Pluspunten

Toptesten! Eerst gezakt voor mijn theorie, daarna de testen van Wegrijden gaan gebruiken en met vlag en wimpel geslaagd voor de toets!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke vragen

De examens liepen vast en na een examen kreeg ik vaak geen uitslag

Pluspunten

Heel veel aan gehad en was binnen 1 x geslaagd

Pluspunten

Dankzij de vele proefexamens geslaagd voor m'n auto theorie!

Soms kwam er een verkeerd scherm na het maken van een theorie examen. Wanneer je bijvoorbeeld klaar was met examen 11 kreeg je het eindscherm van examen 10 die je al hebt gemaakt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

top

geluid bij de examen vragen kan beter

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De vragen komen goed overeen met die van het cbr

Dat heel vaak er staat dat je niks heb beantwoord maar wel heb gedaan en als je een examen afmaakt of gezakt ben en je maakt hem over nieuw blijft het zelfde staan dus genoeg te verbeteren

Pluspunten

fijn systeem om mee te werken en lijkt op het cbr examen

Er staat soms "niet beantwoord" terwijl je dat wel heb gedaan.

Pluspunten

Makkelijk en overzichtelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Website ziet er goed uit en is gemakkelijk te gebruiken

Na het opwaarderen geen bevestigingsmail ontvangen en bleef vervolgens het tegoed saldo op nul staan. Wel was het bedrag van onze rekening afgeschreven. We konden wel inloggen, maar kwamen op een pagina, waar stond dat het saldo nog steeds op nul stond en konden geen examens doen, omdat deze niet zichtbaar waren. Ook de examens van het vorige tegoed waren niet meer zichtbaar. De volgende dag was het saldo bijgeschreven en konden we de nieuwe examens doen. Waarschijnlijk een bug in jullie programma. Het lijkt mij daarom verstandig daar naar te kijken. Graag een reactie van jullie kant.

Sommige vragen kloppen niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zelfde indeling als cbr

Niet werkend met (5) seconden per vraag?? Niveau wat hoger.

Pluspunten

Goede voorbereiding op het theorie examen. De lat ligt hier erg hoog, waardoor het examen zelfs meevalt! Bedankt!

Pluspunten

Duidelijk en makkelijk te gebruiken. heb er veel van geleerd!

soms dezelfde vragen bij de oefenexamens

Pluspunten

Mooie en duidelijke lay-out van de site en de examens

De onderbouwingen van de antwoorden zijn soms de antwoorden maar op een andere manier geschreven. Hierdoor is het nog niet duidelijk waarom juist dat antwoord correct is.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als koop ik 20 examens dan ik wil 20 examens te doen, maar geen 5 of 7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede, duidelijke toetsen die ervoor hebben gezorgd dat ik mijn theorie in een keer heb gehaald.

De registratiepagina kan verwarrend overkomen omdat sommige mensen misschien denken dat je een username, password en code invult en dan gelijk aan de slag kunt, dat is niet zo.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

juiste manier van reclame maken, site zit goed in elkaar

De vragen komen niet overeen met cbr vragen. Op een bepaalde manier gesteld, veel twijfel, zodat je meer examens gaat kopen. Oneerlijk. 9 van de 10 examens niet gehaald, van ANWB alles en examen met 2 fout totaal gehaald.

Pluspunten

Duidelijke lesstof

Pluspunten

Duidelijk aanbod met vragen (proefexamens) die representatief zijn voor daadwerkelijk theorie examen.

Betere lering kunnen trekken uit de gemaakte examens (welke soort vragen heb je het vaakst fout/hoe kan je de volgende examens beter maken).

Pluspunten

Hele duidelijke en handige examenvoorbereidingen die erg goed aansluiten bij het echte theorie-examen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prima examens, duidelijk en representatief voor het officiƫle cbr-examen

jammer dat sommige examens dezelfde vragen bevatten, hierdoor krijg je soms een 'dubbele vraag' die je al eerder in een ander oefenexamen hebt gemaakt (en waarvan je dus het antwoord al weet).

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam