fast service - great price

first time of using but found to be fully tracked delivery and product at a great price - will definitely use again - thanks Moquer

Goede snelle levering!

Goede snelle levering!

Snelle en zorgvuldige levering.

Het product zelf kan ik niet beoordelen omdat ik het cadeau ga geven. De bestelling en bezorging verliep vlekkeloos. Het product ziet er mooi uit.

Snelle service, goed product

De site geeft goede uitleg van waar je op moet letten bij het aanschaffen van een scheerkwast en hoe je deze het best kunt behandelen om deze goed te houden. Het bestelde werd snel verzonden. En netjes verpakt.

Alles prima en keurig geleverd!

Prima! Aanrader!

Perfecte bestelling - goede prijzen

Gebruik altijd Suavecito Strong. 3 potjes besteld. Moquer heeft de beste prijzen. En snel in huis. Prima!

Goede service!

Hele goede service en goede producten!

Ik had een bestelling gedaan en werd idd de volgende dag gevelevrd.

Ze zijn niet de goedkoopste, maar ik had het product snel nodig. Werk snel en goed geleverd!

Zeer goede ervaring.

Groot aanbod en snelle levering.

Uitgebreid assortiment

Voor iedere haartype wat wils en de levering is erg snel. Zeer tevreden

Goede service met goede producten

2x deo besteld 1 was er maar direct te leveren. Netjes opgestuurd en restant aankoop netjes een creditering van gehad. Goede service

Super snel geleverd.

Perfect mét spam

Correcte levering maar kreeg wel een phishing email ivm de levering van een andere koerierdienst.

Het klopt

De bestelling kwam op de dag die was toegezegd. De spullen van Jack Black zijn allemaal heel preyin het genruik.

Bestelling kwam binnen op de dag die ik had aangegeven. De juiste producten zijn geleverd. Dit is niet de eerste keer dat ik hier bestel, maar ook zeker niet de laatste

Ruim assortiment heel goed

Prima ervaringen mee

Uitstekende producten en snel geleverd

Keuze uit uitstekende producten en snel geleverd

Fijne service

Degelijke webshop, goede producten. Ik vind het extra stuk toelichting bij de producten prettig. Ik ben zelf een groot voorstander voor het bulk voordeel. Het promoten van eenmalig meerdere producten bestellen, zeker voor houdbare verzorgingsproducten, beperkt de milieu impact en last op de bezorgdiensten. Goede filosofie!

Excellente service

Goede service + snelle levering

Correcte en snelle levering.

Reeds herhaaldelijk een perfecte behandeling van mijn bestellingen.

Veel aanbod maar vooral doen wat ze aangeven. Bestellen voor 23.00u, geleverd de dag nadien. Hier koop ik nog. Doe zo voort!

Producten van zeer hoge kwaliteit, top service

Hier worden de beste producten verkocht die er op de markt te verkrijgen zijn. Daarnaast ook nog eens heel klantvriendelijk. Top!

Prima product

Kwaliteit en snelle levering precies wat je als klant wilt hebben. Bedankt

Snel geleverd en breed assortiment

Moquer beste webshop als het komt op haar

15 Staverenstraat

Deventer, The Netherlands 7418CJ

À propos de Moquer

Moquer Hair Styling and Grooming has been founded in 2014. It is based in the Netherlands, but ships worldwide. Moquer's mission is to offer the best and healthiest hair & grooming products for men, so that every man can look and feel their best. We thank you for your support!

Avis sur Kiyoh