Pluspunten

Prima online oefeningen, omdat deze goed aansluiten op het niveau van het theoretisch examen.

Pluspunten

De vragen zijn bijna het zelfde als wat je bij CBR krijgt. Ben veel nieuwe vragen tegen gekomen, die je bij de anderen niet vaak ziet.

Pluspunten

Goede oefenexamens, duidelijke vragen etc.

Er zaten vaak dezelfde vragen in verschillende examens, dit vond ik een minpunt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

over zichtelijk

Pluspunten

Goede examens, bijna hetzelfde als het echte examen en heeft bij elke vraag een goede uitleg

Bij de inzichtvragen wel vaak dezelfde vragen

Pluspunten

Duidelijke uitleg

Sommige vragen zijn een beetje verschillend interpreteerbaar

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Handige oefenexamens die op die van het CBR lijken

Jammer dat er in totaal maar 20 examens zijn, toen ik 5 examens er bij bestelde kreeg ik dezelfde als die van die pakket van 20 examens,l.

Pluspunten

Makkelijk te gebruiken website

Dunno

Pluspunten

Goede voorbereiding op mijn examen! In een keer gehaald!

Pluspunten

Als je theorie gaat halen is het zeker een aanrader om hier te oefenen. Laatste druk van het theorie boek is niet voldoende. Door veelvuldig hiermee oefenen is de kans op slagen een stuk groter.

De veelvuldige meldingen om meer online examens te kopen zodra je geoefend is een beetje irritant. Niettemin erg blij met de service.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Geslaagd met 0 fouten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niks

Slecht je kan een toets maar een keer maken.

Pluspunten

Er wordt snel gereageerd op vragen Ze hebben een snele afhandeling online.

Pluspunten

Met behulp van een andere site, maar Vooral van Wegrijden.nl heb ik in 1x mijn theorie voor de motor gehaald! ben echt heeeeel blij dat ik op deze site ben beland om de vragen te oefenen. Zonder deze site had ik het examen wel op mijn buik kunnen schrijven. Kwam heel erg in de buurt met het examen van het CBR!!! Supertevreden!!!!!!!!!

geen

Pluspunten

Ben geslaagd mede dankzij jullie pakket! Toppie!

Pluspunten

Lijkt erg veel op het CBR examen , in 1 keer geslaagd dankzij het maken van 10 examens

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede heldere tekst en uitleg. Duidelijke uitwerking van de vraagstukken en directe feedback. Voor zover de examens nu gezien en gemaakt sluit het goed aan bij de gestelde eisen van het CBR.

Jammer dat je een vorig gemaakt examen niet mag herhalen zonder in te leveren op het totaal aantal gereserveerde examenvoorbeelden.Eenmaal gemaakte examens zouden altijd herhaald moeten kunnen worden

Pluspunten

Goede methode.

Als je gezakt bent voor een examen, moet het mogelijk zijn om deze te herkansen zonder dat het van je aantal examens af gaat.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede voorbereiding

Sommige vragen zijn onduidelijk of kloppen niet zoals je zou antwoorden aan de hand van de theorie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Fijn, dat je examens kunt oefenen!

dat als je een examen hebt gemaakt, en je het zelfde examen nog een keer wil gaan maken het niet van je tegoed afgaat zodat je nog beter kun leren van je fouten.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam