2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede vragen die ook in het theorie examen terug komen

Zodra ik de oefentoetsen maakten gaf die vaak aan dat ik hem niet gemaakt of voldaan had waardoor ik ook de antwoorden niet kon zien. Daarnaast gaf hij soms antwoorden van andere oefentoetsen.

Pluspunten

De theorie toetsen hebben mij goed geholpen! Ik had er twintig gekocht. De vragen zijn pittiger dan het theorie examen zelf. Van de twintig examens was ik er maar voor één toets geslaagd. Hierdoor was ik wel wat sceptisch of ik het examen zou halen de volgende dag. Maar alles is goed gekomen, had er slechts vier fout!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

b

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Makkelijke service, intuïtief gebruik van site en producten.

Producten zijn te eenzijdig, te veel herhaling in het aangeboden materiaal. De prijs die wordt betaald zou betaald moeten worden om te leren om het theorie-examen te halen, niet om een wat beperkte selectie oefenopgaven te maken.

Pluspunten

Goede examens en prima prijs

Mogelijkheden om bijvoorbeeld alleen kennis en inzicht vragen te doen. Dat zijn de vragen die moeilijk zijn en waar ik oefening in nodig had. Nu betaal ik ook voor de ander terwijl ik die niet gebruikt heb

Pluspunten

Duidelijk en overzichtelijk. Snelle klantenservice. Hierdoor in een keer mijn theorie motor gehaald!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

overzichtelijke site en mogelijkheid om te oefenen

zorg dat tussen betaling en ontvangen van de benodigde materialen en codes er geen storingen zijn.

Pluspunten

Geslaagd! De 5 examens zijn een mooie hoeveelheid om te oefenen. De avond ervoor en 's ochtends 2 x 5 proefexamens gemaakt en daar kwamen vragen in voor die ik kreeg op de echte theorie. De gebruiksvriendelijkheid is vele malen beter dan wat het CBR ervan heeft gemaakt.

Ik had op een moment door dat het eerste gedeelte, gevaarherkenning, wel moest lukken. Ik wilde dus van veel proefexamens de inzicht- en kennisvragen maken. Het zou fijn zijn als je direct naar dat gedeelte kon gaan, nu moest ik mij door gedeelte 1 heen klikken.

Pluspunten

Goede examen, zelfde stijl als theorie. Makkelijk betalen.

Redelijk duur, en sommige vragen zijn raar. Aantal komen ook in elk examen voor. Daarom wel goed naar niet perfect

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Uitleg bij de opgaven heel fijn!

Sommige oefenexamens stopten voortijdig! Konden niet meer opgestart worden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onduidelijk

Pluspunten

Goede duidelijke examens

Pluspunten

Vragen gelijk aan het CBR, hierdoor ben ik geslaagd. Goede motivaties bij vragen.

Kost wel veel geld, andere bedrijven doen het met tijd en dan ben je veel voordeliger uit! Ook kon een vriendin van mij bij een ander bedrijf op onderwerp oefenen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel schakelen, geen oplichterij, heb mijn examen gehaald mede dankzij jullie oefenexamens!

Duidelijkere plaatjes en minder dezelfde vragen gebruiken.

Pluspunten

Duidelijke uitleg

Mijn zoon vergeet soms uit te loggen - wat gebeurt bij inactief inloggen? Als ie t 1x vergeet is de tijd op. We hebben 10uur gekocht

Pluspunten

Goed en makkelijk te gebruiken.

Pluspunten

Goede inhoud

Pluspunten

Goede motivatie

In het echte examen heb je geen geluid, kun je niet terug naar vragen en ga je niet meteen naar de volgende als je antwoord hebt gegeven. Als je dit aanpast, is het nog realistischer

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Proeftoetsen goed vergelijkbaar met theorie examen.

Sneller reageren op e-mails en overige berichten.

Pluspunten

Lijkt heel goed op de echte test

Er zitten meerdere fouten in de vragen, zoals antwoorden die niet kloppen of plaatjes die wegvallen.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam