praktisch

zeer handig om mee te leren, divers in oefenmogelijkheden, ik kan alleen niet bij de oefeningen als ik aan het speedleren ben en overnieuw moet inloggen

Je kunt heel snel starten en het is zeer gebruiksvriendelijk!

Grote variatie in vragen, duidelijke vraagstelling, heel gebruiksvriendelijk. Uitleg van foute antwoorden is heel helder. Wij zijn positief!

Je kunt heel snel starten en het is zeer gebruiksvriendelijk!

Grote variatie in vragen, duidelijke vraagstelling, heel gebruiksvriendelijk. Wij zijn positief!

Best mooi

Ik heb er plezier van

Mooie programma leerzaam

Cursus incompleet en geen service

Ik heb voor mijn motor theorie gebruik gemaakt van de cursus van wegrijden.nl. Echter is deze cursus incompleet en verouderd, in het cbr examen krijg je vragen die niet in de cursus staan van wegrijden.nl. Vervolgens stuur je hier netjes een mail over en word je genegeerd. Weggegooid geld dus.

Very helpful

Very helpful for your exams, i recommended! And cheap also

ik vond het prima geregeld allemaal!

Had van te voren per mail uitgebreid informatie en uitleg gehad wat heel fijn is hoe het die dag van het examen gaat. De dag van het examen bij binnenkomst klopte alles, examen doen en fijn dat je meteen de uitslag hebt.

Goed en leuk

Ik vind het goed Leuk idee online theorie oefenen Ben erg blij mee

de beste website ooit

Heel fijn om te controleren of je de theorie kent en ook begrijpt

Gaat heel goed

Het werkt fijn Het werkt snel

Erg duidelijk uitgelegd en werkt er makkelijk door heen.

Ik vind het erg duidelijk met de filmpjes die er bij zitten! En plaatjes. Ook zijn het elke keer korte stukjes tekst waardoor je er goed door heen leest en het leuk blijft.

Slecht

Heel onduidelijk aangeven hoeveel toegang je krijgt op de theorie examens

Slechte kwaliteit

De vragen zijn helemaal niet representatief van de échte CBR examen. €7,50 kwijt voor niks!!!

onwijs slecht totaal niet gelijk aan cbr exames

Waardeloos dit, ik heb mijn geld verspild aan een van jullie pakketten, vervolgens alle proef exames fout gedaan maar nogsteeds geslaagd in een keer. Bedankt voor niks!

Heeft me erg geholpen met de theorie leren

De vragen komen erg overeen met de theorie die in mijn boek staat. Omdat het per hoofdstuk en boekjes appart staat is het makkelijk terug te vinden en nog maals over te lezen. Ik moet helaas voor de 2e maal op voor mijn theorie dus wat extra tijd zal voor mij van pas komen Mvg

Erg blij mee

Door deze proefexamens weet ik nu wel waar ik meer aandacht aan moet besteden.. Dus nu weer hard leren en volgende week weer proberen.. Er blij met deze mogelijkheid.

Pomocne

Testy bardzo przydatne przed egzaminem, mogłyby być bardziej urozmaicone i bardziej podobne do najnowszych testów.

• Poleciłbyś nas? Tak

Goed les matriaal goede uit leg en infomatie

Ik heb tot nu toe goede lessen dr bij geleert goed Advies is het halve werk

Very helpful to pass exam

If one can create time through this questions and answers, even you are not so good in Dutch. For sure, you will pass the Exam. Very excellent organised.

Prima examen, maar slechte service

22,5 betaald ipv 7,5. Geen reactie

Voor de online leren fan, geweldig!

Ik had met spoed module 1 voor rijbewijs c modig. Snel besteld, snel op de mail. uitgebreide oefenvragen en veel oefentoetsen! Ik raadt dit iedereen aan. En voor de prijs hoef je t zeker niet te laten

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam