3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goed leren en goede foutanalyse

je kan maar 1x een gemaakte examen maken, je kan dus niet kijken of je voor een gezakte examen daarna wel kan slagen. en het duurde 1 dag voordat ik de examens kon maken en niet gelijk.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De vragen slaan nergens op

Pluspunten

In één keer mijn theorie-examen gehaald! De oefen-examens zijn zelfs wat pittiger dan het echte examen bij het CBR, waardoor je extra goed voorbereid wordt. Ik had wat problemen met de bereikbaarheid van de site, maar dit is ontzettend netjes opgelost! Zeer snel en netjes te woord gestaan en een goede oplossing aangeboden.

bereikbaarheid van de site/server was niet optimaal (maar dit is goed opgelost)

Pluspunten

ik vind het goed en makkelijk leren via dit medium.

zorg wel ff dat uw servers wel sneller worden opgestart want ik zit nu bijna 2 dagen zonder

Pluspunten

20 examens gekocht 13 gemaakt.. de dag ervoor.. in een keer geslaagd bij het cbr.. ondankt dat de proef examens maar 3 succesvool waren.. je leert er veel van iig..

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Heel slecht.

Out dated toets. Heel vaag. Klopt niks van. Zou niemand aanraden. Na drie examens mee gestopt en anwb gehaald. Verspilling van je geld.

Pluspunten

Prima oefeningen alvorens het CBR examen

Geen

Pluspunten

Goede service, klantvriendelijk

Pluspunten

Uitgebreid aanbod aan vragen, en voldoende uitleg bij de antwoorden, heel fijn om te gebruiken! Door jullie in 1 keer geslaagd, dankjewel!

Voor mijn gevoel gingen de tijden in het echte examen sneller, vooral bij gevaarherkenning, kan ook aan de zenuwen liggen natuurlijk.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De telefonisch contact was goed.

Dat je een examen niet nog een keer kan doen vind ik belachelijk, ik heb toch ervoor betaald.

Pluspunten

Zeer duidelijk. Na goed doorlopen van hele programma en maken van alle proefexamens, slagingskans bijna 100%. Het bijhouden van de foutenbank is een hele mooie mogelijkheid om later alle fouten nog eens apart na te zien.

Bij het volgen van de speedlessen opent iedere les in een apart venster en moet je telkens terug naar het hoofdvenster om de volgende les te starten. Dit kan beter.

Pluspunten

Een verschillende oefeningen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede trainingen lijken op het echte theorie examen.

De tijd die je per vraag krijgt is op het echt examen korter. Dit was een vervelende verassing. Misschien slim om te zorgen dat de tijd per vraag precies in overeenstemming is met het echt theorie examen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Top, vragen waren een stuk moeilijker dan het echt examen, dus glansrijk geslaagd

Redelijk wat dubbele vragen

Pluspunten

Duidelijke website en mogelijkheden

Geen

Pluspunten

Duidelijk en snelle levering

Pluspunten

Het examen komt dichtbij het officele CBR examen,ik heb eerst een andere site gedaan maar die was achteraf ouderwets,deze is in mijn optiek stukken beter. Ik heb de motor examens geoefend.

Volgens mij mag je tegenwoordig NIET meer bellen en appen op de fiets,er zullen misschien wel meer dingen veranderd zijn in de wet,ik hoop dat dat voor de toekomstige examen kandidaten geactualiceerd kan worden,het zijn dan wel geen vragen voor een motor rijbewijs, maar ze kunnen het dus wel vragen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niks

Duidelijk onderhoud aangeven

Pluspunten

Effectief l, to the point beschrijvingen en mee met de tijd (online makkelijk te regelen en te doen)

Pluspunten

Mooie website en goed vormgegeven vragen. De vragen zijn inhoudelijk goed en sluiten aan uit het examen.

Het examen bevat soms dubbele vragen waardoor je minder waar krijgt voor je geld. Nadat ik als betaald examen het demo examen heb ontvangen heb ik via de helpdesk wel netjes een extra credit ontvangen.

Pluspunten

Prima examens die heel erg lijken op de echte examens. Ik beveel de geleverde producten zeker aan om een goed beeld te krijgen van je examen.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam