Pluspunten

Groot assortiment producten en snelle levering

Pluspunten

Goede, aantrekkelijke, degelijke producten, groot aanbod, zeer snelle levering, schappelijke prijzen

Gamma voor kale(nde) mannen?!!!

Pluspunten

Snelle levertijd, goede producten

Sommige artikelen te duur.

Pluspunten

Snelle bezorging en merken die niet overal te vinden zijn.

Pluspunten

Gewoon top

Pluspunten

Mooie producten

Pluspunten

Vriendelijk en snel antwoord op de mail. Mooie webshop en exclusieve merken.

Samples van sommige (duurdere) producten aanbieden, natuurlijk tegen betaling.

Pluspunten

Snelle service, goede producten

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt.

Pluspunten

-De potjes waren dit keer goed aangedraaid +1 punt -De site oogt nu professioneler en is makkelijker bereikbaar -De verzenddoos is anders dan mijn eerste bestelling. Deze zit steviger dicht -Het assortiment is weer iets groter -48uurs korting bij Hanz de Fuko Sponge wax (waar ik van gebruik heb gemaakt -Dit was mijn tweede bestelling bij Moquer

-Ik mis nog steeds samples bij mijn bestelling (omdat de producten redelijk aan de prijzige kant zijn kan ik niet elk product kopen en testen -Ik mis nog steeds een goede haarlak -Meer email kortingen of grotere korting

Pluspunten

Very quick and easy-to-do order! I received my order in 2 days in perfect condition.

Some parts of the website still need to be translated into English, especially the Order form, as I am a non-Dutch speaking customer and it would make the order process even faster.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heldere beschrijvingen van de producten, de overzichtelijkheid is goed, de levertijd is snel, eenvoudig om te bestellen, betrouwbaar, snelle reactie via de mail van de klantenservice.

Tot twee keer toe was een product niet op voorraad, na contact met klantenservice duurde het een poosje voordat de producten wel op voorraad waren. Bij de beschrijvingen van de haar producten hoort ook aangegeven te worden wat voor haar het gemaakt is - werkt het product het voor kort, medium kort, medium of medium lang haar? Die informatie is zeker van belang voor mij als klant.

Pluspunten

Snel, correct en duidelijk

Geen

Geen

Pluspunten

Snelle levering. Snelle, vriendelijke en behulpzame antwoorden op mijn vragen via de mail. Professionele producten die je nergens anders binnen Nederland kan bestellen.

Pluspunten

Ik vind dat de service erg goed is en dat er meteen werd gereageerd op mijn mail is ook erg prettig. Verder is de leveringstijd ook zeer goed voor zover ik weet. De enige reden dat het bij mij wat langer duurde was door de feest dagen.

Pluspunten

Snelle levering en zeer goede kwaliteit producten die elders in Nederland nergens verkrijgbaar zijn.

Wat me opviel is dat Hanz de fuko claymation vaak niet beschikbaar is. Is een erg gewenst product dus misschien zouden er meer hiervan in kunnen worden geslagen.

Pluspunten

Snelle service en levering

Pluspunten

Snelle levering. Zeer goede haar producten!

Pluspunten

Op tijd geleverd en een geweldig product!

Pluspunten

Makkelijk en duidelijk bedrijf

Pluspunten

Supersnel bezorgd, houden zo! Klanten zullen hierdoor vaker bestellen want ze komen regels die zo kenbaar maken na. Exclusieve kwaliteitsproducten, coole blog! en youtubekanaal. Ik ben een vaste klant van moquer.

Samples bijvoegen bij de bestelling. Dit motiveert de klant om vaker te bestellen naar mijn mening.

Pluspunten

Snelle reactie op vragen en snelle levering

Ik mistte tape op de ontvangen doos, mischien veiliger om het af te tapen

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ