Pluspunten

je kan de examens niet nog een keer maken.

Pluspunten

Hele goede website om je theorie te leren! Ik ben vandaag geslaagd door Wegrijden.nl. Komt erg over 1 met het CBR examen. De examens van wegrijden.nl zijn moeilijker dan van het CBR. Ook krijg je goede en duidelijke uitleg als je een vraag fout hebt.

Af en toe liep alles vast. En wouden de afbeeldingen niet helemaal laden. Voor de rest blijf zo doorgaan.

Pluspunten

goede en moeilijke oefen examens waardoor het echte theorie examen goed te doen is

Pluspunten

Ik vind het heel mooi en behulpzaam.

Het zou heel mooi zijn dat als ik hem heb gekocht bijvoorbeeld, dat het dan van mij is en dat ik geen tijd krijg. want zo leer ik beter.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prima oefenexamens

Vervelend, dat de motivatie balk vaak over een antwoord valt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik kan niet opnieuw scannen, maar kan slechts één keer en als de tijd voorbij is, kan ik de resultaten niet zien

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

oefenexamens zelfde layout als echt examen

meer verschillende gevaarherkenning, minder onzinnige theorievragen zoals bandenspanning en straffen

Pluspunten

Examens waren goed te vergelijken met het echte examen

Fotos in gevaarherkenning waren soms wat onduidelijk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Er zitten fouten in de oefenexamens en er wordt vaak geen of een onduidelijke toelichting gegeven.

Pluspunten

Hartstikke fijn! Het is allemaal erg overzichtelijk en erg effectief, ik ben hierdoor in 1 keer geslaagd.

Pluspunten

Werkt. Perfect. Weinig aan te merken.

Goedkoper mag altijd.

Pluspunten

Ik heb mijn theorie examen geleerd en ik ben ervoor geslaagd. Alles werkt goed en de motivatie is duidelijk.

Wanneer je de vragen na-/terugkijkt staat soms het blokje '! bekijk motivatie' over de mogelijke antwoorden heen. Daardoor kun je die niet meer lezen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het helpt om de examens te maken

Ik kreeg vaak dezelfde vragen terwijl ik toch tien verschillende examens gekocht had. Ook kreeg ik soms dezelfde vragen met verschillende antwoorden. Het is jammer dat je moet betalen als je hetzelfde examen nog een keer moet doen.

Pluspunten

Het helpt je echt om je theorie te halen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel, duidelijk en veilig

De site op mobiel verbeteren (display)

Pluspunten

Top examens, ze kwamen erg goed overeen met het echte examen. Ik heb m’n theorie-examen in 1 keer gehaald en daarbij hebben de examens van wegrijden.nl zeker een bijdrage geleverd!

De examens mogen wel wat goedkoper. Het moet ook mogelijk zijn om voor mensen met wat minder geld goede oefenexamens te maken!

Pluspunten

Super voorbeeldvragen die oefen examens. Deze lijken op de originele examens dus je bent goed voorbereidt. Duidelijke uitleg bij de antwoorden

Jammer dat de oefen examens die je hebt gedaan niet nog een keer opnieuw kan doen.

Pluspunten

- laat duidelijk zien wat je fout hebt gedaan en een goeie uitleg wat er wel goed moes zijn. - vele variatie van vragen aantal hiervan precies het zelfde op het theorie examen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De oefenvragen zijn onduidelijk (zowel qua foto's als qua formulering). Antwoorden worden fout gerekend, en bij de antwoordmotivatie staat vervolgens een uitleg die juist wel op het 'foute' antwoord wijst. Vooral bij gevaarherkenningsvragen is het onderscheid dat jullie maken tussen gas loslaten en remmen volstrekt willekeurig. Ik verdenk jullie ervan dat expres te doen zodat het oefen-slagingspercentage laag is en mensen nieuwe pakketten blijven kopen.

Pluspunten

Hele fijne manier van examens oefenen, heel direct wat je nodig hebt en niet te veel poes pas en onzin eromheen.

Bij het aanmelden stond mijn rijschool er niet bij (ANWB Utrecht), dit was uiteindelijk niet erg, maar het schepte wat verwarring.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam