1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

jullie hebben fouten Examen 13 vraag 41 , jullie bekijk motivatie niet goed en niet logisch, het spijt me dat ik kwijt mijn tijd met jullie website.

Pluspunten

Omdat de vragen van een tamelijk hoog niveau zijn, wordt je op een goede manier klaargestoomd voor je theorie-examen, en ben onder andere daarom geslaagd. Fout beantwoorde vragen worden met een duidelijke motivatie toegelicht.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede vragen en daardoor goeie voorbereiding op het examen

Je kan niet aanpassen bij de theorie vragen, daarbij was ik voor geen 1 oefenexamen geslaagd en voor mijn theorie in 1x

Pluspunten

Vragen waren vergelijkbaar aan het examen en dus een goede voorbereiding.

Pluspunten

Ik had een probleem met de levering maar dit hebben ze goed opgelost. Bonuspunten

Pluspunten

Heeft me goed geholpen tijdens mijn examen, zonder wegrijden.nl was ik niet geslaagd!

De constante reclame naar meer creditskopen nadat je al je credits hebt verbuikt en nog rustig naar je fouten wilt kijken. Dit is vrij irritant

Pluspunten

De oefenexamens helpen goed om de vraagstelling van de examens door te krijgen. Je krijgt een heel reëel beeld van de examens bij het CBR.

Ik vond de vragen op de oefenexamens veel moeilijker dan mijn echte examen. Misschien is het handig om bij je examen uitslagen te vermelden hoeveel je er fout mag hebben en hoeveel je dus teveel fout hebt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Als he houd van wachten is dit het bedrijf voor jou

Reageren op de e-mails die ik stuur!

Pluspunten

Examenvragen zijn relatief moeilijker dan het 'echte' examen waardoor je genoodzaakt bent om de stof nog eens goed door te nemen. Het CBR-examen daardoor met goed gevolg gedaan met 3 foutjes.

Is erg irritant dat als je de laatste examen hebt gedaan en je zou moeten opwaarderen, je elke keer die mededeling te zien krijg. Ook als de eerder gemaakte examen nog eens wil nazien. Zeer irritant!

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik wach nog steeds op mijn post mijn cd jullie zeggen dat ze binnen 1 dag geleverd zal worden maar ik heb 4 dagen zitten wachten en mijn theorie examen is a.s. Dinsdag

Pluspunten

Zeer tevreden.Alles is zeer duidelijk en overzichtelijk.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

niks

alles

Pluspunten

Snel, simpel en efficiënt. Ideaal als voorbereiding op je examen.

In sommige examens kom je twee keer dezelfde vragen tegen. Tevens kwam ik een vraag tegen die zo raar gesteld werd dat het goede antwoord fout werd gerekend in het systeem. (Examen 2 vraag 31)

Pluspunten

Ik heb goede uitleg gekregen wanneer ik een antwoord fout had.

Pluspunten

goede tests met uitleg en ook geslaagd. Maar 2 fouten ! thanks

Pluspunten

Het computer-programma van de theorie-examens komt zeer goed overeen met de echte theorie-examens.

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De examens die je al gedaan heb en er voor gezakt ben moeten gratis totdat je deze goed heb

Pluspunten

Dit is handig

Pluspunten

Komt heel goed overeen met realiteit! Geen verassingen bij CBR examen daardoor en prettig oefenen

Het is onduidelijk of je als je 5 examens koopt wel die 5 examens nog een keer mag maken

Pluspunten

Duidelijke vraagstelling, heel vergelijkbaar met het examen, ik ben geslaagd!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

vragen sluiten aan op examen

- Aangeven dat als je een examen maakt en het herhaald dat je dat een poging kost! - Absurd dat je de gekochte examen niet nog een keer vrijblijvend af kan afleggen.

Pluspunten

Goede examenvragen. Er zitten wel een paar moeilijke vragen bij die ik niet ben tegen gekomen bij het CBR examen, waardoor deze oefenexamens moeilijker waren dan die bij het CBR. Toch was dit een goede oefening voor het examen

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam