• Kwaliteit

Pluspunten

Het is een goede oefening voor je examen

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goeie vragen waarbij alle onderdelen van het motorrijbewijs goed aan bod komen. Prettig dat motivatieknop bij elke vraag aanwezig is.

Vervelend dat als je alle examens gedaan hebt, je ze niet nog een keer kan doen omdat je tegoed op is. Je hebt ze immers toch gekocht! Toen mijn tegoed op was en ik nog rustig de fouten maar ook goede antwoorden wilde doornemen examen 20(laatste examen), kreeg ik bij elke vraag die ik bekeek de pop up om meer examens te kopen. Erg irritant omdat je dan nog niet eens klaar bent. Maak liever een knop waar je zelf op kan drukken als je oefenexamens wilt bijkopen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Het werk echt want ik ben na dat ik dit heb gedaan meteen geslaagd super goed dus!

De prijzen mogen wel wat minder duur.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

erg onduidelijk, de ene keer fout vanwege gas los of remmen.

Pluspunten

Goede kwaliteit en uitleg op jullie site

• Kwaliteit

Pluspunten

Komt erg overeen met het echte cbr, je kan goed oefenen.

Wel erg duur voor een paar examens, wat goedkopers maken en dan zullen meer mensen de site gebruiken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Oefen examens moeilijker dan officieel examen dus je bent goed voorbereid.

Over het tweede en derde deel van de examens mag je 30 min doen en zit er geen tijdslimiet aan 1 enkele vraag. Bij het officiele examen is dit niet het geval en is er wel een tijdslimiet. Voor het oefenen met tijdsdruk zou het goed zijn om een tijdslimiet per vraag in te voeren!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed om te kunnen oefenen

Irrelevante vragen

• Kwaliteit

Pluspunten

Ik heb de oefeningen gekocht een dag voor dat ik mijn theorie examen had. Ik was al 3 keer gezakt en was dus erg zenuwachtig. Naar 11 oefeningen te hebben gedaan had ik in eerste instantie wel alles fout maar door te kijken wat ik fout had heb ik veel kunnen onthouden en kwamen deze examen overeen met het cbr examen en heb ik het gehaald.

Dat je eventueel dezelfde oefening opnieuw kan doen wat je fout hebt gedaan.

• Kwaliteit

Pluspunten

Door veel dezelfde vragen als in het echte examen ben ik geslaagd.

Iets goedkoper is altijd fijn

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

-makkelijk te bestellen -snelle website

-prijs -vragen zijn verouderd

• Kwaliteit

Pluspunten

De vraagstelling komt redelijk overeen met het daadwerkelijke examen van CBR.

Meer variatie in de vragen zou fijn zijn. Bij sommige oefen examens kwamen de zelfde vragen terug.

• Kwaliteit

Pluspunten

je leert je theorie op een niet zo'n hele saaie manier en de oefenexamens bevatten bijna dezelfde vragen als de vragen die op de echte toets terugkomen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

login is makkelijk

niet zulke domme vragen erin zetten die je toch niet nodig hebt want jullie doen net of het examen zo moeilijk is dat niemand het kan halen!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Examenvragen zijn exact zoals je ze op het examen kunt verwachten.

Veel vragen worden in meerdere examens herhaald.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goeie vragen, met ondersteuning van beeldmateriaal. Met name vragen zoals 'met welke rem moet je hier remmen?', 'de brommer slingert, waar komt dat door?' en vragen over het onderhoud van de brommer. Deze vragen kwamen namelijk, voor het grootste gedeelte dan, niet voor in mijn theorieboek van Vekabest.

Meer verschillende vragen opstellen. Ik had namelijk regelmatig examens waarbij ik veel dezelfde vragen kreeg als in examens die ik al eerder gemaakt had. En dus het antwoord kende in plaats va wist.

• Kwaliteit

Pluspunten

in 1 keer geslaagd! dankzij de goede voorbereiding! dankF

• Kwaliteit

Pluspunten

Ik dacht ik vul dit pas in als ik op examen ben geweest, en ja! Fantastisch! Dankzij wegrijden.nl ben ik in één keer geslaagd! Ik had eerst de hele ANWB-cursus gedaan, daarna jullie gevonden, en toen bleek dat ik niets (nagenoeg niets nuttigs in elk geval) geleerd had van die eerste cursus. Door steeds door de twintig examens te ploeteren en alle motivaties door te nemen op wegrijden.nl, heb ik het in no time toch onder de knie gekregen. Heel veel dank derhalve!

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam