Pluspunten

Direct geregeld, overzichtelijk, goede uitleg bij verkeerd beantwoorde vragen, betalen en meteen kunnen oefenen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het biedt een up-to-date examenoefening aan. De site is gemakkelijk te gebruiken.

Meerdere examens hebben dubbele vragen, daarvoor betaal ik liever niet, want daar leer je niets van. De examens zijn best duur.

Bij het opnieuw maken van een examen gaat er weer een toets van te goed af.

Pluspunten

Goeie vragen

In de toetsen veel de zelfde vragen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Leerzame examens

Het zou meer moeten overeenkomen met de cbr examens. Er is namelijk geen 1 vraag wat een beetje op het examen van het cbr leek, gelukkih had ik ergens anders ook nog examens geoefend, anders was ik niet geslaagd ben ik bang.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Examens zijn super vergelijkbaar met het echte theorie examen. Goede oefening, goede manier om je eigen zwakke punten eruit te halen. Uitleg bij de antwoorden was helder en fijn.

Jammer dat je examens maar éénmalig kan maken (of er anders 1 van je tegoed van afgaat) en ik merkte dat toen ik mijn tegoed op had gemaakt, ik telkens opnieuw een pop-up kreeg om nieuwe examens te kopen. Dit was heel vervelend, aangezien ik gewoon de antwoorden van mijn al gemaakte examens nog een keer wilde bekijken, en ik nu elke keer een pop-up weg moest klikken.

Pluspunten

Ik vind dit heel goed. want kan ik wel terug kijken wat ik helemaal gedaan.

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Makkelijk te bestellen examens met vragen die in vergelijking goed lijken op de vragen van het Cbr

De vragen leken qua vorm veel op het Cbr, had bij het echte examen echter veel minder fout dan bij de oefenexamens (4 ipv 15-18). Misschien dat de vragen dus iets te moeilijk zijn vergeleken met het Cbr. En bij gevarenherkenning kan je bij het Cbr nog wel van antwoord wisselen.

Pluspunten

Snelle toegang, makkelijke betaling. Goede voorbereiding op het theorie examen. Zelf heb ik 2 dagen voor mijn examen 20 proefexamens afgenomen. De motivatie bij de goede antwoorden is zeer duidelijk. Deze 20 examens waren nagenoeg mijn enige voorbereiding op het CBR examen. In 1 keer geslaagd! 10/10

De inlogknop op een andere plek zetten. Er is bij mij de verwachting dat de inlogknop of rechtsboven of links is. Niet ergens in het midden aan de rechterkant. Daarnaast een knop voor inloggen maken in de menustructuur aan de bovenkant.

Pluspunten

Oefenexamens ideaal

Prijzig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De examens zijn moeilijker dan het echte examen dat is een voordeel

Het zijn niet altijd actuelen vragen

Pluspunten

prima examens, de vragen worden precies zo gesteld als in het echte theorie examen.

ik vind het jammer dat je een examen maakt en bijvoorbeeld onvoldoende haalt. en je de fouten ingezien jhebt , je het examen opnieuwe moet kopen om te checken of alles er goed in zit.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Duidelijke layout

Niet telkens dezelfde examen vragen, zelfs binnen de zelfde toets kreeg ik herhaaldelijk de zelfde vraag. Daar betaal je wel veel geld voor.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel toegang tot het product

Hij viel uit tijdens het oefenen, bij vraag 20. Ondanks dat ik hem niet had afgerond werd toch mijn crediet verlaagd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De oefenexamens waren een stuk moeilijk dan het echte CBR examen ! Daardoor ben je goed voorbereid

Dat je alle gemaakte oefenen examens nog eens kan overdoen zonder dat het extra kost. Ik vind het een beetje aan de dure kant. Soms krijg je dezelfde vraag in hetzelfde examen.

Pluspunten

Simpele en redelijk duidelijke interface binnen theorie-examen van Wegrijden.nl.

Lijkt wel op theorie-examen van CBR, maar het is een stuk lastiger. Tevens is er soms een aantal vragen dat vaag is.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niet duur, oké website.

Slechte examens, representeren niet de vragen die daadwerkelijk gevraagd worden op CBR.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke, moderne vormgeving.

Meer variatie in de examens, er komt namelijk erg veel vaker Voor!

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam