Pluspunten

Zeer goeie oefentoetsen, hetzelfde concept als het echte theorie-examen.

Wellicht een tijdslimiet op de kennis en vaardigheden vragen. Hier kon je vrij lang over doen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede online examens geoefend! De vragen komen niet dubbel voor dus allemaal uitstekend om deze site uit te kiezen om te oefenen voor het theorie-examen!

• Kwaliteit

Pluspunten

In 1 keer geslaagd voor theorie dus het leren van jullie cursus heeft top gewerkt!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Reactietijd, prijs, de examens

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede kwaliteit, vragen overeenkomstig CBR (motor) examen. Prijs wel iets aan de duurdere kant.

Prijs iets verlagen.

• Kwaliteit

Pluspunten

het feit dat het er een maand op blijft staan,direct mee aan de slag kunt.

nadelig is het bericht steeds maar weer in beeld dat het tegoed op is.Dat weet ik zelf ook wel.

• Kwaliteit

Pluspunten

Erg realistiche toetsen, ze hebben me goed geholpen

Soms wat herhaling in de verschillende toetsen Misschien zoals op het examen dat je niet terug kan om een vraag opnieuw te beantwoorden, zou handig kunnen zijn

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede examens maar ik heb beter gezien

Organisatie website

• Kwaliteit

Pluspunten

Positive

Tips

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- handig om te oefenen voor je theorie-examen, met name voor het inzicht en om instinkers op je examen te voorkomen (sommige vragen komen bijna letterlijk terug op je examen).

- in tegenstelling tot het echte theorie examen heb je per vraag onbeperkt de tijd. het zou beter zijn om per vraag dezelfde bedenktijd aan te houden als de tijd die je op het theorie examen krijgt. - sommige antwoorden uit de oefenexamens komen niet overeen met de theorie in het boek. Andere antwoorden zijn discutabel of onduidelijk. - bij het nakijken van het examen kun je een toelichting op het antwoord vragen. soms is te toelichting summier.

• Kwaliteit

Pluspunten

Helder en duidelijk

• Kwaliteit

Pluspunten

Website werkt plezierig Vragen lijken mij voldoende actueel

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Vragen zijn goed. Maar wel steeds dezelfde....

Ik vind dat er nog genoeg verbeterpunten zijn. Ik koop voor 10 euro 20 examens, en wat krijg ik: alleen maar dezelfde vragen?! Ik vind dit niet netjes om voor dit geld, zoveel dezelfde vragen voor te schrijven. Dan staat er ook nog op basis van CBR, nou het CBR heeft mij misschien 1 zo een vraag gegeven. Ik vind dat jullie of een grotere databese moeten maken of minder geld er voor moeten vragen. Onbegrijpelijk.

• Kwaliteit

Pluspunten

Het niveau is ook echt zoals het examen, misschien nog wel lastiger! Als je er 10 oefent kan je sowieso in 1 keer slagen

De tijd die gegeven wordt bij gevaarherkenning is te lang.

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede methode, in een keer geslaagd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik kocht hier 5 theorie examens, deze waren overzichtelijk en aan het eind kon ik mijn vragen terug zien en kijken wat ik goed en fout deed.

Bij het kopen van 5 theorie examens stond er nergens dat ik 5 ''punten'' kocht ipv 5 examens, dus ik kon een examen bijv. niet weer doen zonder een ''punt'' te verliezen. Want daarna kon ik maar 3 nieuwe examens doen. Het is niet zo dat als je 5 examens koopt, dat je deze gewoon hebt en opnieuw kan doen zo vaak je wilt. Dit was een zeer misleidende koop. Daarnaast was het laatste theorie examen precies zelfde als het gratis proefexamen, dus deze kan iedereen op de site doen zonder te betalen... Dus ik heb in feite voor 4 examens betaald ipv 5. Ook niet fijn. Dus tja, over het algemeen prima examens, kan je goed mee oefenen, maar de manier van het zakendoen is bagger.

• Kwaliteit

Pluspunten

Gevarieerd vragen op dezelfde stijl van het echte examen. Ik kreeg zelfs een vraag in mijn examen precies gelijk op één van de oefenexamen. Dezelfde plaatje en tekst! Heel erg goed. Ben blij dat meijn examen heb gehaald :).

Vind in prima zo.

Pluspunten

Alleen maar goed, heb het op de rijschool aan iedereen aanbevolen.

Per vraag een tijd instellen net als CBR

• Kwaliteit

Pluspunten

Examen gehaald door het bedrijf! Super fijne vragen, hierdoor goed kunnen leren. Fijn besturingssysteem.

Als het krediet op is, wordt er elke keer gevraagd of je het wilt opwaarderen, heel irritant. Dat kan wel minder. Verschillende examens bevatten toch dezelfde vragen, ook vervelend.

• Kwaliteit

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk

Kosten voor het opnieuw doen van een test slaat nergens op.

• Kwaliteit

Pluspunten

Examens zijn veel moeilijker dan in het boekje dat je bijv. Van je rijschool krijgt. Maak gewoon alle examens dus ong ~20 en dan zou je het makkelijk moeten kunnen halen! Heb het in 1 x gehaald, had 3 dagen van tevoren geleerd, en dit heeft me denk ik gered.

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam