Pluspunten

De examens komen qua lay-out en vraagstelling erg overeen met het examen dat je bij het CBR voor het eggie krijgt. relatief goedkoop.

De vragen mogen wel wat duidelijker uitgesproken worden en wat minder robot-achtig klinken.

Pluspunten

Het kost wel wat geld, maar je kan op een goede manier oefenen voor je theorie. Door het maken van deze oefenexamens heb ik veel inzicht gekregen en me goed kunnen voorbereiden op mijn theorietoets. De oefentoetsen op deze site maakte ik echter bijna allemaal onvoldoende, terwijl ik bij mijn theorie-examen dik geslaagd was (met maar vier foutjes in het hele examen). Laat je hier dus niet van de wijs brengen en zie deze site echt als een oefensite en niet als een site om te zien waar je staat.

Misschien zijn de oefen-examens te moeilijk? Ik heb mijn theorie-examen dik gehaald, terwijl ik bij de oefenexamens bijna alleen maar voldoende had. Verder ben ik heel erg blij met de oefen-examens.

Pluspunten

-je kan kiezen of je alle vragen na kijkt of alleen de fout beantwoorde vragen. -andere vragen en andere vraagstellingen dan de ANWB CD ROM. -je kan zo op een wil keurige vraag drukken om hem te bekijken (handig als je van je zelf weet die vraag wilde ik extra aandacht wilt schenken) -prima om je eigen te trainen voor je theorie examen.

-het aantal goede of foute beantwoorde vragen zou per categorie in getal mogen worden weergegeven onder het kopje geslaagd. -ik had het denk ik persoonlijk handiger als de knoppen volgende vraag en volgende foute vraag omgedraaid zouden zijn

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijke mensen

Regels voor iedereen gelijk zijn

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede oefening en voorbereiding op het theorie examen toets

Sommige vragen staan niet in het theorie boek en zijn naar mijn idee niet echt te maken met auto theorie zoals, wat betekent de kleur van een groen ventiel dopje bij een auto band

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het komt mij voor dat dit examens zijn uit de jaren negentig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

ontwikkeling.

Pluspunten

Je kan er snel doorheen en er is altijd een toelichting aanwezig.

De prijs is wat hoog.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Laat goed de fouten zien en vertelt ook waarom. Heeft mij veel geleerd

Veel moeilijker dan de theorie examen. 10 keer hier geoefend niet gehaald daarna de echte theorie examen gehad in een keer geslaagd

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Fijn design van de site.

Meer verschillende gevaarherkenningssituaties gebruiken, ze kwamen namelijk veel te vaak terug. Hierdoor kon ik ze herkennen en maakte ik ze beter, waar ik dus niet echt van leerde.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De vragen komen niet met de werkelijkheid van het examen overeen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Duidelijke site, prettig voorgelezen vragen, maar verder zeer negatief

Examen mist onderdelen die wel worden gevraagd in het officiƫle CBR-examen, onduidelijke manier van vragen stellen die niet overeenkomt met de CBR-manier van vragen stellen. Geen enkel proef-examen gehaald hiermee, daarna via de ANWb-cd wel meteen examens gehaald.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Je moet de theorie ergens oefenen.

Duur, inlog is omslachtig, herhaling van fout gemaakte vragen zou fijn zijn. Ook toevoeging van theorie lijkt me wel handig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Dankzij deze site genoeg goed oefenmateriaal gehad, en geslaagd voor mijn theorie.

Pluspunten

Dankzij de oefenexamens op deze website ben ik in een keer geslaagd voor mijn theorie examen!

Mogelijkheid om met PayPal te betalen wanneer je al ingelogd bent en je een popup krijgt wanneer je tegoed op is. Dan is alleen Ideal mogelijk maar PayPal zal ook wenselijk zijn.

Pluspunten

Overzichtelijk, makkelijk fouten terugkijken goede uitleg erbij. Realistisch met de echte toets.

Blijf zo doorgaan!

Pluspunten

De service is geweldig

Pluspunten

Wat geven deze examens een goed beeld van het 'echte' theorie-examen! Een echte aanrader dus voor iedereen die goed voorbereid de examenzaal in wil gaan :-)

Pluspunten

5 lessen gekocht voor de laatste puntjes op de i te zetten en hierdoor ben ik geslaagd

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede toetsen

Ik betaal voor 2 weken maar krijg 20 toetsen maat ik kan die toetsen niet dubbel maken zonder dat er 1 van die 20 toetsen afgaat dit vind ik een beetje onzin

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam