Pluspunten

Lijkt veel op het echte examen, als je er genoeg maakt komt het wel goed!

Laat mensen het zelfde tentamen meerdere keren doen, vindt dat als je er een heb afgekocht dit zou moeten kunnen. Anders 5 sterren

Pluspunten

Heeft me absoluut geholpen bij het halen van mijn theorie examen motor.

Sommige vragen zijn fout, hebben bij verschillende oefenexamens verschillende antwoorden of zijn vaag geformuleerd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede inhoud

De site werkt slecht. Als ik op een hoofdstuk klik krijg ik regelmatig een pagina te zien dat ik geen rechten heb om door te gaan

2 sterren: slechter dan verwacht

er zitten veel fouten in de examenvragen

Pluspunten

Snelle levering, goed lesmateriaal

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Uitgebreid uitleg. En goede vraagstelling.

Pluspunten

Goede proefexames, zeer divers , alles komt aan bod. Foute antwoorden zijn gemakkelijk terug te zien met motivering van het antwoord.

Niet elk antwoord wordt goed gemotiveerd. Soms staat er alleen maar wat het juiste antwoord moest zijn en niet waarom....

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Enkele examenvragen die ik had geoefend kwamen terug in het officiële examen

Goedkoper

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goeie proefexamens, duidelijk fout analyse en de layout like echt op die ene van de echte CBR examen.

Examen tegoed system is niet echt duidelijk, voor de prijs kan mens online onbeperkt oefenen. Ineens was de site van mijn mobiele alleen met cryptogram te vinden, misschien een storing.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Gebruikersvriendelijk.

Examens eenmalig beschikbaar ondanks aankoop examens. Aantal examens met zelfde vragen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen, niet kunnen proberen

De website werkende houden, het moment dat ik gebruik wou maken van de service was de website de hele tijd offline

Pluspunten

Oefenexames zijn na aankoop direct te gebruiken en zijn identiek aan het echte examen. Duidelijke uitleg bij de antwoorden.

Kosten naar beneden.

Pluspunten

Fijne voorbereiding voor het theorie-examen. Alle soorten vragen die je ook op het examen krijgt worden in deze oefenexamens behandeld. Ben zelf in 1x geslaagd. Wel raad ik aan om ook op andere sites oefenexamens (evt demo’s) te maken omdat elke site ergens anders de nadruk op legt en zodat je oefent in een andere lay-out, voor een nog betere voorbereiding op je echte examen.

Bij slecht internet laden de plaatjes langzaam, dit gaf mij problemen bij de gevaarherkenning omdat ik dan een plaatje niet op tijd zag.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Levert wat het beloofd en is snel en voordelig

Bij het fout beantwoorden van een examenvraag is de motivatie die uitleg zou moeten geven niet erg behulpzaam

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel, goed en goedkoop.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Geen

Ik had 9x onvoldoende, en bij het CBR een uur later (!) was ik zonder probleem geslaagd.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam