3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Super ! Heel veel vragen kwamen in het cbr examen voor

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heel jammer dat je een examen maar eenmaal kan maken, dit zou minimaal twee keer moeten kunnen dan leer je er veel meer van. Ook is het raar dat wanneer je wel een examen twee keer maakt er van je totaal aantal examens een afgaat. Dit vind ik erg slecht, vooral omdat het ook redelijk duur is als je maar 20 examens hebt.

Pluspunten

werkt goed

examen 4 vraag 21: toelichting klopt niet

Pluspunten

Veelzijdige en goede vragen, goede en duidelijke interface

Geen

Pluspunten

Goede gelijkenis met het echte examen. Wel examen in 1 x gehaald, zeker mede door deze 10 oefenexamens!

Kom toch wel wat dezelfde vragen tegen. Sommige vragen zijn erg arbitrair: waar moet je extra goed opletten..?

Pluspunten

Examens lijken exact op het echte theorie examen. Volgens mij kwamen er zelfs vragen terug in het echte examen die ik hier heb geoefend. Vragen zijn wel lastig, heb geen enkel tentamen gehaald via deze oefeningen maar het echte examen gelukkig wel. Dat is een positief punt, want dan ben je voorbereid op het ergste.

Jammer dat je een examen maar één keer kunt maken. In principe koop ik gewoon 10 examens en dan verwacht ik ook dat deze gewoon van mij zijn, ipv dat er punten worden afgeschreven.

Pluspunten

Top website. Snel en gemakkelijk. Theorie in 1x binnen na het oefenen van examens. Vragen komen enorm veel overeen met hetgeen je op 't examen krijgt.

Pluspunten

mooie uitgebreide webside

Pluspunten

De vragen zijn van een goed niveau, hierdoor voelde ik me goed voorbereid. Tevens waren de motivaties per vraag helder en zeer leerzaam. De dag na mijn oefenexamens had ik ben ik, bij de derde poging, voor mijn theorie geslaagd.

Pluspunten

ik vind dat jullie goed de fouten motiveren, en jullie maken de oefentoetsen moeilijker dan het officiële examen waardoor het daardoor meevalt op het examen

Pluspunten

laagdrempelig, goede servers geen problemen met online verwerken van de data. Duidelijke info, vragen en antwoorden. met deze online (motor) cursus in 1 keer geslaagd logisch blijven denken is aan te raden.

niet te snel met beoordelingsmails komen laat eerst de cursist zijn online cursus voltooid hebben

Pluspunten

Top! In een keer geslaagd met deze oefentoetsen.

Als je een toets opnieuw wilt doen , dit niet van je tegoed afgaat. Die toets heb je al gedaan, dus zou raar zijn als dit van het tegoed af zou gaan.

Pluspunten

Het fijne is dat er bij foute vragen ook wordt uitgelegd waarom. Hierdoor krijg je ook inzicht in hoe je moet denken in een verkeerssituatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Overzichtelijk makkelijk en simpel.

Tijdslimiet op theorie-examens vind ik een beetje overdreven voor een pakket van 50 euro.

Pluspunten

-Snel -Betrouwbaar -Vergroot de slagingskans aanzienlijk -Vrij goedkoop

-Gekochte examens 1x over kunnen doen zonder dat het tegoed minder wordt. Zo kunnen cursisten kijken of ze daadwerkelijk alles nog weten op het einde. Dan zou de beoordeling een 10 zijn.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Fuk you Ik vind de irritant web site in my life U stolen money....

xxxxxxxxxxxxxxx all is xxxxx

Pluspunten

Prima uitdagende vragen (moeilijker dan werkelijke theorie-examen)

Betaling liep niet goed, maar dubbele betaling werd netjes teruggestort.

Pluspunten

Totaal niet up to date qua vragen, en vervelend in gebruik!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Door deze examens geslaagd, het is een goeie oefening.

tijd door laten lopen als je antwoord al heb ingevuld en dat je dan zelf op volgende moet klikken. Net zoals bij CBR examen

Pluspunten

Vragen die ook op het examen komen en met tijdklok

Zorg dat mensen een al gemaakt examen opnieuw kunnen maken (zonder dat dit van hun tegoed examens afgaat)

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam