1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen positive punter .

Helaas ik vond het niet netjes van die site . Heb er voor 10 toetsen betaald en heb er Allen maar 7 gekijrgen . Slecht

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede examens

Vrij prijzig als je kijkt naar kosten p/u

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Direct beschikbaar Door met 5 examens laatste puntjes op de i te zetten ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn autotheorie.

Tijd aftellen bij gevaarherkenning kwam niet overeen met echte examen bij cbr. Heel veel dubbele vragen

Pluspunten

vragen komen overeen met de cbr vragen heel fijn

Pluspunten

Goede les, lekker neutraal en open toegankelijk. Geen moeilijke dingen maar gewoon waar het op staat.

Niet gevonden

Pluspunten

super snelle levering. In de middag besteld en volgende dag al in huis.

2 sterren: slechter dan verwacht

Account aanmaken is onzin. Inloggen met wachtwoord en alles is zeer omslachtig. Ook kun je een examen niet herhalen als je hem gemaakt hebt dan telt het meteen als een nieuw examen. De opgaven komen niet overheen met het echte examen dus ik had hier niks aan. Het beste is om naar bijvoorbeeld theoriegarant te gaan om de daadwerkelijke benodigde stof op te nemen en om je goed voor te bereiden op het echte examen.

Pluspunten

Goede duidelijke vragen. Ben geen dubbele tegen gekomen.

Pluspunten

Werkt goed en is duidelijk

Ga zo door

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede klantenservice, duidelijke site

Dure oefentoetsen en verouderde toetsen. Ze zijn heel anders dan het echte theorie examen

2 sterren: slechter dan verwacht

Als je het examen hebt gemaakt kan het niet opnieuw gemaakt worden.... beetje teleurstellend

Pluspunten

Examens zijn overzichtelijk en duidelijk. Heb het pakket van 10 examens aangeschaft en al mijn fouten opgeschreven. De examens lijken precies op die van het CBR en daarom ben ik denk ik ook geslaagd. Prima service dus.

Niet goedkoop. Wel goed.

Pluspunten

Pluspunten

Goede oefenexamens, overeenkomstig met die van het CBR, voor een acceptabele prijs!

Pluspunten

Veel manieren mogelijk om te oefenen! Werkt goed, overzichtelijk.

Niveau ligt hoger dan CBR. Bij jullie 8 van de 25 examens gehaald. Bij het CBR met maar 1 fout in 1 keer geslaagd voor mijn motortheorie. Is zowel verbeterpunt als enorm positief.

Pluspunten

Goed kunnen oefenen om inzicht te krijgen in de vraagstelling van het CBR. Hoewel ik steeds zakte met de oefenexamens ben ik vandaag wél in 1x geslaagd op mijn echte theorie examen bij het CBR. De oefeningen hebben zeker wel goed geholpen.

Als je bij de sleepvragen (voorrangsvragen) de juiste nummers moet verslepen kan dit niet als je je scherm hebt vergroot. Je moet dus je telefoonscherm weer uitzoomen omdat de rondjes anders niet pakken. Dat is best irritant.

Pluspunten

Snelle levering, website werkt goed!

Pluspunten

2 uurtjes geleerd met een 5 uur paket van wegrijden de avond voor mijn examen ! 3 foutjes in 1 keer geslaagd ! Motor A

Pluspunten

Overzichtelijke site.

Lastig om steeds opnieuw temoeten inloggen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goedkoop

In de testen zitten erg veel fouten die makkelijk op te zoeken zijn en in de boeken staan. Erg teleurstelled want volgensmij is het de bedoeling dat je ergens van leerd en niet foute antwoorden krijgt

Pluspunten

Prima vragen, overzichtelijk. Goede voorbereiding examen

Terugknop bij terugkijken examen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het uiterlijk

De vragen heb ik niks aan gehad bij het echte examen en waren vaak hetzelfde. Ik heb letterlijk voor niks geleerd op uw site. En het is nog extreem duur ook!

Pluspunten

Fijne, realistische oefenexamens. In 1 keer geslaagd!

Vervelend dat je, als je tegoed op is, letterlijk elke seconde de popup krijgt dat je nieuw tegoed moet kopen als je alleen nog even je gemaakte examens wil doornemen. Dat kan dus wel maar het wordt je erg lastig gemaakt.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam