Pluspunten

- Vragen gelijk aan CBR vragen, dat zorgt voor een goede voorbereiding op het echte examen - Uitstekende toelichting op de mogelijke antwoorden - Met veertig verschillende examens heb je in principe voldoende gevarieerde oefenruimte om je voor te bereiden op het CBR theorie-examen.

- Relatief duur, je kan slechts betalen per set van examens en niet voor een bepaalde periode, zoals op theorie.nl - Sommige oefenexamens bevatten gelijke vragen, zodat je soms minder je kennis en kunde test dan zou kunnen.

Pluspunten

fantastisch! Goede oefenvragen over alle onderwerpen, waarbij ook een duidelijke uitleg van het antwoord wordt gegeven. Alle vragen zijn van het juiste niveau in vergelijking met het echte examen!

Pluspunten

Goede duidelijke uitleg bij alle vragen en zodoende een goede voorbereiding op het echte examen. Vooral gevaarherkenning was erg fijn om te oefenen. Dankzij deze cursus ben ik in 1 keer geslaagd.

Pluspunten

Werkt super goed! Kon gelijk aan de slag met mijn theorieboekje. M.b.v. de oefenexamens was ik goed voorbereid! In 1 keer geslaagd!

Pluspunten

Perfecte voorbereiding op de examens

Het is aan de dure kant

Pluspunten

Makkelijk in gebruik & prima voorbereiding op het theorie-examen.

Pluspunten

Hele goede voorbereiding voor het theorie examen. De vragen lijken heel erg op het echte examen, er kwamen zelfs vragen letterlijk terug. In één keer geslaagd!

Minder herhaling van vragen in de oefenexamens

Pluspunten

Cbr examen is hetzelfde idee.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

site werkt prima

als je zakt voor het proefexamen kun je niet opnieuw proberen.

Pluspunten

Leerstof goed samengesteld en goed toegankelijk e-learning

Pluspunten

Fijn dat je een idee hebt over hoe het examen bij het CBR er uit ziet.

Ik vond zelf de stem van de vrouw niet prettig en heb de examens zonder geluid gedaan

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Motivatie zoals die staat benoemd bij een heleboel antwoorden, geeft geen verduidelijking van het goede antwoord. Plaatjes zijn niet altijd even duidelijk i.c.m. de vraagstelling

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

veel te duur onzinnige vragen ,slechte fotos mag zelfde examen maar 1 keer maken of je levert een extra examen in. beter bij de anwb of theorie online

Pluspunten

Duidelijk

Oefentoetsen die te maken zijn op de iPad of telefoon. !

Pluspunten

Komt goed overeen met de echte examen!

Ik had 20 examens gemaakt en ik zag soms dezelfde vragen terugkomen, maar dan in een andere vorm. Dit is zonde. Het herhalen kan het beste na 20 examens, want dan heb je zowat alle vragen gehad.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Oefenexames zien er behoorlijk vergelijkend uit met het CBR examen.

Audio viel regelmatig weg (safari, os x) Veel vragen komen herhaaldelijk langs. Prijs lager! Gratis betaald examen opnieuw laten maken.

2 sterren: slechter dan verwacht

Oefenexamens in een digitaal boek werkt niet fijn. Onjuistheden in de oefenexamens en soms zeer onduidelijke foto's en zelfs niet compleet.

Pluspunten

Had per ongeluk het artikel dubbel besteld. Een mail gestuurd en werd direkt geregeld en aangepast en het geld werd snel teruggestort....keurig!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De website is duidelijk. De examens zijn afwisselend. De motivatie bij de antwoorden op de vragen zijn duidelijk.

Het blokje 'motivatie' bij het nakijken van de antwoorden verschuift soms. Het blokje staat dan voor de antwoordmogelijkheden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bestelling is snel geregeld. Vragen komen denk ik wel overeen met de vragen van het CBR.

Ik vind het misleidend hoe de theorie-examens worden aangeboden. Ik heb 20 examens besteld en dacht dat ik deze gewoon kon oefenen maar die gaan dus van je tegoed af. Je kunt dus 20 examens oefenen en daarna is het klaar.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam