Pluspunten

Goede oefenexamens! Ik heb alleen een aantal examens gekocht om na het lezen van het fysieke boek nog wat extra examens te oefenen. Ik vond ze beduidend moeilijker dan het daadwerkelijke examen en dat is fijn. Echte examen zonder moeite in 1x geslaagd. Ben erg tevreden.

Enige kleine puntje van kritiek is dat het opnieuw maken van hetzelfde examen ook telt als het maken van een examen (en dus geld kost). Dus stel je koopt 10 examens en je maakt 10 keer dezelfde, dan is je tegoed op en moet je opnieuw examens kopen.

Pluspunten

Ik heb van te voren niet geleerd voor mijn theorie, sochtends het pakket aangeschaft, de hele dag geleerd, savonds 21:00 examen en geslaagd! 10 fout (waarvan 2 vragen niet beantwoord). Aanrader!

Pluspunten

Echt een enorme aanrader als je wil weten hoe de examens eruit zien en echt goed wilt oefenen. Je kunt echt leren van wat je niet goed beantwoord door achteraf op uitleg per vraag te klikken.

Pluspunten

ze leveren op tijd en wat ze beloven.....

maak oefenexamens die je overdoet gratis

Pluspunten

De oefenexamens hebben me erg geholpen met het theorie examen. Ik ben met 3 fouten geslaagd. Heel veel vragen komen letterlijk terug op je theorie examen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Betaalde examens kon ik niet over doen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ze zijn makkelijk te vinden op internet

Er worden termen in de vragen (aanjager) gebruikt die bij navraag bij het CBR niet gangbaar zijn. Dit is verwarend en misleidend.

Pluspunten

ikvind het heel fijn om de oefen examens te oefenen het is een goede oefening voor de start van mijn examen

het zou wel handiger zijn als je bijv voor een x bedrag een hele week bijv kan oefenen of voor zoveel uur ofzoo

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

20 proefexamens besteld voor de motor theorie en in 1 keer geslaagd met 3 fouten. Geen boeken hoeven lezen of ergens anders kennis op moeten doen. Mail gestuurd over een verouderde vraag en daar werd ook meteen wat mee gedaan.

Pluspunten

Gemakkelijk te bestellen en direct te gebruiken, vragen bereiden goed voor op het theorie examen

Bij het achteraf terug kijken van de vragen, was bij sommige vragen de motivatie op een plek gezet voor een van de antwoorden, waardoor ik niet alle antwoorden meer kan lezen

Pluspunten

waarom zoveel vragen over de zijspan?

Pluspunten

Dag erna gelijk geslaagd voor mijn theorie

Meer vragen bij de proefexamens

Pluspunten

Erg goede leermethode voor theorie examen, sluit goed aan op CBR examen

bepaalde materialen zijn een beetje oud

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede examens (vergelijkbaar met CBR-examen). Eerste keer geslaagd!

Jammer dat de examens niet (gratis) over zijn te doen.

Pluspunten

Door de testen voor het examen te maken, heb ik mijn theorie gehaald! Bedankt wegrijden.nl

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Fijne testen

Niet van die mailtjes sturen

Pluspunten

Hele goede en duidelijke lesomgeving met heel veel dezelfde vragen als bij Cbr!

Pluspunten

goede examens,

beetje duur

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Neem mails serieus, en maak waar wat er belooft wordt: ben dus up to date met de vragen die in examens staan en laat er geen in staan die al sinds 2013 verouderd zijn.

Pluspunten

Het is allemaal zeer overzichtelijk en heel duidelijk.

Pluspunten

8 punten

Voor mij is goed

Haparandadam 2