak wat gezegd over het plaatje terwijl dat niet duidelijk te zien is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Makkelijk te gebruiken

Toetsen komen niet heel erg overeen met het examen

Pluspunten

Top dat je alles goed en nauwkeurig kan nakijken'

De examens die je hebt gekocht, zou je eigenlijk een paar keer moeten kunnen maken.

Pluspunten

komt overeen met het CBR

Vragen zijn stuk lastiger dan bij CBR. Kun je ook als positief zien./.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam