Ruim aanbod, scherpe prijzen, snelle verzending, ook naar België, uitstekende klantenservice en communicatie!

Aardig, reageren snel en leveren gaat echt supersnel!

Really Good!

I have ordered from Italy a texture clay I found in their website. Excellent product and delivery on time! Recommended

Uitgebreid assortiment, duidelijke beschrijving en snelle levering

Een aantal jaren geleden ben ik tijdens mijn zoektocht naar betere haarstyling producten bij Moquer terecht gekomen. Wat een groot aanbod, maar de duidelijke omschrijving maakte mij goed wegwijs. Inmiddels al jaren fan van de Hanz de Fuko producten. Bestellen werkt eenvoudig en doorgaans zijn de producten de volgende dag al in huis. Prima service en zeker aan te raden. Ook de nieuwsbrief is informatief en prettig leesbaar. Ga zo door Moquer!

Product wasn't as advertised

The product that I received wasn't as per the picture of product I was trying to purchase. I wouldn't recommend purchasing from this company.

• Would you recommend us? No

Snel betrouwbaar

1x een bestelling geplaatst van een merk voor haarverzorging wat je nergens in NL in een winkel kan kopen. Was verrast dat ze het merk hier wel verkochten. Meteen besteld binnen 2 dagen in huis! Ze hebben mij als vaste klant erbij!

Goed.

Goed.

goede site maar de interface kan beter zijn

+prijs +snel levering - Interface, aantrekkelijke en gebruiksvriendelijke site

Uitstekend bevallen

Mooie, overzichtelijke website, met ruim assortiment, waarop je toch gemakkelijk het juiste product kunt vinden met behulp van de juiste filters. Bestelproces en levering zijn soepel verlopen. Ik koop hier waarschijnlijk weer.

Snelle levering tegen een eerlijke prijs!

Duidelijke site. Gemakkelijk bestellen en betalen.

Moquer heeft een groot assortiment aan artikelen. Echter lijkt het of de prijzen steeds hoger worden. Ook vind ik het persoonlijk jammer, dat je als trouwe klant geen korting etc. krijgt.

Zeer vlotte service

Goede kwaliteit aan zeer scherpe prijzen.

Super bedankt

excellent customer support service

excellent customer service and follow-up of the entire purchase I will certainly buy again through moquer

Vlotte leverinf

Geen opmerkingen

Mooie artikelen. Snelle levering h

Doen wat ze beloven

Duidelijke website, snelle levering

Vlotte levering met top producten

Zoals de titel al zegt. Top producten , ik bestel altijd By Vilain. Dit product gebruik ik al bijna 10 jaar. Maar er is nog zoveel meer te vinden op hun webshop. Vlotte levering, nog nooit een probleem ondervonden bij het bestellen van producten op Moquer. Levering is zelf al de dag nadien of max 2 dagen later.

Zeer tevreden.

Snelle en goede service!

Alles prima en snel aangeleverd.

Heel mooi aanbod en snelle levering! Ook de klantenservice is van het hoogste niveau (Bedankt Chris)! Zeker aan te raden!

Very good, highly recommended.

Good quality shaving products at very reasonable price. Order did arrive a few days later than expected, but not time critical anyway and probably outside of Moquer's control. Will definitely be a returning customer.

Snel, goedkoop en goede info

Snel, goedkoop en goede info

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ

À propos de Moquer

Moquer Hair Styling and Grooming has been founded in 2014. It is based in the Netherlands, but ships worldwide. Moquer's mission is to offer the best and healthiest hair & grooming products for men, so that every man can look and feel their best. We thank you for your support!

Avis sur Kiyoh