Pluspunten

de oefen examens misschien iets goedkoper maken

niks

• Kwaliteit

Pluspunten

Het heeft mij zeker geholpen om in 1 keer te slagen voor mijn theorie examen voor de motor. Mooie proefexamens die goed overeen komen met het echte examen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Van de 19 examens die ik had gemaakt, ben ik bij 4 examens geslaagd met nooit minder dan 3 fouten. En bij gevaarherkenning meestal boven de 10 fouten. Ik ben geslaagd met 2 fouten en 3 fouten bij gevaarherkenning. De vragen die in de oefen examens zaten waren niet echt goed overeenkomend met wat ik bij het CBR kreeg. Gelukkig had ik een dvd van een ander bedrijf waarmee ik alles geleerd heb. Deze examens hebben daar grotendeels niet echt een steentje aan bijgedragen en hebben me alleen maar onzeker gemaakt.

2 sterren: slechter dan verwacht

Elk oefenexamen moet uniek zijn. Het werkt niet als er meerdere vragen in meerdere examens voorkomen. Daarnaast, ga zuiverder om met tijdsdruk en laat het een echt cbr theorie-examen lijken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Werkt snel

Weet ik niet

• Kwaliteit

Pluspunten

Snel reactie bij vragen

• Kwaliteit

Pluspunten

Duidelijke dia`s, up-to-date, niet duur

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Betaling verliep soepel. Website werk ook goed onder safari/osx. Website is intuïtief. Inhoudelijk kwamen vragen sterk overeen met CBR-vragen.

JULLIE MAILEN MIJN WACHTWOORD PLAINTEXT TERUG! Ik verdenk jullie ervan mijn wachtwoord ook plaintext op te slaan. Bij veel antwoorden is de motivatie een parafrasering van het antwoord als stelling, zonder toegevoegde informatie. Voorbeeld: Moet je hier de voetganger voor laten gaan? ja / nee motivatie: nee, je hoeft hier de voetganger niet voor te laten gaan. ... Zo'n motivatie is zinloos. Beter was geweest: ja, de voetganger loopt weliswaar op een voorrangsweg maar is geen bestuurder.

Pluspunten

Gemaakte vragen dat deze nog eens met geluid te bekijken zijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

weinig positiev

veel vragen hadden overeenkomsten, de vragen waren niet het zelfde met cbr vragen

• Kwaliteit

Pluspunten

Ik kon gelijk beginnen met de examens na het betalen Bij elk examenvraag uitleg

Duidelijkheid over hoeveel examens je nog tegoed hebt. Bij mij klopte het tellertje niet

• Kwaliteit

Pluspunten

Erg realistische proefexamens, zijn iets moeilijker dan op het echte examen. Was in 1x geslaagd!

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik kan de oefenvragen niet aanklikken op de PC, waardoor ik ze met de hand moet opschrijven en daarna controleren

Pluspunten

Top in 1 x geslaagd mede dank van jullie oefen examens, ik ga ze voor.mijn vriendin ook aanschaffen (auto)

• Kwaliteit

Pluspunten

De site werkt erg prettig en het oefenen is overzichtelijk

Recenties plaatsen bij de verschillende producten

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede,overzichtelijke cursus,goed helder en logisch van opzet,echt niet moeilijk zeer goed te doen en helder,doe je oeven examen met de online theorie cursus,en je zou enkele vragen fout hebben,wordt ook uitleg gegeven wat je fout hebt gedaan met duidelijke voorbeeldvragen,dit bevorderd je verkeers inzicht echt enorm!aangezien je de vragen vanaf het eerste moment ook echt begrijpt,moet ik zeggen dat het een erg goede online theorie cursus is,niet alleen volledig is maar waarmee je ook echt heel snel een goed resultaat haald,cursus gaat niet snel vervelen,is duidelijk en transparant,en niet langdradig,heb met een dag of vier echt goed oefenen,dan ook mijn theorie de eerste keer gehaald,examinator was n beetje verbaast,stond nl na n minuut of vijf alweer buiten! aanrader!echt!

Bij een serie oefenvragen worden tegen de driehonderd vragen gesteld,dit is overduidelijk teveel en te lang,gelieve in blokken te verdelen.....verder kreeg ik een cbr vraag die in zijn geheel niet in de online cursus terug kwam nl een op de rechterzijde in een lange parkeerstrook geparkeerde motor met zijspan,aan de linker zijde een blauwe streep,met de vraag of op de motor met zijspan een parkeerschijf geplaatst moest worden......kan me overigens geen enkele cbr motorrijbewijs vraag voor de geest halen,met betrekking op parkeren parkeer kaartjes of parkeer schijven..... verder zijn bij enkele vragen geen voorbeeld situatie foto's of voorbeelden,hetgeen wel zou moeten.... Verder een erg goede cursus,met een logische indeling die je betrekkelijk makkelijk en ook snel kunt volgen,ikzelf heb de theorie examen motor a1 echt binnen 5 minuten bij het cbr gemaakt,eerste keer geslaagd! aanrader!

• Kwaliteit

Pluspunten

Ik kon al beginnen ook al was t nog helemaal niet mijn tijd. het was erg efficiënt en snel. en geautomatiseerd, dit was erg fijn. ook was alles erg duidelijk aangegeven

nee

• Kwaliteit

Pluspunten

prima hulpmiddel om te leren voor het theorie examen van de motor

Pluspunten

De directe levering is een positief punt

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam