3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima voorbereiding op het AM examen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Site is duidelijk en de toetsen zijn goed

Sommige vragen van de bromfiets theorie zijn onzinnig of niet goed duidelijk. Is verder niet een grote ramp maar jammer als je dan net een foutje te veel hebtn.

Pluspunten

Zeer goede voorbereiding voor op je theorie examen!!

Als je eenmaal door je credits heen ben en je wilt je resultaten terug kijken krijg je constant een pop-up om opnieuw credits te kopen wat ik irritant ervaren heb.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De examens zijn van goede kwaliteit, leken redelijk op het echte examen. Vond het echte examen iets makkelijker. In een keer geslaagd.

Je koopt een aantal examens, maar je kunt deze examens maar 1 keer doen. Ze werken met een credit systeem maar dit was niet helemaal duidelijk voor de aankoop.

Pluspunten

Snel duidelijk en heel leerzaam. Ik hoop nu welt e slagen! Andere cursus was niet goed...

Weet niet of het haalbaar maa als je van 20 testen naar 50 testen koopt kun je er dan zeker van zijn dat je andere testen krijgt. En kun je dan ook alleen het verschil tussen de twee pakketten betalen? Dat zou goede sevce zijn!!!

Meer variatie in vragen. Na 10 examens heb je bijna alle verkeersinzicht vragen gehad en krijg je ze opnieuw

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Accurate vragen, veel accurater dan theorie.nl

Te duur, wellicht werken met een tijdslimiet? betaald bedrag voor een bepaalde tijd oneindige toegang b.v.?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Theorie examen format komt overeen met de daadwerkelijke CBR examens, iets wat bij concurrenten niet altijd het geval is.

Sommige vragen zijn dubbel interpreteerbaar.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Voor een redelijk bedrag krijg je veel examens.

- De examens lopen regelmatig vast (tijdens het maken van elk examen minimaal één keer). De tijd blijft wel doorlopen. - Er komen vaak dezelfde vragen in verschillende examens voor. En het antwoord van exact dezelfde vraag verschilt dan totaal bij de verschillende examens. Dan weet ik natuurlijk niet wat voor antwoord ik moet geven als dit een vraag op het echte examen zou zijn.

Pluspunten

‘Moeilijke’ oefenexamens vergeleken met het echte examen bij het CBR. Meteen geslaagd dus na een middag oefenen.

Pluspunten

Precies zoals een echt theorie examen. Top

Pluspunten

Ik ben geslaagd :-)

Bij jullie vragen die binnen een bepaalde tijd gemaakt moeten worden verschijnt de volgende vraag na het geven van het antwoord. Bij het werkelijke examen moest ik wachten tot de tijd verstreken was of klikken op de knop 'volgende' . Dat is een andere beliving die nu als verrassing kwam. Soms staat de knop naar de uitleg van een antwoord over de keuze vragen heen. Zo is de oorspronkelijke vraag niet meer te lezen. Ik gebruikte IE. Misschien is het anders in een andere browser.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

niks

Heb betaald voor examens, zijn allemaal dezelfde vragen met steeds een ander antwoord, slaat helemaal nergens op

Pluspunten

Echte examen is makkelijker dan deze examens. Van de 15 examens was ik maar 1tje van geslaagd. Voor me echte examen ben ik in 1x geslaagd met maar 3 fouten. Daarvoor heb ik natuurlijk wel goed theorie doorgenomen.

Registratie process beetje omslachtig. Gevaarherkening op het echte examen lijkt sneller te gaan. Je kan elk examen maar 1x maken. Sluit je tijdens gevarenherkening je toets af kan je niet meer verder met gevaren herkening. (2x gebeurd) Verdenk de reden dat proefexamens lastiger zijn dan de echte omdat ze dan meer verkopen.

Pluspunten

goede bedrijf

kunnen eenbetje sneel zijn

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooi en duidelijk

Jammer dat je de examens maar 1 x kan doen .

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Veel examens, kredit mechanisme

Gevaarherkenning lijkt inconsistent te zijn met andere proefexamens e.g ANWB Erg duur dat je niet dezelfde examen nog een keer mag doen

Pluspunten

Prima oefenexamens, met 10 oefenen geslaagd.

Pluspunten

Na 2 weken een uur per dag studeren meteen geslaagd

Pluspunten

Ik zat gigantisch in de stress voor mijn theorie examen, zeker omdat ik lang niet alle oefenexamens die ik deed slaagde. Toch maar een pakketje van tien "officiële" examens gekocht bij wegrijden, en voila! Maar vijf vraagjes fout op het echte examen! Overigens zijn alle reviews over dat het echte examen van het CBR moeilijker zijn wel waar, dus als je aan het oefenen bent en je slaagt ze niet allemaal, heb dan geen stress (toen ik het examen inging was ik namelijk maar 40% van de oefenexamens geslaagd)

Het enige nadeel hieraan is dat bij de gevaarherkenning de timer van het CBR net een stukje sneller afloopt dan deze, waardoor ik de eerste twee vragen eigenlijk niet beantwoord had. Ook had ik een aantal keer een dubbele vraag ertussen zitten

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam