3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prima examens, duidelijk en representatief voor het officiële cbr-examen

jammer dat sommige examens dezelfde vragen bevatten, hierdoor krijg je soms een 'dubbele vraag' die je al eerder in een ander oefenexamen hebt gemaakt (en waarvan je dus het antwoord al weet).

Pluspunten

8 punten

Geen verbetering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goede vragen gelijk aan CBR, hierdoor wel mijn theorie examen gehaald. Veel identieke vragen.

Verbetering van de website en klantenservice. Klantcontact is ver te zoeken. Website zit vol met fouten en foutmeldingen en heb daardoor na twee betalingen geen werkende code gekregen. Na een avond wachten heb ik uiteindelijk toch een code gekregen op zaterdag avond wat dan weer wel netjes was. Vervolgens heb ik niets meer gehoord (maandag / dinsdag) na het weekend.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Er wordt gezegd dat je gelijk na de betaling kan beginnen met oefenen, maar bij mij deed de toegestuurde code het niet. Ik had de bundel van 10 oefenexamens gekocht waar als tip bij stond deze te nemen als je de volgende dag het examen had (en dit had ik ook). Maar toen werkte de code dus niet en toen heb ik geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf maar de telefoon werd niet opgenomen en er werd de volgende dag pas teruggemaild met een nieuwe code, maar hier had ik inmiddels niks meer aan omdat mijn examen al bijna was. De tijdsregeling bij de theorie proefexamens hier is anders dan op het examen. Je krijgt op het echte examen namelijk een bepaalde tijd per vraag en bij deze oefenexamens krijg je 30 minuten voor alle vragen. Dit kan erge verwarring scheppen tijdens het examen en je krijgt geen reëel beeld of je de stof beheerst.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

duidelijke site, werkt prettig

na het invullen van een oefenexamen moet ik de pagina vernieuwen om de juiste uitslagen te kunnen. dat is vervelend.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goed om te gebruiken help je met slagen

Pluspunten

Duidelijk en het lijkt op het werkelijke examen

Pluspunten

In een keer gehaald de examen vragen kwamen overeen met wat er bij de cbr werd gegeven.

Misschien een modernere user interface

Pluspunten

In tegenstelling tot andere dingen die ik heb geprobeerd, genoeg variaties in de vragen.

Pluspunten

Door jullie in 1 keer geslaagd, dank hiervoor!!!

Pluspunten

alles!

Pluspunten

Oefen examens zijn erg goed. De motivatie functie heeft daarbij de meeste waarde. Interface en gebruikersvriendelijkheid zijn zeer goed.

Ik vind het te veel te duur. Het is geen modern verdienmodel als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Spotify en Netflix. Elk examen kost meer dan een euro en als ik het opnieuw wil maken moet ik het nog een keer betalen. Dat voelt erg overdreven, zeker gezien de waarde van een examen een stuk minder is de tweede keer. Persoonlijk zou ik het prettiger vinden om bijvoorbeeld 10 euro te betalen voor een week toegang. Dat zou nog steeds stevig zijn, maar dan kan ik het in ieder geval zo veel gebruiken als ik wil ter voorbereiding van mijn theorie examen. Als ik het nu veel wil gebruiken ben ik zo 20-25 euro kwijt. Dat is echt te duur voor een geautomatiseerd systeem.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

geeft goed weer wat voor vragen kunnen worden gesteld bij het CBR

Herhaalt zelfde vragen vaak

Pluspunten

Hele handige tentamens!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Proefexamens werken goed Examens zijn accuraat

- Duidelijker vermelden dat de Theorie module een soort samenvatting is, de volledige theorie leer je niet zonder boek of uitgebreidere theorie. Wat doen aan de ondersteuning van browsers, hij werkte wel op mijn desktop op chrome maar niet op mijn werklaptop (IE).

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

des oefenen was goed en begrijpelijke

allleen de tijd die jullie geven vind ik te weinig

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Misleidend

Prijzen vermelden voordat je de reservering maakt, bij het cbr betaal je €31, jullie zijn oplichters!

Pluspunten

Goede oefening voor theorie-examen en goed vanwege de onderbouwing bij de fouten die je maakt.

Je kan niet pauzeren

Pluspunten

Examenvragen zijn lastiger dan echt theorie examen, waardoor echt examen makkelijker lijkt.

De tijden van de vragen even lang laten duren als de vragen van het echte theorie examen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Door de oefenexamens te maken heb ik goed kunnen leren. Ik ben in 1 keer geslaagd!

Ik had problemen met oefenexamens erbij kopen nadat mijn 5 op waren. De bankpagina laden niet. Heb veel moeite moeten doen om alsnog 5 examens erbij te kunnen kopen.

Pluspunten

Lastige examens, maar hierdoor wel erg goed kunnen oefenen! In een keer geslaagd!

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam