Gewoon goed

Besteld en goed aangekomen. Ze moeten nog op het dak. Dus even afwachten of alles klopt

Levering snel geleverd. Goede kwaliteit en bij constatering van ontbrekende dop snel nageleverd.

Eén lichtkoepel was beschadigd bij aflevering. Vervolgens hebben ze een nieuwe opgestuurd. Snelle en duidelijke communicatie en een nette afhandeling.

Kwaliteit laat niks te wensen over

De Skylux lichtkoepels 3 stuks voor mijn garage had ik met drie dagen thuis. Goede service via de chat in het weekeinde. We zijn erg tevreden.

gemengde ervaring

De eerste 2 reguliere bestellingen gingen wel prima, maar de helpdesk is teleurstellend. Bij de 3e bestelling wilden ik een ventilatieframe met spindel voorzien van oog, omdat de koepel naast een reeds ventilerende koepel geplaatst wordt. In de handleiding op de website staat dat dit leverbaar is, maar op de website niet. Twee ramen naast elkaar wil ik met 1 slingerstok kunnen openen, niet met 2 verschillende varianten. De helpdesk reageert in eerste instantie niet en na een 2e e-mail kortaf, ze hebben geen zin om extra moeite te doen. Uiteindelijk heb ik de benodigde spindel maar zelf rechtstreeks bij Skylux in Belgie besteld, waar de producten toch vandaan komen.

Voordelig en snel.

Nieuwe lichtkoepel voor onze oude gekocht. Snel geleverd, mooie lichtkoepel. De gaatjes op de hoeken zitten op een andere plaats dan de oude, maar dat is niet zo’n probleem.

Leuke ervaring

De oude lichtkoepel zat er 54 jaar. Er was een barst in de binnenkoepel ontstaan. De maat is 100x100. Met drie schroeven/ moeren in iedere zijde die nog goed los waren te draaien. De constructie in het dak was nog goed. Bij het plaatsen van de drielaags nieuwe koepel kon ik de vier gaten die midden in iedere zijde zaten weer gebruiken met iets langere moer/schroeven. Voor de andere acht gaten gebruikte ik de bijgeleverde zelftap schroeven. De koepel zit er weer prima op.

Hele goede ervaring.

Ik had een te grote koepel besteld en betaald. In het levering proces meld ik hem af en met een paar dagen had ik geld terug.

Snelle inleveren, goede kwaliteit.

Alles liep op rolletjes!

De website was duidelijk, vragen werden vlot via de chat beantwoord en de koepel werd zoals bij het bestellen was beloofd, snel geleverd! Dezelfde dag zat ie op z'n plek! De bezorger was wél te vroeg zodat ik hem niet kon controleren. Gelukkig alles op orde

Kwaliteit 100% en levering snel

We bestelde eerder een platdakraam van Skylux, en hebben onlangs een lichtkoepel besteld. We zijn erg tevreden over het contact per email en chat Service. De kwaliteit laat niets te wensen over.

Niet op juiste dag afgelverd

Geen contact gehad dag voor de aflevering met vervoerder

Ok

Werd op tijd geleverd zoals afgesproken, ook door het transportbedrijf koepel past perfect en de bevestiging helemaal geen probleem .Ik bestel in de toekomst nog bij het lichtkoepeltje.

Goede aflevering alles verliep zeer goed alles derop en deraan

Correct geleverd, netjes verpakt

Goed geleverd en snel.

Goede service en afhandeling.

Erg tevreden

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe lichtkoepel! Het laat veel natuurlijk licht binnen, wat mijn ruimte veel helderder en gezelliger maakt. De installatie was eenvoudig, en het strakke design past perfect bij mijn moderne interieur. Echt een aanrader.

Kapot koepel ontvangen

Pakje goed controleren bij levering !!! Ik heb een koepel besteld. Bij ontvangst was de koerier heel slecht geparkeerd waardoor ik snel getekend heb voor ontvangst. Na een paar dagen hebben we het pakje geopend en hebben we gezien dat er een stuk van één van de hoeken kapot was. Ik heb onmiddellijk een email gestuurd naar de klantenservice die direct geantwoord heeft dat ze niets konden doen voor mij omdat ik getekend heb voor ontvangst en dat ik daardoor akkoord was met de inhoud van het pakje.

Kwaliteit lichtkoepels perfect

Wij bestellen de excellent lichtkoepel van Skylux nu 5 jaar, en een betere lichtkoepel hebben wij nog niet gevonden op het internet.

De levering was prima hij moet verder nog verwerkt worden

precies passend/passende prijs/duidelijke levertijden

alles klopt met de omschrijving en uitleg van maatvoering was ook heel duidelijk en prettig.

Fijne mensen en service

Betaalbaar en super behulpzaam / bereikbaar via chat en telefoon! Mijn zending kwam uit magazijn in Belgie, en dus geen haastklus! Super geregeld allemaal, transport werd netjes aangekondigd. Zou zo weer bestellen

stipte levering, juist wak ik had verwacht.

Conradweg 10

6827 BZ Arnhem

Over Lichtkoepeltje.nl

Lichtkoepeltje.nl is al meer dan 30 jaar het betrouwbare adres voor de beste lichtkoepels en platdakramen. Wij zijn de enige leverancier die 99% uit voorraad rechtstreeks via de fabriek leveren bij de klant. Omdat wij de lijnen kort houden en 7 dagen per week beschikbaar zijn, bieden wij naast de beste service ook de laagste prijsgarantie op alle lichtkoepels en platdakramen. De merken die wij voeren zijn VELUX, Skylux, Intura en DPI. Natuurlijk ontvangt u 10 jaar garantie en behoort landelijke montage service tot de standaard.