Pluspunten

+ Duidelijke examens en vormgeving + Goede Vragen + Juiste uitleg (motivatie)

- N.V.T

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

lijkt op echte toets

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Opzich prima! Je kunt zelf kiezen welke examens je wilt maken en je kunt deze blijven inzien.

Ondanks dat je het gemaakte examen kan inzien, kost het je opnieuw credits indien je deze opnieuw wilt maken. Persoonlijk vind ik het een beetje onzin, gezien je hem toch al gemaakt hebt, en je dan net zo goed je hand voor de antwoorden kunt houden om het opnieuw te doen :')

Pluspunten

Goede moeilijke vragen. Dat is juist goed, want hierdoor heb ik mijn theorie examen voor de auto in 1 keer gehaald.

Geen.

Pluspunten

Goede en klantvriendelijke ondersteuning

Pluspunten

Prima service, snelle levering, alles volgens omschrijving.

Geen

Pluspunten

Gemakklijk en snel

Als mn internet wegvalt, wil ik niet dat mn poging weg is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik vind dat de motivaties niet goed zijn omdat het dan zo lijkt dat het 2 antwoorden kunnen zijn. ook vind ik dat veel antwoorden erg raar zijn, want als je je theorie boek erbij zou pakken zouden alle drie de antwoorden goed zijn. ook vind ik dat veel vragen die ik hier heb gemaakt ook al in mijn andere examens stonden, komen steeds dezelfde vragen in terug.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie layout van de oefentoetsen

Veel vragen zijn niet representatief voor wat er in de toets komt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

alles

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Oefenen met gevarenherkenning en de methode van overhoren.

De timer komt niet overeen met hoe hij werkt bij het echte CBR examen, dit was voor mij hinderlijk. Bovendien haalde ik voor bijna alle examens een onvoldoende, maar bij CBR was ik ruim geslaagd. Ik denk niet dat dat toeval is.

Pluspunten

Ik heb alle 25 examens gedaan en de vragen zijn vergelijkbaar of hetzelfde als bij het echte CBR motor examen. Ik ben geslaagd met 2 fouten, dus dit is zeker de moeite waard geweest.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De website werkt goed, de examens zijn overzichtelijk, het is fijn dat je de antwoorden op een fijne manier kunt checken.

Er komen soms vragen in meerdere examens voor. Er komen soms vragen meerdere keren in één examen voor. Een aantal vragen zijn niet duidelijk. Op een aantal vragen hoeven we het antwoord niet te weten.

Pluspunten

Goede uitleg bij motivatie.

Zou fijn zijn als je de aangrkochte examens opnieuw kon maken aangezien je toch terug kan kijken.

Je kan de toetsen maar 1x maken dat is jammer

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Handig, totale opzet van examens klopt

Veel vragen staan niet in het boek (welke medicijnen beïnvloeden de rijstijl)

Pluspunten

Wegrijden.nl heeft mij twee keer geholpen mijn theorie-examen voor de auto te halen. Ik had al eerder een pakketje bij ze genomen, laatst was mijn theorie echter verlopen en moest ik (met tijdgebrek!) voor het tweede theorie-examen leren. Dankzij wegrijden.nl heb ik deze ondanks zeer kort leren kunnen halen, omdat je door het veelvuldig oefenen weet hoe examenvragen eruit zien.

Het is bijna onmogelijk om een theorie-examen op wegrijden.nl te halen. De moeilijkheidsgraad op het echte examen ligt een stuk lager.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel toegang tot proefexamens

Ik vind sommige foto's heel onduidelijk, waardoor je niet goed weet vanuit welke auto op de foto je uit moet gaan, en daardoor kun je sommige vragen niet goed beantwoorden, ook vond ik de omschrijving bij sommige vragen erg onduidelijk. Het zou beter werken als de auto's waar het om gaat bijvoorbeeld als lesauto worden gefotografeert.

Pluspunten

Zeer goede examenvragen, lijken erg op het echte examen. Prima training dus.

Er is een demo training aanwezig op de site. Deze is natuurlijk gratis. Ik koos een pakket van 5 trainings, waarbij je willekeurige examens mag uitkiezen. Ik koos onwetend het demo examen.. die blijkbaar ook tussen de 50 examens zit waar je uit kan kiezen. Stom bedacht, want daar bedaal ik natuurlijk niet voor.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam