Pluspunten

Overzichtelijk en een goede uitleg van de antwoorden en het leek heel veel.op het echte theorie examen

Snelheid van andere voertuigen aangeven of ergens uitleggen dat sommige voertuigen altijd langzamer rijden (bijvoorbeeld een vrachtwagen die 80 rijdt op een autoweg, dit kan je toch niet van een plaatje aflezen?)

Pluspunten

Zeer vergelijkbaar met CBR examens, sommige vragen kwamen ook bijna exact terug in mijn daadwerkelijke examen. Meer dan voldoende oefenmateriaal.

Op een gegeven moment kocht ik examen 10 en kwamen daar bijna alleen maar vragen die ik al eerder had gehad. Dat vond ik zonde, aangezien dat examen wel van mijn krediet af ging en ik amper nieuwe vragen gezien had. Als jullie net wat meer oefenvragen zouden kunnen maken, heb je net iets meer aan je gekochte examens.

Pluspunten

In 1x geslaagd ! Super

Pluspunten

- Goede actuele informatie boekjes - Handige digitale examen oefeningen

- Aantal pagina's werkten op mobiel niet(?)

Pluspunten

Ik geef 100% of 10/10 voor dis bedrijf. Want ik greek mijn bestel op tijde en de betaling procedure ook veilig een makklijk. Daarom ik vond het genoeg vertrouwen.

Pluspunten

snelle levering perfect

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Aan cbr gelijke examens

Laat ieder gemaakt examen kosteloos overnieuw maken bijvoorbeeld wel 10 verschillende, maar niet dat als je er 1 opnieuw wilt doen dat het ook gelijk een examen kost nogmaals.

Pluspunten

Super proefexamens!

Pluspunten

Duidelijk, laagdrempelig, komt zeer goed overeen met theorie examen CBR. Ik had twee (domme) fouten.

Geen

Andere soort examens

2 sterren: slechter dan verwacht

Als ik dezelfde vragen krijg zal ik het op prijs stellen dat ik ook dezelfde antwoorden daar in kan vullen. De vragen zijn soms te lastig gesteld Belachelijk dat als ik dezelfde toets nog een keer wil doen me dat een credit kost

Pluspunten

Snel geregeld

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Lijkt dat antwoorden niet altijd goed zijn. Op internet staat nl. dat bij bumperkleven binnen de bebouwde kom de politie een cursus kan voorschrijven terwijl volgens uw motivatie dit niet het geval is als het de eerste overtreding is binnen de bebouwde kom. Onduidelijk wie nu gelijk heeft.

Omgewisseld zie ik nu. Lees dus bij Pos. Punten.

Pluspunten

Helder en goede vragen

Z

Pluspunten

Examens lijken zeer sterk op de CBR examens. Betalen gaat makkelijk en eenvoudig (Via PayPal betaald).

Jammer dat je gemaakte examens niet gratis opnieuw mag doen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

als je in een bocht naar rechts rijd met een zijspan en het zijspan komt van de grond dan neem je gas terug en leunt naar rechts want als je alleen maar naar rechts stuurt dan kan je de bocht niet ruimer maken maar ga je om naar links

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Soms een te beknopte uitleg over een situatie

Het duurt bijzonder lang voordat het opgewaardeerde bedrag is bijgeschreven

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke vragen. Goede onderbouwing

Prijs was erg hoog in vergelijking met concurent. Verder stond er voorad ook gemeld dat het ging om 65 vragen per examen voor de motorfiets. Dit bleek 50 te zijn. Voor t dubbele bedrag onbeperkt examens doen voor een dag had ik zeker gedaan.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam