Pluspunten

Ik ben in één keer geslaagd voor mijn theorie! Heel veel vragen in de oefenexamens kwamen ook terug in het echte examen. Het echte examen was btw iets makkelijker dan de oefenexamens, wat ik ook als iets positiefs zie. Daarnaast worden de antwoorden ook goed uitgelegd. Ik raad deze site zeker aan.

Soms gebeurt er iets vreemds met de knop 'motivatie', die zit dan namelijk boven de antwoorden zodat je het juiste antwoord niet kan lezen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Extreem veel fouten in de voorbeeld vragen

2 sterren: slechter dan verwacht

Jammer dat er niet verteld wordt dat als je een pakket examens kiest niet vermeld wordt dat examen 1 het proefexamen is wat je gratis mag doen. Verder veel dezelfde vragen die over remmen, niets of gas los gingen. Erg jammer.

Pluspunten

Duidelijk

Minder duur

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb betaald maar heb nooit in kunnen loggen om examens te maken. Na hierover gemaild te hebben geen reactie gehad.

Pluspunten

Kan niet anders zeggen dat ze waarmaken wat ze zeggen. 90% van de vragen komen voor in het officiele CBR examen. Blij dat ik gebruik heb mogen maken voor jullie platform!

UX van online examen mag wel een vernieuwingslag krijgen. Wellicht ook het aanbieden van een onbeperkt abonnement zou ook top zijn

Pluspunten

vragen en manier van het examen lijkt veel op het echte examen

Pluspunten

Goede uitleg en duidelijke plaatjes.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De toetsen zijn realisatisch

De uitleg button niet op de vragen plaatsen

Pluspunten

Goed systeem van leren. Komt erg goed overeen met het theorie examen

Het zou fijn zijn om de examens die je al gedaan hebt, opnieuw te doen zonder extra kans te gebruiken

Pluspunten

Goede test, leek vrij goed op de echte theorietest.

Sterretjes bij vragen zetten zoals in de echte toets?

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

effectieve methode

geen tegoed. de examens die je koopt in mijn geval dus 10. dat je die oneindig kunt maken en niet 10 examens en dan niks meer.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede vragen, en is vergelijkbaar met vragen van CBR.

vaak als ik de foute vragen aan het bekijken ben dan staat het vak “toelichting” voor één van de antwoorden. Ook is het lastig dat als je een oefenexamen hebt gedaan dat je deze niet over mag doen omdat er dan een examen vanaf gaat. Het lijkt mij handig als je niet geslaagd bent bij een oefenexamen dat je deze kan blijven doen tot dat je 6 fouten hebt of minder hebt zodat je zeker weet dat je de foute vragen nu wel goed kunt beantwoorden.

Pluspunten

Proeftoetsen lijken erg op de realiteit en ben hierdoor in een keer geslaagd! Perfect om te oefenen.

Pluspunten

Mooi. Goeie vragen

Dat je makkelijker kan zien wat de motivatie is

Pluspunten

Goede software.

Jammer dat je het examen niet kan herkansen nadat je bent gezakt bijv. om de fouten in te zien, en hem hierna wel goed te maken zonder dat er credits van je account af gaan. Per nieuwe examen een credit, zou ik eerlijker vinden. Al helemaal omdat je het gratis examen zoveel kan doen als je wilt.

Pluspunten

Goede vragen! Veel geleerd hierdoor!

De demo zit tussen de betaalde testen, dat voelt als bedrog.

Pluspunten

is prima leer punten precies wat ik nodig had

Pluspunten

Fijne methode om mee te oefenen

Ik merkte dat ik soms dezelfde vragen kreeg in verschillende toetsen, dot vond ik jammer want ik betaal er wel voor.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam