Top site!

Werkt goed, heeft mij echt geholpen!

Super goed

Makkelijk en overzichtelijk

Helemaal slecht

Dieven. Ik betaald en verwachte een Engelse pakket, heb ik in plaats een Nederlandse pakket ontvangen.toen belde ik hen, en zeiden ze " je zal je geld terugkrijgen" daarnaast sturen ze me een bericht eisen dat ik opnieuw een andere pakket kopen voordat mijn geld kan teruggestuurd wordt. leugenaars

Oke

Het is jammer dat je moet zwemen in overbodige leerstof, het zou beter zijn ook voor wegrijden.nl en ze zouden meer klanten krijgen als de stof zou verduidelijkt worden, en enkel de stof op de site aanbieden dat nodig is en de overbodige er uitlaten.

niks te veel alles is prima en voldoende en duidelijk uitgelegd je mist niks en hierdoor ga je snel door de theorie met voldoende kennis

Als op het examen

De manier van proef examens maken is net Als op het examen. En de theorie is erg duidelijk en uitgebreid.

Super handige site

Ik had een theorieboek gekocht, maar had moeite om zoveel uit mijn hoofd te leren.. dus toen heb ik de theoriehoofdstukken op deze site doorgelezen en 10 oefenexamens gemaakt, waarna ik geslaagd ben voor mijn theorie examen!

makkelijk en goed overzichtelijk

Kan zo makkelijker de theorie leren, achter de computer is het voor mij goed overzichtelijk

20 examens gedaan, theorieboek goed bestudeerd en in 1x geslaagd!

Genoeg diversiteit in de examens, vragen komen goed overheen met dat van het theorie-examen. waar je wat vaker de fout in gaat komen ook vaker terug in nieuwe examens, zo blijf je scherp en kun je actief blijven leren van je fouten. Zeker een aanrader!

Goed en leerzaam progamma

Het progamma is super geschikt voor de trekker theorie en werkt snel ik ga binnen 2 weken nu al mijn examen doen

Alles word goed genoemd en een super snelle methode!

Ik moet volgende week op en heb alle hoofdstukken doorgenomen. Alles super mooi samengevat. Hoop dat ik slaag!!

Een goeie aanrader!

Deze site werd mij aangeraden door iemand en ik ben er erg blij mee! lijkt erg op de echte examens. Ook blijft er afwisseling in de examens zitten.

GEWOON DOEN EN OEFENEN!!! VAN FOUTEN LEER JE!!!

Zie titel

Meer toetsen moet zijn.

Meer vragen stellen.

J

J

4 steren

goede vragen en goede antwoorden duidelijke en uileg

Makkelijke en begrijpelijke text

Ben nu paar dagen aan het leren, op naar het examen

Alles heb je online alles je wat te kort kun je bij kopen

Fantastisch goedkoop

Heel fijn oefenen!

Oefenexamens zijn precies zoals je ze op het echte examen krijgt. Fijn dat je bij fouten de uitleg kan zien, daardoor is het meteen een extra oefening

Goed en leerzaam

Goed veel van geleerd fijn dat je tips kreeg zodat je daar aan kon werken.

Useful and insightful

Very easy to use. There's a couple of things that weren't even on the book so I learned quite a lot! The only thing is that there were a couple of spelling mistakes or they used a wrong word in the questions, it was a bit confusing but you can figure out what they meant. Definitely recommend.

Goed uitgelegd cursus

perfecte leer methode

vind het een goede site waar je makkelijk en snel leert

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam