Pluspunten

Je fouten worden uitgelegd

Pluspunten

Vergelijkbaar met het echte examen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Overzichtelijk. Een van de betere oefenplatforms.

Oefenexamens zijn over het algemeen "te moeilijk". Ik heb mijn theorie examen in een keer gehaald en het viel mij mee. Ik krijg de indruk dat oefenplatforms de vragen opzettelijk moeilijker maken zodat klanten oefenexamens blijven aanvragen. Ik geef jullie site daarom 3 steren i.p.v. 5.

Pluspunten

Goede toetsen met vergelijkbare vragen (en soms dezelfde!) als het echte examen :) Ik had moeite met het vinden van een site met goede toetsen en die heb ik bij wegrijden.nl gevonden! Het heeft mij zeker geholpen met slagen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Goede prijs/kwaliteit verhouding - Heldere afspraken/pakketten - Snelle, goede, online service

- Examens lijken moeilijker dan het officiele CBR examen.

Pluspunten

Dankzij 5 examens, heb ik mijn theorie (eindelijk) gehaald! Top!

Geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik ben de 2e keer geslaagd

Een aantal vragen is onduidelijk De website was niet bereikbaar de dag voordat ik mijn examen had hierdoor kon ik niet nog even oefenen Dit vond ik erg naar

Pluspunten

Goede examens, mede hierdoor in een keer geslaagd!

De gevaarherkenning vragen en bijbehorende afbeeldingen werden op een gegeven moment eentonig. Ipv ter plekke antwoorden, dacht ik terug aan het juiste antwoord bij een ander examen.

Pluspunten

Ik ben in 1 keer voor het theorie examen geslaagd dankzij jullie ! Thanks

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Prijs is in verhouding met andere sites is prima Veel beter ga je het niet vinden, alle oefensites lijken op elkaar. Vervelende / verouderde geldklopperij. Toch is het aan te raden om veel van deze toetsen te maken, je haalt het er wel mee. Al geeft het format je een nare nasmaak.

Het format van de oefentoetsen is slecht / niet vergelijkbaar met de huidige toets. Enorm veel vragen komen terug Heel irritant dat je toetsen niet nogmaals kan maken

Pluspunten

Uitstekend oefenmateriaal, ik was blij met mijn pakket en ben geslaagd!

De oefenexamens vond ik veel lastiger dan het daadwerkelijke theorie-examen, maar kan ook toeval zijn.

Pluspunten

Ik kreeg de online code direct na betaling gemaild zodat ik meteen kon beginnen. Ik heb zelf een theorieboek waarbij 10 oefenexamens zitten, maar dat was voor mij niet genoeg. Extra oefenexamens online is dan een erg fijne oplossing!

Sommige vragen komen in meerdere oefenexamens voor, waardoor ik het antwoord eigenlijk al wist. Daardoor krijg je misschien niet hetzelfde resultaat als wanneer je alle vragen nog niet eerder hebt geoefend.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

examens werken goed, lijken inderdaad ook wel op de cbr examens

er zitten heeel veel dezelfde vragen in de examens, zelfs in één en hetzelfde examen..

Pluspunten

veel verschillende examens

herhalende vragen, geen compleet nieuwe examens

Pluspunten

Moeilijke proefexamens waardoor het echte examen een eitje was. In één keer geslaagd!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie en duidelijke opmaak van de site, alle informatie is duidelijk te vinden en er kan makkelijk en snel betaald worden. De examenvragen van de theorie oefenexamens zijn duidelijk.

Sommige examenvragen waar je voor betaald zijn herhalingsvragen van gratis examen die op het internet te vinden zijn, dit is jammer. Ook als je precies dezelfde examen overnieuw wilt doen om te kijken hoeveel fouten je dan maakt na het lezen van de antwoorden, kost je examenaftrek. Dit is wel teleurstellend, het zou fijn zijn dat je alleen examenaftrek heb bij examen die je voor de 1e keer maak. De hoeveelheid van het herhalen van dezelfde examen moet hier niet bij betrokken worden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede vragen

Niks

Haparandadam 2