3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het geven van een motivatie waarom het gegeven antwoord fout is, is erg leerzaam.

Sommige vragen in het eerste deel van het oefen-examen zijn erg omslachtig.

Pluspunten

Vragen waren qua lay-out en opzet vergelijkbaar aan de examen vragen

De eerste 6 tentamens hadden overlappende vragen

Pluspunten

Goede theorievragen met duidelijke uitleg erbij. De site werkt technisch goed.

Er zijn wat veel herhalingen in de gevaarherkenningvragen, met dezelfde plaatjes met dezelfde snelheid. Kan er niet wat meer variatie zijn?

Pluspunten

Werkt zeker bij het leren voor je theorie! Bij oefen examens is het goed dat als je een fout hebt je dan een uitleg krijgt wat het goede antwoord is en waarom.

Probeer meer verschillende examenvragen te maken want op gegeven moment weet je de antwoorden uitje hoofd.

Pluspunten

De examens leken veel op het echte examen

Op mijn computer was er steeds een soort storing waardoor ik niet kom inloggen, op mijn mobiel en iPad werkte de site wel goed

Pluspunten

zeer goede examens, moeilijker dan het echte examen van het CBR waardoor je NOG beter bent voorbereidt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Erg duur en je mag de toets maar 1 keer maken. Ik heb 10 examens gekocht en had verwacht de zelfde examens opnieuw te kunnen doen, alsnog dus gezakt

Pluspunten

Het is erg actueel. Het laat de situatie goed zien hoe het er met het examen aan toe gaat. ik heb hier meer van geleerd dan van het totale online pakket van de rijschool

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het aanbieden van oefentoetsen is fijn. Afbeeldingen leken goed op dat van het CBR.

De vragen die gesteld werden waren in mijn ervaring te vaak niet eens in de buurt van die van het CBR. Er werden te veel echt specifieke vragen gesteld terwijl die op het echte examen een stuk simpeler zijn. Kwaliteit over kwantiteit in dit soort gevallen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Belachlijk dat ik voor 10 online oefenexamens heb betaald maar ze maar 1 keertje mag doen. Als je een examen twee keer wil oefenen moet je nog een pakket kopen. Ik ben hier zeer ontvreden over en heb het nergens anders gezien. Als ik 10 oefenexamens koop ga ik ervan uit dat ik deze oefenexamens vaak kan oefenen. Ook is dit totaal niet op de site gemeld wat ik bedrog vind omdat er wel duidelijk word aangegeven dat je 10 theorieexamens koopt. Als je online theorieexamens wil oefenen kan je het beter ergens anders doen want bij wegrijden.nl kan je je fouten niet verbeteren. Ik raad wegrijden.nl absoluut niet aan voor het oefenen van online thoeriexamens. Ook ging er iets verkeerd bij de betaling van de examens waardoor ik later pas mijn code kreeg en dus niet meteen kan begonnen. Ik weet niet of dit probleem zich vaker voordoet maar het zet wel de toon voor de rest van mijn ervaring met dit bedrijf. Ik heb op het eind toch maar bij theorieexamenoefenen.nl examens gekocht omdat ik die wel meerdere keren dan doen en veel beter mee kan oefenen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Dezelfde vragen in verschillende oefenexamens, verkeerde antwoorden, te duur

Pluspunten

Goede oefenexamens

Voor alle oefenexamens gezakt toch geslaagd voor theorie examen .

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

vragen zijn goed

Het programma blokkeerd steeds. En dan moet ik de pagina refreshen en toen moest ik opnieuw beginnen... elke keer?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niet echt positief. Vind het geld verspilling.

Je betaald een groot bedrag en je mag maar een aantal examens maken. Als die op zijn moet je weer extra betalen. Dat vind ik stom. Er word ook niks uitgelgd qua theorie.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

lekker handig via iDeal betaald.

1) ik had per ongeluk na de eerste vraag het examen weg geklikt. Had ik er ineens nog maar 4 over... beetje gierig. 2) ik wil mijn account kunnen deleten. Contacteer me even hoe dat kan.

Pluspunten

De vragen komen heel erg overeen met het echte theorie-examen. Ik durf wel te zeggen dat ik dankzij deze site mijn theorie heb gehaald!

Het is af en toe onduidelijk welke auto bedoeld wordt in plaatjes.

Pluspunten

Manier van vragen stellen is bijna hetzelfde als bij het CBR.

De prijs is duur

Pluspunten

Het lijkt precies op het CBR examen en ik heb er echt wat aan gehad. Ik ben mede door deze examens geslaagd

Ik zou het niet weten

Pluspunten

Goede uitleg bij de vragen

Pluspunten

Met het Motor Online XL foutloos geslaagd voor het theorie-examen. Binnen een heel korte tijd (2 weken) de theorie geleerd en met de 20 uur online examentraining perfect voorbereid met de verschillende examens en talloze oefenvragen. Ook de actie van €100 nagekomen wanneer je het examen foutloos maakt.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam