3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede voorbereiding op het examen.

Houtje-touwtje website & inlog, na de vijf examens telkens opnieuw de pop-up dat ik meer moet kopen (terwijl ik dat helemaal niet wil). Jaren 90 all over again.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijk

Pluspunten

We konden de site na betalen meteen gebruiken en het werkte goed.

Pluspunten

heel snel geleverd voor een goede prijs!

Pluspunten

Gewoon goed, helemaal top !!

Geen verbeterpunten aan te merken..

Pluspunten

Heeft me echt heel goed voorbereid op het examen

Door slechte internetverbinding werd er een examen als ingevuld herkend, terwijl ik nog slechts drie vragen gemaakt had. Dit was wel jammer, want er ging zodoende 1 examen af, waardoor ik er uiteindelijk 1 minder kon oefenen. Dit mag wel beter geregeld

Pluspunten

Lijkt exact op het werkelijke examen. Vragen zijn natuurlijk niet exact hetzelfde, maar wel vergelijkbaar. Erg goed

Pluspunten

Door deze oefeningen heb je snel kennis van de theorie.

Geen opmerkingen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Duidelijke nette website

Toetsen veel moeilijker dan theorieexamen, gewoon om meer te verkopen. Misbruik maken van onzekerheid klanten.

Pluspunten

Duidelijke site. Hele fijne oefenexamens

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

sommige vragen klopte niet, onder andere de vraag aan welke kant een bepaald bord staat. en ik vind het best prijzig 7 euro voor 5 toetsen die niet echt kloppen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De levering van het theorieboek was snel. Het is praktisch dat je examens kunt oefenen.

Het theorie A boek vind ik slecht geschreven. Het veelvuldig gebruik van het woord "jouw"waar dat niet correct is, stoort enorm. Verder vind ik de zinsbouw hier en daar te wensen over laten. Ik zou het boek dan ook niet aanraden bij andere mensen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima examens, en helpen je goed met het voorbereiden op het echte examen.

Ik kwam wel vaak dezelfde vragen tegen.

Pluspunten

Ik vond de oefentoetsen rijexamen auto heel handig. Ze hadden het niveau van het examen goed weergegeven. Dat was goed. Overzichtelijke duidelijke website.

Als je tegoed op is wordt er wel heel erg in je face een pop-up berichtje gestuurd dat je kan opwaarderen.

Pluspunten

In één keer mijn bromfiets theorierijbewijs gehaald, dankzij het pakket van 20 examens van dit bedrijf. Ik heb het idee dat deze proefexamens moeilijker zijn dan die van het CBR, wat erg goed is, want zo ben je beter voorbereid.

In de aanbieding van het pakket stond dat er 65 vragen waren, het waren er per examen maar 50.

Pluspunten

Duidelijk, snel, goede vragen

Duidelijk aangeven dat als je dezelfde examens nogmaals doet, dit ten koste gaat van je (aankoop)credits op dezelfde manier als dat je een nieuw examen doet, je koopt dus per keer niet per examen.

Pluspunten

Ben in 1 keer geslaagd dankzij wegrijden.nl. De vragen waren moeilijker dan de echte toets maar dit was juist handig.

Bij gevaarherkenning houden aan de werkelijke tijd zodat mensen voorbereid zijn op de korte(re) tijd die je krijgt bij het echte examen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De instructies zijn duidelijk. Een prettig theorie- examen om te oefenen. De inloggegevens zijn ook duidelijk.

Op dit moment kan ik nog geen verbeterpunten bedenken.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

goede examens, alleen vind het raar dat je betaald voor een x aantal examens en dat je die niet kan nakijken als je punten op zijn

gemaakt examens moeten gewoon naderhand ingezien worden, oplichterij noem ik het

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam