Pluspunten

Vergelijkbaar met het examen. Site werkt ook goed

Pluspunten

Wel fijn dat je soortgelijke examen vragen kunt leren voor je daadwerkelijk naar het CBR gaat. Vragen zijn iets moeilijker als op het CBR, maar als je hiervoor slaagt dan slaag je daar zeker. Ik heb er wel wat aan gehad en het neemt de zenuwen wat weg als je weet dat je goed voorbereid bent.

De vragen worden niet fijn voorgelezen, en ik vind de motivatie (uitleg) bij bijvoorbeeld een foute vraag zeer minimaal.

Pluspunten

De oefenexamens van wegrijden.nl is een goede manier om je goed voor te bereiden op het examen. Ik heb het examen gisteren gedaan en ik ben geslaagd. :)

Pluspunten

oefen examens zijn moeilijker dan echte CBR examen zowel voor de auto als de motor heb ik dit ervaren. Ben in beide gevallen in 1 keer geslaagd, dus zeker een aanrader!

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Direct toegang tot oefeningen

Betere foto's

Pluspunten

Zeer goede vragen en simpele layout. In 1x geslaagd voor mn motor theorie!

Best wel gierig dat je een examen maar 1x mag maken zonder da t het je extra geld kost

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel diverse vragen

Ik haalde steeds in de verte mijn oefenexamens niet. Elke keer tussen de 8 en 14 fout. Toch had ik op het uiteindelijke theorieexamen maar 2 fout. De oefenexamens vond ik veel moeilijker

Pluspunten

In 1 keer het examen gehaald met het oefenen van deze examens

Bij het echte theorie examen is het tijd zandlopertje veel kleiner en zit boven in het scherm. Ook gaat deze meteen lopen. Bij de oefenexamens is het een grote balk. Doordat dit totaal anders is dan het echte tentamen had ik de eerste vraag fout door te laat iets in te vullen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De oefen toetsen zijn zeker handig en vergelijkbaar met de echt CBR versies.

Meer foto's tijdens Gevaar herkenning. Dezelfde foto maar dan met een andere snelheid is super verwarrend. Ook meerdere keren was mijn antwoord fout terwijl er letterlijk in de motivatie word toegelicht waarom het klopt. Dan denk je dus dat het fout is terwijl het juist goed was. Ook zijn de oefen toetsen moelijker dan het echte examen waardoor je een verkeerd beeld krijgt. Ik heb bij jullie maar een gehaald van meer dan 10 maar vervolgens wel gewoon geslaagd. Ik snap dat jullie willen dat mensen blijven zakken en bij bestellen maar echt eerlijk is het niet ;)

Pluspunten

Veel stof, goede uitleg. Duidelijk materiaal.

- sommige video's werken niet - je kunt een oefenexamen niet later nog even opnieuw bekijken, dan gaat het weer van je tijd af. Dat vidn ik jammer want zo kun je nog eens terugkijken waar je de mist in ging.

Pluspunten

De examens die ik heb gemaakt voor het motor theorie examen hebben mij enorm geholpen. De examenvragen zijn in hetzelfde format als die van het CBR! Het was mij de €15 zeker waard (theorie in 1x gehaald!).

Pluspunten

Goede sfeer

Pluspunten

Je hebt een persoonlijke foutenbank waarin de vragen die je moeilijk vind nog eens terugkomen.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zou fijn zijn als er niet 1 soort examen is..3 verschillende.. Vb alleen gevaar gerkenning of kruispunten..in 1 pakket wel.maar dt j zelf kan kiezen wat te oefenen..

Pluspunten

De structuur van de website is overzichtelijk. Je kan mooi zien welke examens je hebt gemaakt en of je wel of niet geslaagd was.

Ik heb het idee dat de examens lastiger zijn dan het werkelijke examen. Ik zakte op jullie website telkens, terwijl ik op het CBR examen gewoon slaagde. Verder loopt de site bij sommige vragen helemaal vast (Windows), terwijl dit op mijn Macbook niet gebeurde.

Pluspunten

Snelle service! Zodra k had betaald kreeg k de code binnen. Ook fijn dat het op mobiel beschikbaar is en desktop! Super!!

Misschien meer vragen over: verkeersborden+ voorrangskruispunt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik heb goed mijn theorie-examen kunnen oefenen en ik kon de resultaten inkijken met duidelijke motivaties erbij.

Ik kon de eerste dag niet inloggen. De antwoorden op de gevaarherkenningsvragen waren ontzettend onlogisch.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Toetsen lijken erg de échte examens.

Het is in mijn ogen raar dat je voor elk examen dat je maakt een credit kwijt bent, ook al is dit hetzelfde examen. Het zou veel logischer zijn als je 1 credit per examen betaald en dat examen oneindig veel zou mogen oefenen (wat trouwens bij andere sites ook min of meer zo is).

Pluspunten

Top bedrijf in 1 keer men examen

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam