Pluspunten

Toetsen goed Via mail snel gelopen, je kunt meteen beginnen Goede voorbereiding dus

Onduidelijkheid als je nieuwe toets start en dan halverwege moet stoppen: kan ik nog wel terug naar toets zonder dat het een van mijn 5 toetsen kost? Dit bleek uiteindelijk goed te gaan maar als consument weet je dat niet op dat moment Ook een beetje irritant is als je 0 toetsen over hebt en je wilt gewoon oude toetsen je fouten terugkijken dat je constant de pop up "nieuwe toetsen kopen" krijgt. Geef ergens anders aan dat dit nodig is, of bijvoorbeeld alleen de eerste keer of pas als je daadwerkelijk nog een nieuwe toets wilt starten.

Pluspunten

Examen gehaald,20 examens hier gedaan,had 10 vragen op echte examen die ik hier net had gemaakt.top maakt net het verschil.

Pluspunten

Theorie boek is overzichtelijk en alle belangrijke informatie staat erin.

Onderhoudswerkzaamheden aan de website liever in de late avond plannen in plaats van in de ochtend.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De layout lijkt erg op het CBR

Vaak dubbele en vage vragen waar meerdere antwoorden eigenlijk correct zouden kunnen zijn. Ik haalde veel examens niet door de slechte vraagstelling, maar op het CBR maar 1 fout gemaakt omdat die vragen beter geformuleerd zijn. Ook fijn... de ochtend dat ik wilde oefenen voor mijn examen die dag, was er ineens onderhoud en kon ik er niet op. Nu dus nog 10 examens over.

Pluspunten

De examens zijn erg goed in elkaar gezet

Ik krewg bij examen nummer 23 meerdere keren dezelde vragen in 1 examen. Dit kan natuurlijk niet

Pluspunten

Zeer goede oefenexamens, na het oefenen hier direct mijn theorie gehaald.

Pluspunten

Je leert er veel van.

Het is vervelend dat je per vraag moet bekijken wat er goed of fout ging, liever een lijst waar je doorheen kan scrollen. Dan gaat het een stuk sneller dan steeds de volgende pagina laden...

Pluspunten

heel goed voorbeelden

sommige voorbeelden zijn moeilijker dan het echte examen

Pluspunten

Bereid je goed voor op de manier waarop het CBR de vraagstelling gaat stellen.

De vragen van het CBR waren wat overzichtelijker en duidelijker weergeven.

Pluspunten

Dankzij de examens die ik hier kocht geslaagd

Persoonlijk vond ik het niet goedkoop.

Pluspunten

De theorie examens zijn vergelijkbaar met het echte examen

Pluspunten

Duidelijk en effectief

veel speelfouten

Pluspunten

Eerste keer gezakt, tweede keer dmv wegrijden Veel proef examens gedaan en ik was goed voorbereid op het examen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

-ik heb gebruik gemaakt van de online motorexamens, deze zijn erg realistisch en vergelijkbaar met CBR examens. Ook de inzage achteraf en uitleg over de vragen zijn prima. - Ik had 5 online motor examens besteld, betaald via ideal, bedrag werd ook afgeschreven, kreeg ook een bevestigingsmail, maar geen mail met de inlogcode. Dus wel betaald geen code!. Hierna opnieuw 5 examens besteld en nu ging het prima. Na sturen van 1 mail, direct geld terug gekregen. Prima geregeld!

1) Ik had 5 examens van 50 vragen besteld.(er zijn er 25) Je krijgt dan 5 credits. elke keer als je een examen hebt gedaan gaat er een credit af en kun je deze nog lang inzien, alleen je kan een BETAALD examen niet nog een keer doen, dan kost het je weer een credit!. TIP: betaalde examens mogen nog een keer gedaan worden zonder dat het een credit kost 2) De motor online oefen examens goed doorkijken: ik had een examen waarbij er een paar vragen 2 x voorbij kwamen in 1 examen. Dit hoort natuurlijk niet!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vragen op niveau, goede voorbereiding

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Examens zijn zeer duidelijk neer gezet. Ik beveel deze site klanten aan omdat het op de laptop wel goed werkt, maar vertel de klanten er wel bij dat ze problemen kunnen ondervinden met smartphones

Inlogscherm moeilijk te vinden op de homepagina. Als je de S7 of s6 edge heeft kun je problemen onder vinden met een aantal vragen waar je het goede antwoord naar toe moet slepen. Wanneer je dit aangeeft, zeggen ze dat het aan je toestel ligt. Vreemd 2 verschillende toestellen. Ze willen je wel 2 gratis examens geven. Leuk als ze het doen (niet dus) maar je hebt gewoon niets aan de examens als je 2a3 vragen niet kunt beantwoorden. Let op! Op de computer (laptop) werkt alles perfect.

Pluspunten

De examens lijken heel erg op die van de echte examens, hierdoor vond ik het echte examen niet moeilijk en ben ik geslaagd met 2 fout!

Eventueel de gemaakt de examens later overnieuw kunnen maken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel handig om mee te oefenen. Je leert heel veel door de examens te maken. Ik had een pakket van 20 euro gekocht, wat ik wel vrij duur vond. Maar heb wel hierdoor mijn theorie behaald.

Ik vind het wel aan de dure kant..

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het heeft me goed geholpen het theorie examen te halen. De vragen komen goed overeen met het cbr

Bij verschillende toetsen komen er wel vaak de zelfde vragen voor

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam