3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Een halve dag oefenen was genoeg om het examen te halen!

Pluspunten

Goede vragen Beste relevantie met CBR vragen

interface van het toetsen... de tijdsdruk op het examen bij het CBR was hoger

Pluspunten

Heb al 2 keer dankzij jullie een theoriebewijs gehaald. Voor zowel Motor als Auto heb ik dankzij jullie website in een keer mijn theoriebewijs weten te halen. Voor auto met maar 4 fouten in gevaarherkenning en 1 in Theorie.

Ik raad jullie aan om wat meer nieuwe situaties te maken bij gevaarherkenning. Ik had 20 examens gekocht en in het laatste examen wist ik alle plaatjes wel uit mijn hoofd. Alleen het aanpassen van de snelheid is niet genoeg om het goed te leren voor iedereen lijkt mij.

Pluspunten

Ik ben in een keer geslaagd zegt genoeg toch !! SUPER die online training.

- soms valt het geluid weg - soms is het uitleg van een vraag gelijk aan het antwoord dat help natuurlijk niet, ik ben geinteresseerd in het waarom

Pluspunten

- De aanmelding gaat heel snel en makkelijk. Binnen een paar minuten kan je aan slag met de oefenexamens. - De site is overzichtelijk. - Er zit genoeg variatie in de oefenexamens. Heel veel verschillende onderdelen komen aan bod. - De prijs-kwaliteit verhouding vond ik in orde.

- Niet alle foto's zijn even duidelijk. Soms was niet goed te zien of de auto's remden of hun licht aan hadden (vooral in situaties van regen). - Bij de 25 vragen van gevaarherkenning werd soms ( in 1 examen) 2 keer dezelfde situatie voorgelegd. - Doordat de vraag op de site wordt voorgelezen is er meer tijd om te antwoorden dan bij het theorie examen. Iets om rekening mee te houden wanneer men op gaat voor het echte examen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gratis, snelle reacties!

Wat is wel en niet van belang ? Benoemen !

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede oefenexamens

Na 3 examens van de 10. Kon ik niet meer in de site om de rest te oefenen. Heel jammer

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

duidelijke uitleg

veel examens bevatten dezelfde vragen waardoor het automatisch makkelijker wordt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De vragen in de proefexamens theorie zijn onduidelijk geformuleerd, soms voor meerdere uitleg vatbaar.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

duidelijk en werkt fijn

soms liep de site vast! ook komen vaak de zelfde vragen terug is verschillende examens, dit is niet erg bevorderlijk voor het trainen voor het examen. soms kwam het zelfs voor dat 1 vraag 2 keer terug kwam in hetzelfde examen! dit vind ik echt niet kunnen!!!

Pluspunten

Geweldig, ik ben zelf 2 x niet geslaagd maar toen ik deze examens ging doen (10) was in met nul fouten geslaagd!! echte aanrader

duidelijkere motivatie

Pluspunten

Zojuist met 2 fouten geslaagd voor de theorie van de motor. De vragen van wegrijden.nl waren moeilijker als het CBR examen. Van de 10 examens via wegrijden.nl had ik er 4 een onvoldoende. Je gaat met wat minder zelfvertrouwen een examen in, tot deze bezig is en je alle vragen makkelijk vindt. Heel fijn gevoel. Bedankt!! zeker een aanrader.

Doe iets aan de voorlees stem, laat iemand de vragen uitspreken ipv een computer stem.

Pluspunten

Lijkt erg veel op het theorie-examen zelf. Kan gemakkelijk inloggen op gewenste moment.

Bij trage verbinding laden plaatjes soms heel laat, waardoor er niet genoeg tijd is om antwoord te geven. Is volgens mij makkelijk te fixen door pas de tijd te starten als zowel vraag als plaatje volledig zijn afgebeeld.

Pluspunten

Vragen zijn vergelijkbaar met echt theorie-examen

Sommige vragen zijn niet realistisch tegenover het officiële theorie-examen

Pluspunten

prima service, alles doet t en fijn dat de antwoorden ook meteen te zien zijn.

geen

Pluspunten

Vragen zeer vergelijkbaar met de 'moeilijke' vragen van het cbr. Na 10 examens te maken en de correcte antwoorden gezien te hebben is het knap als je het niet haalt.

Soms zijn vragen lichtelijk onduidelijk, bijvoorbeeld dat een vrachtwagen stil staat op de weg en daarom moet je remmen, maar dat is natuurlijk niet duidelijk te zien op een foto. Verder waren vooral die 40 vragen moeilijker dan bij het cbr, wat misschien je zelfvertrouwen negatief zou kunnen beïnvloeden. Ik had namelijk 2 van de 10 examens gehaald en had extreem weinig fouten bij het echte cbr examen

2 sterren: slechter dan verwacht

De vragen over de wet komen niet overeen met het cbr examen, zijn veel moeilijker en onzin vragen!

Pluspunten

Snelle klantenservice Hopelijk zijn de examens vergelijkbaar met die van het CBR

Meerde sets met vragen voor hetzelfde hoofdstuk die elkaar afwisselen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

geen tegenvallers

spelling en grammatica kan beter

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam