2 sterren: slechter dan verwacht

Meer verschillen en minder dezelfde vragen

Pluspunten

Duidelijk programma

Misschien iets completere overhoringen bij elk hoofdstuk.

Pluspunten

Duidelijk. Goede uitleg en motivatie.Proefexamen liggen heler dicht

Geen

Pluspunten

Vlak voor mijn excamen 10 oefenexcames gekocht. Heb er veel aan gehad. En in 1 x geslaagd !

Wat ik jammer vind is dat ik de excames niet nog een keer kan doen. Vind het raar als je ze gekocht hebt dat je ze niet mag herhalen. Als je een cd dvd koopt dan kan dit wel. Gelukkig geslaagd maar anders was ik toch voor een cd gaan kijken. Natasja

Pluspunten

Elke theorie-examen geeft nieuwe kennis. Dat wordt een goede motivatie om alle 40 examens te doen. Garantie om geslaagd te zijn is 100%.

Na 24 uur vooral om 03 uur website slechter werkt. Soms het is onmogelijk door te gaan met examen na het opnieuw inloggen. De klant is dan geld kwijt.

Pluspunten

Goed werkende website!

Pluspunten

Fijne handeling, goede examens en fijne motivatiepunten.

Het opslaan van mijn resultaten van de examens lijkt mij handig, dan kan ik ze printen als dat nodig is.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De examens zijn bijna allemaal hetzelfde als het gaat om gevaar herkenning, weinig verschil, bijna alles wordt herhaald. Zonde van mn geld.

Pluspunten

Goede examens

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Super handig werken.

De oefenpunten van na elk hoofdstuk niet bij de tijd doen van de oefenexamens. Ik leer daar het meeste van maar heb daar nu dus vrij weinig tijd voor.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Betere uitleg waarom iets goed is

Pluspunten

De examens zijn goed en lijken behoorlijk op het officiële examen, ik vond het fijn om er mee te oefenen

De examens die je al eens heb gemaakt, gewoon vaker te kunnen maken. Zo kan je als je zakt het na een weekje nog eens proberen om te kijken of je vooruit bent gegaan

Pluspunten

Goede examens

Proefvragen net als bij t examen

Pluspunten

Duidelijk, makkelijk te begrijpen en erg goede inhoud

Pluspunten

Super site! Ik heb hem iedereen om mij heen die theorie examen moest doen deze geadviseerd. Al de vragen die hier bij de oefenexamens hadden kwamen ook terug in het echte examen en zo ben ik dan ook geslaagd.

Er moet van te voren duidelijker gemeld worden dat als je een examen op nieuw wilt maken dat het dan van je te goed af gaat. Kan zijn dat het er al staat, maar dan heb ik het over het hoofd gezien.

Pluspunten

Ik heb na 10 oefenexames gekocht te hebbe waar ik 2 maar van was geslaagd, mijn theorie de eerste keer gehaald, met dank aan de fouten door te lezen van de gemaakte exames. Hele fijne exames!

De gemaakte exames minimaal 1x opnieuw maken, dat mistte ik wel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij meerdere examens vragen herhalen zich. Ik vind het vrij onhandig als je hebt 10 examens gekocht en je krijgt zelfde vraag 8-9 keer. En tuurlijk er zijn meerdere zulke vragen. Dus in ongeveer 70% van vragen zijn gewoon herhaling. Kan beter examen op nieuw maken.

Pluspunten

Ik ben geslaagd en het leek veel op het officiële examen van het CBR.

Er waren enkele vragen waarbij ik de correctheid van het antwoord betwijfelde.

Pluspunten

Goede examens. Het lijkt ook veel op het examen van het cbr. dus zo ga je goed voorbereid je examen in.

jammer dat je niet de examens die je al gedaan hebt niet nog een keer kan maken zonder dat je dan je tegoed kwijt raakt

Pluspunten

- Examens lijken erg op het echte theorie examen - Vragen uit het echte examen komen soms zelfs exact hetzelfde voor in deze proefexamens - Duidelijke uitleg bij iedere vraag waarom het gegeven antwoord goed of fout is

Bij het onderdeel gevaarherkenning krijg je best vaak bij verschillende examens toch dezelfde situatie/vraag, hierdoor leer je, naar mijn idee, op dat moment niet de situatie snel inschatten maar alleen om de juiste antwoorden te onthouden en die in te vullen. Meer verschillende gevaarherkenning vragen zou daarom erg fijn zijn!

Pluspunten

Hoede beschrijving van het product; je krijgt wat je koopt. Simprl in gebruik en hrel goed vergelijkbaar met het uiteindelijke examen

De knop beantwoordt alle niet beantwoorde vragen opnieuw werktniet en stuury je meteen door naar de resultaten

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prima vragen

Wanneer je een examen opnieuw wilt maken, gaat er één examen van het tegoed af. In dit geval kun je bijkopen. Dit hoort niet en moet beter.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam