Pluspunten

Snel, compleet, praktisch. In 2 dagen leren heel ruim geslaagd door jullie!

0. 4 fout op gevaarinzicht en 2 op kennis. Ik heb niks te klagen over jullie na mijn 1e examenpoging!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Je leert erveel van

Tijdens het voorlezen van de vraag stottert ze stoms,

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er komen veel vragen in voor die je ook in het echte cbr examen krijgt. Maar ik vind dat er ook erg veel vragen voorkomen die je in de theorie boeken niet terug vind. Deze vragen krijg je ook niet tijdens het echte examen. 1 voorbeeld is bijvoorbeeld hoe rijd je een berg op. Dat soort vragen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goeie theorieexamens om te oefenen.

Teveel spammails

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel fijn programma veel van geleerd.

Vind het alleen wel een groot minpunt dat je de oefen examen die je alhebt gedaan niet nog een keer kan oefenen en dat het dan weer 1 examen kost. Als dat zou veranderen zou ik het echt een topper vinden, want je leert veel beter als je hetzelfde examen meerdere keren kan maken.

Pluspunten

Goede voorbereiding op het theorie examen

Sommige vragen kwamen er 2x in voor met een ander antwoord en sommige foto's waren van slechte kwaliteit of erg onoverzichtelijk.

Pluspunten

1 dag voor het theorie examen een pakket gekocht met 10 oefenexamens. Ik had helemaal niet geleerd maar wegrijden.nl heeft het waar gemaakt volgende dag direct geslaagd.

Geen

Pluspunten

10/10! Kreeg de theorie examens gelijk, en ze zijn echt super goed! Mijn complimenten!

Wel een beetje duur.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Examens zijn nuttig voor theorie

1. wanneer je een rijexamen koopt kun je deze slechts 1 keer maken daarna moet je opnieuw betalen. Vind ik persoonlijk belachelijk. 2. veel verschillende examens kopen heeft bij wegrijden.nl geen zin omdat heel veel van de vragen bij de examens hetzelfde zijn (zelfde plaatjes / vragen met hele kleine aanpassingen) hier leer je niet zo veel van

Pluspunten

Duidelijke website Snelle afhandeling van bestelling Goede betaalmethoden Mogelijkheid tot contact

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Werkt makkelijk

Mag goedkoper en als je een probleem verhelpt gebruik dan niet teveel verschillende mensen

Pluspunten

Fijne lay-out, alles is erg duidelijk. Vraagstellingen van de examens zijn erg fijn, een goede voorbereiding voor mijn theorie examen.

- (Tot nu toe nog geen)

Pluspunten

Geen negatieve punten

Geen

Pluspunten

Van alle examens die ik heb geprobeerd vond ik deze het meeste op het CBR-examen lijken. De site is duidelijk en snel, inloggegevens waren meteen binnen.

Kleine overlap tussen de examens.

Pluspunten

Prima instructie. Eindelijk gehaald. Aanbevolen bij medeslachtoffers

Oefenvragen ook interactief maken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede vraagstelling

De plaatjes laadde heel sloom waardoor de 8 sec veel te kort waren!

Pluspunten

Moeilijker dan het echte examen, zo zit je op je echte examen er veel ontspannender. Overzichtelijke pagina, je weet hoeveel toetsen je nog kan maken, welke je gehaald hebt en je kan de toetsen terug bekijken.

Dat de vraag meteen weg gaat, als je op een antwoord hebt geklikt en niet nog even kan controleren.

Pluspunten

Duidelijk en leerzaam

Meerdere pakket mogenlijkheden (ruimer aanbod)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Examen moeilijker dan cbr theorie

Terugkomende vragen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mogelijkheden tot oefenen van examens

Ik kreeg op mijn theorie examen vragen die echt nergens in het boek stonden. De meeste oefenexamens komen de zelfde vragen terug. Dus ik had graag gezien dat er breder gekeken werd met meer oefen vragen. Verder vind ik het schandalig dat ik echt heel goed geleerd heb alle 20 oefen examens gemaakt heb en allemaal makkelijk gehaald en vervolgens pas mijn derde theorie examen haal. Dit kan niet kloppen toch? Ik had nog gemaild voor geld terug garantie maar net niet het juiste pakket geen excuses of andere oplossing geboden

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam