Ideaal als controle

Heel fijn om te controleren of je de theorie kent en ook begrijpt

Aan begin had ik er meer fou en nu minder het gaat steeds beter

uitstekend

veel examens, en zoals bij het cbr

fantastisch product exames

helaas had ik langer de tijd genomen maar de examens zitten goed inelkaar ook daadwerkelijk wat ik op CBR kreeg maar ik had maar 5 examens beoefend, dus advies zeker de uitgebreide pakket pakken vollop in de examens gaan dan haal je het gewoon gierig zijn geen optie want het kost al geen drol.

Erg professioneel

Goed, beknopt, veel informatie, makkelijk te volgen & slimme vragen.

Fijn

Het is een fijn progamma de uitleg is duidelijk en het gaat ook. Nog eens vlot wat wil je nog meer en het is goed koop als je ziet wat je er voor terug krijgt

Very good practice exams

I would recommend this site for a thorough practice if you are planning the cbr test. The questions are comparable to the actual test. They also have a set of recommended practice questions which helps a lot.

Super cursus

Duidelijk instructies, makkelijk aan te maken. Echt een aanrader.

Goede en moeilijke vragen

Omdat de vragen zeer uitgebreid en moeilijk Ben ik beter voorbereid op mijn theorie examen.

Prima site voor examenvoorbereiding.

Ik vind de tests erg leuk, het belangrijkste is dat er tijdens de test een tijdcontrole is en uitleg over de gemaakte fouten. Ik hoop echt dat ik dankzij “Wegrijden” het examen bij de eerste poging zal halen.

Ik zie door middel van wegrijden.nl de verbetering in mijn kennis. Ik slaag aldoor nog net niet, maar de vragen geven mij een goed inzicht van wat ik kan verwachten bij het cbr theorie examen.

Zeer slechte

Ik kan alleen 10min de boek lezen. Veder kan je alleen maar examen oefenen heeft geen zin

Duidelijk

Mooi leer platform

Erg goed

snel en overzicht

op een snelle en makkelijke manier de theorie leren

Too

Niks meer om toe te voegen

De vragen zijn altijd duidelijk gesteld ,ik voel me altijd in zo’n echt CBR examen. Ik krijg altijd de benodigde feedback bij mijn fouten en volg de aangegeven studieadvies ter verbetering van mijn fouten.

superr

ze super goeie examens die echt vergelijkbaar zijn met het cbr, deze examens zijn het geld sowieso waard!!

Goede

Simpel en duidelijk ik hoop dat ik geslaagd van eerste keer

Goeie site

Duidelijk uitgelegd

Heel fijn

Goede vragen

Studeren wegrijden.nl

Je kan makkelijke zelf studieren via online Zonder cursus makkelijkerlere.

goed aleen een beetje aan de dure kant

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam