Pluspunten

Je kunt zelf bepalen hoeveel examens je wilt kopen, en kunt er makkelijk weer een aantal bij kopen. Examens hebben mij heel erg geholpen met het halen van het echte examen.

Pluspunten

Moeilijke vraagstelling, goede voorbereiding op het echte examen.

Geen

Pluspunten

Goede mogelijkheid om gelijkwaardige examens te oefenen

De examens waren moeilijker dan het echt examen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Toetsen werkten zoals beloofd.

Het zouden vragen zijn die uit het CBR kwamen. De vragen waren compleet anders.

Pluspunten

Bestellen, betalen en gereed voor gebruik. Lastige examens, maar goede voorbereiding voor het echte examen......en geslaagd!

Pluspunten

Praktijk gehaald door deze oefentoetsen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik heb mede dankzij deze site mijn examen in 1 keer gehaald

Als tip wil in meegeven dat het misschien een idee is om de examens iets meer gelijkt te maken aan de echte toets. Ik heb 5 examens gemaakt en was voor allemaal gezakt en op het theorie-examen had ik 8 fout in totaal

Pluspunten

De online oefeningen hebben mij heel erg geholpen en ik ben geslaagd voor de theorie examen. De vragen waren eigenlijk veel moeilijker dan die van de echte CBR examen en zo voelde ik me goed voorbereid.

Pluspunten

Vragen lijken precies op vragen die ze bij echte theorie zouden kunnen stellen.

Soms zijn bij verkaarherkenning dezelfde vragen. Dit is wel vervelend.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede examens, moeilijk waardoor je meer leert en bijna gegarandeerd slaagt voor je theorie examen.

Soms overdreven gedetailleerde vragen die onnodig leken als voorbereiding voor het examen

Pluspunten

Helder communicatie op de site en probleemloos programma, samen met mijn zoon van 17 jaar verdeeld over 1 week in totaal 24 tentamens geoefend met een positief resultaat. Hij is geslaagd!

Pluspunten

up to date hoog niveau

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Niet duidelijk wat er in een pakket zit, het zijn alleen oefeningen en een minimale versie van een boek. Heb nu maar een normaal boek gekocht om het complete overzicht te krijgen

Pluspunten

Afgelopen woensdag (11-10-2017) examen gedaan en in één keer geslaagd. De examens op wegrijden.nl zijn moeilijker dan die van het CBR in mijn opinie. Maar dit is juist hartstikke goed. Zo bereiden ze je goed voor op het examen. Bedankt wegrijden.nl !!!

Pluspunten

Goed pakket om je voor te bereiden op je theorie examen. Ben in 1 keer geslaagd. Oefen vragen waren nagenoeg identiek van van hetzelfde niveau als het examen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede prijzen, werkt goed als voorbereiding op het examen.

Je zou dezelfde toets in principe nogmaals moeten kunnen maken zonder dat het een extra examen kost, al is het maar zodat je het goede antwoord zal onthouden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed om te oeffenen

Voor de 10 gekochten examens ben ik voor geen één geslaagd, en op het cbr examen ben ik dik geslaagd, dus maak je examens gelijk aan het niveau van het cbr.

Pluspunten

Heb gebruik gemaakt van de theorie examens voor het motor rijbewijs. Heb zelf eerst vaak geleerd en ben 3x gezakt. Vervolgens heb ik gebruik gemaakt van wegrijden.nl omdat de examens ontzettend op het echte examen lijken. Heb 20 theorie examens gekocht en hier zeker geen spijt van gehad ben vervolgens geslaagd met maar 1 fout.

Pluspunten

Examens waren heel representatief voor het echte theorie examen. Ze waren wat mij betreft zelfs een tandje moeilijker waardoor ik het echte examen in 1 keer haade. Hun examens haalde ik vaak net niet. Van de 20, 2 keer ofzo. Er kwamen dezelfde type opgave in hun examens voor als in het echte. ik had er echt wat aan... en ben heel blij dat ik ze gevonden heb. Het was elke euro waard! Top top top!

Ik zou graag in staat kunnen zijn om tijdens het examen al te kunnen zien of ik een opgave fout heb en het juiste antwoord + motivatie dan al te kunnen zien in plaats van op het einde.

Pluspunten

Heel leerzaam

Als je tegoed op is en je fouten wil nalezen krijg je constant melding tegoed verhogen die je weer met weg drukken uitermate irritant

Pluspunten

Makkelijk en duidelijk

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam